Hakutulokset

  1. L

    Marraskuun murut #2

    Onnittelut myös täältä, Lavelyn ja Kysynpävaan! Meidänkin vauveli on syntynyt, hän tuli maailmaan 13.11 (rv 40 +3) vähän ennen klo 12 päivällä. Poika tuli, mikä siis ei ollut yllätys kun sukupuoli ei ollut etukäteen tiedossa :). Tuo maanantaita edeltävä päivä sattui olemaan isänpäivä ja olin...
  2. L

    Marraskuun murut #2

    Moikka! Vähän hassua varmaan tunkeilla ketjuun tässä vaiheessa, mutta oon jokatapauksessa seurannut keskustelua pari kuukautta. En vaan oo saanut aikaiseksi itse kirjoittaa :). Meille on tulossa kolmas lapsi, esikoinen on 6 v ja kuopus 4 v. Laskettu aika ois 10.11 eli tasan viikon päästä, hui...
  3. L

    Tosiystävä haussa, Itä-Vantaa/lähialueet/pk-seutu

    Moi! Kaipaisin myös samanhenkistä ystävää, jonka kanssa voisi tavata ihan kahdestaankin, mutta tietty myös lapsien ja miksei miehenkin kera :). Meillä on kaksi alle kolmevuotiasta lasta ja olen näillä näkymin heidän kanssaan kotona ensi syksyyn asti. Asumme Koivukylän seutuvilla, kaipa se...
  4. L

    Epi-no Delphine Plus - välilihan venytystreeni - kokemuksianne pikaisesti!

    Hei! Mulla ois epi-no delphine plus joutilaana. Se on ostettu huhtikuussa 2011 ja käytetty kahdessa odotuksessa. Toisen lapsen kohdalla käytin kyllä enää vain muutaman kerran. Mulla ei tullu kummassakaan synnytyksessä mitään repeämiä, tiiä sitte oliko laitteen ansiota vai mitä... Voisin myydä...
  5. L

    Seuraa äidille ja taaperolle Tikkurilasta tai lähistöltä

    Moi! Asumme Rekolassa, mut kaipa sen voi laskea lähiseuduksi? Ainakin pääsee junalla tai bussilla liikkumaan kätevästi jos ei ole autoa. Meillä on 2,5 v poika ja 2 kk ikäinen tyttö. Itse olen 30v. Mulle voi meilata lottatop@gmail.com :)
  6. L

    Lastenne nimet?

    Eeli Matias ja Iiris Sofia

Yhteistyössä