Hakutulokset

1. E

Miten nopeasti kakkonen syntynyt?

Ensimmäinen kesti mulla 4h 55min jälkeisvaiheineen. Tästä oli ponnistusta 17min. Ihan itsekseen käynnistyi, ei siis käynnistetty. Kakkosta kun odotin, niin neuvolassa arveli että synnytys kestäisi sen 2-3 tuntia. Noh, synnytys olikin sitten hieman nopeampi ja kesti jälkeisvaiheineen vain 50...
  2. E

Tavoitteena 10 kg kevyempi olo! Oletko mukana?

josuu, niinpäs ollaan. Mulla on nämä kilot kanssa lasten & e-pillereiden myötä tulleet. Ennen painoin 62-66kg ja se oli ihan hyvä. (Joskus aikanaan painoin 52-54kg ja se oli ihan liian vähän). Mulla on vähän se vika, että kun alotan laihdutuksen ja on pari-kolme kiloa lähtenyt, niin on jo...
  3. E

Te Jotka Olette Kaksi Lasta Synnyttäneet ?

1. - Synnytyksen kokonaiskesto 4h 55min, avautumisvaihe 4h 30min, ponnistus 17min, jälkeisvaihe 8min. - Poika 3700g, 48cm, päänymp. 35cm - Spinaalipuudutus, joka vaikutti ehkä puoli tuntia. Lisäksi ilokaasua 2. - Synnytyksen kokonaiskesto 50min, avautumisvaihe 38min, ponnistus 2min...
  4. E

G: synnytysten kestot?

Eka 4h55min, ponnistus 17min Toka 50min, ponnistus 2min
  5. E

Vihreä tee raskausaikana?

Ok. Näin tosiaan mulle terveydenhoitaja neuvolassa sanoi, ja tietysti uskoin.. :ashamed:
  6. E

Vihreä tee raskausaikana?

Mulle sanoivat neuvolassa, että saattaa sisältää jotain yrttiä, joka voi aiheuttaa keskenmenon. Eli ei kannata käyttää.
  7. E

SAA POISTAA

pois
  8. E

g:lapsen kengänkoko ja ikä

3v 5kk 27-28 1v 10kk 21-22
  9. E

9kk ikäinen ja matkii sanoja!!!

Onhan tuo ihan mahdollista. Meillä esikoinen sanoi 7,5kk iässä ensimmäiset sanansa :)
  10. E

Sairaaladietti alkoi tänään..

Ihan normaalia ruokaa olen syönyt ja herkutellutkin olen jonkin verran, kohtuudella tietty.
  11. E

Nyt 3 viikkoa kulunut dieetin lopettamisesta ja tänään uskaltauduin vaa'alle. Noin 1kg kilo on tullut takaisin. Saattaa kyllä olla ihan turvotusta (menkat just menossa). Mutta olo on hyvä. Maha on toiminut tosi hyvin dieetin jälkeen. Ja sen verran "kiinteydyin" että nyt menee numeroa pienemmät...
  12. E

Minkä ikäisenä lapsesi ekat sanat?

Esikoinen sanoi "äiti" 7,5kk ikäisenä :heart: Kuopus sanoi ekan sanansa "äittä" n.9-10kk iässä.
  13. E

montako tuntia olet elämästäsi synnyttänyt?

5h 45min, 2 synnytystä :D muoks. eka 4h 55min, josta ponnistusta 17min, jälkeisvaihetta 8min; toka 50min, josta ponnistusta 2min, jälkeisvaihetta 10min
  14. E

Te, joilla ensimmäinen synnytys kestänyt n.5h...

Ensimmäinen 4h55min jälkeisvaihe mukaanlukien, toinen kesti 50 minuuttia jälkeisvaiheineen. Eli ihan mahdollista tuo tunti, riippuu tietysti miten kypsät paikat jo on..
  15. E

Tässä lopulliset tulokset: Painoa lähti 5,1kg. Vyötäröltä katosi 4cm, vatsan ympäriltä 8cm, lantiolta 1cm. Rinnan kohdalta lähti 3-4cm (selkäläskit pieneni! ) Ja joo, tulen tuossa vuoden vaihteen jälkeen kertomaan, miten on painon käynyt. :wave:
  16. E

Kiitos kaikille kommenteista ja kannustuksista!! :hug: Ne on omalta osaltaan auttaneet jatkamaan. Paino 74,2kg, ei taida enää paljon tippua. Tämä päivä siis vielä jäljellä. Uskomatonta, mutta eilen vielä meinasin sortua illalla, kun olin yksin lasten kanssa kotona ja sain lapset nukkumaan...
  17. E

Paino 74,3kg, tasan viisi kiloa siis lähtenyt. Loppusuoralla ollaan :wave:
  18. E

Kiitos Minz,kiva kuulla sun kokemus. Se rohkasee jatkamaan loppuun asti. Eihän tässä olekaan enää kuin kolme päivää :kieh: Hämmästyttävää kuulla, ettei paino ole noussut kuurin jälkeen. Sitä tässä vähän olen miettinyt, että "kärsinkö" tässä ihan turhaan jos paino nouseekin heti takas. Tosin...
  19. E

Paino tasan 75kg. Vaikuttaisko tuo ummetus, ettei paino tippunut eilen enempää?! Tai sitten voihan se alkaa jo muutenkin hidastumaan, aika paljonhan tässä nyt on jo tippunut.. Enää siis 4 päivää jäljellä. Nyt on kyllä ollut jo parina päivänä siinä ja siinä ettenkö olis illalla sortunut...
  20. E

Paino 75,1kg. Nyt täytyy myöntää, että alkaa ottaa koville tämä. Eilen oli iltapäivästä iltaan tosi höntti olo. Huimasi ja oli kaikki voimat poissa. Mutta nyt aamulla oli taas on ihan hyvä olo. Ja nyt se ikävä ummetus on alkanut vaivaamaan. Siitä sanottiin kyllä niissä dieetin tiedoissa, että...

Yhteistyössä