Hakutulokset

  1. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Heippa!täällä imetetään urakalla. Yksinei vauva viihdy muutakuin oikein sikeäs unes eli 14-17.muuten on tissillä jatkuvasti...ja sattuu :( rintakumin otin jo käytöön ja välil otan pois. Imuotetta siiis pitäs tarkistella. Neuvolasta käytiin jo ja 170g paino noussu!jippii. Se sano et 100g olis jo...
  2. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    heippa! eilen kotiuduttu vauvan kanssa! poika tuli! =) Tosiaan kaikki verenpaineen nousut ja vereslimaiset vuodot oli mun ennakoivia merkkejä synnytyksestä. ja harjotussupistukset. se äitiyspolin käynti auttoi myös kun lääkäri "avitti" vähän paikkoja =) 2 päivää mulla oli oikeita...
  3. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    voi pinsuli :hug: sulla on kuitenki max. viikko aikaa saada vauva syliin <3 eli ei oo enää pitkä! kävin kirpparilla ja kassatäti alkoi kysellä oireista ja vuodoista... :D kertoi että siksi utelee kun on ollu 10 vuotta kätilönä. se vaan totes että limainen vuoto merkkaa vaan hyvää :laugh: :D...
  4. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Ihan ekaks pinsuli mee näytille niin ei tarvi ihmetellä. Tulee heti varmempi olo. Tänään on tullu heti aamusta vaaleeta rusehtavaa vuotoo ja vaisuja suppareita nyt jatkuvasti! Kävin ä.polilla ja vp taas korkeet 146/96!! No kotona mitattuna ollu matalampi et liekö sit jännitys joka ton...
  5. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tulin vaan sanomaan että täällä näkyny tänään hieman punaista aamusta asti!! =) jospa se nyt enteilee jotakin itsestään käynnistyvää...vaikka oonkin lukenu täältä että monilla on tulluki mutta ei vielä oo mitään muuta??...odottavan aika on pitkä. varsinki kun nyt on niin KUUMA! tylsää olla...
  6. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Neuvolassa käyty ja vkoja 40/3. Vp parempi 120/82. Pissa puhdas. Ainut tosiaan toi pistävä kipu vasemmas kylkiluussa. Meinas et suoli puristuu...kiva! :D keskiviikkona äippäpolille ja terkka puhui jo ballongin majdollisuudesta..onko täällä kokemuksia siitä? Kuulostaa tosi nihkeelle mitä...
  7. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Täällä edelleen... Tänä aamuna ja nyt illalla oli suppareita n. 10 min ajan. siinä kaikki :stick: :laugh: voi että mä niin odotan että pääsee tästä tuskasta eroon. alan olemaan jo niin kiukkunenkin... :ashamed: poika sanoi tänään että "kyllä se vauva jo aattelee että tänään mä synnyn" :D...
  8. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Noniin. Neuvolassa sydänäänet matalat 110-120 ja verenpaine 160/96! Ja 130/96. Antoi heti lähetteen sairaalaan. Käyrä kuitenki ok. 120 keskiarvo sydänäänet. Sanoi et voi ollaki näillä viikoilla ja siksi kun niin rauhallinen ei ihmetelly miksen saanu 10 liikettä tunnissa...mutta erilainen se oli...
  9. E

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Voi pakko taas avautua...eilinen neuvola sai mut panikoimaan raskausmyrkytystä ja lisäks vauva oliki tooosi hiljanen illalla kun se normaalisti meuhkaa näkyvästi...luin jo kohtukuolemista mutta myös siitäkin et vauvat voi rauhotua ennen syntymää..laskin jo liikkeitä myöhään illalla(sain vaan 3-5...
  10. E

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea vaan vauvan saaneille taas =) Pinsuli kuulostaa siltä että pian lähtö tulee ;) ON: huomenna kans poksuu 40 vko täyteen!! pari päivää ollu menkkajomotusta, ei-kipeitä suppareita, vatsa löysällä, päänsärkyä ja megaväsymystä....mutta missä se vauva luuraa?? viimeksi bongasin limatulpan...
  11. E

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Heippa! Onnea kaikille jo vaavinsa saaneille. Itse jännitän tulevaa..4 pvä laskettuun. Olo on tukala. Yöt menee pyöriessä - 3 krt veskissä juostessa ja selkä-ja nivuskipujen kanssa tuskaillen..turvottaa ja närästää..päätä särkee ja hengitys raskasta. Kylkiluut vaan heiluu kun vauva pyörii. Saa...
  12. E

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    heippa hei! Jännittääkö muita jo synnytys? tämä siis toinen raskaus/synnytys on alkanu jännittämään enemmän kuin viimeksi (tai sitten en muista). KAi se kuuluu asiaan että tässä vaiheessa haluis perua koko jutun. eikö se vois olla kivutonta? siis supistuksia pelkään! viimeks mulla kesti 4...
  13. E

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Heiiiiii!! Nyt taas muistin tämänkin :) Vko 35 viedään! oon viettänytjo kesäloman ja nyt alkoi se äippäloma :) Vaikeuksia liikkua normaalisti, vaappuva ankka täällä hei! MEidän 4 vuotiaan perässä on aika hankalaa/hidasta liikkua...äiti nyt on vaan vähä kankee. Nivusissa juilii pahasti...
  14. E

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Täällä ollaan ! =) Olen ollut vaitonainen tosiaan. on mennyt aika nopsaan ja välillä mieli maassa kaiken sairastelun jälkeen..tai no , en oo juuri tervettä päivää nähny tän raskauden aikana. Mutta KIITOS ettette ole poistanu mua vielä. nippanappa ;) RV 23 menossa ja rakenneutrassa käyty...
  15. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    moi kaikki! joulu tuli ja meni ja mekin kerrottiin molempien perheille vauvasta. ja sitten tää ällötys...mulla on ollut 3viikkoa yhtämittaa koko päivän joka päivä huono olo, mutta varsinkin iltaisin ja sydän hakkaa ja väsyttää ja oon nukkunu päikkäreitäkin vaikka en ikinä normaalisti pysty...
  16. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heippa! Täällä saikkulainen huhuilee! etovaa oloa ollut viikon kun viikkoja kasassa tänään 6+5! enpä ois uskonut että näin aikaisin alkais! mies tokas: !sulla oli viimekski kauhee olo ja se kesti pitkään!" no mähän aloin vollottaan kun en tosiaankaan kestäis tätä enää. ja taas on miehen dödön...
  17. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    moikka kaikille ja tervetuloo uusille! OMA napa se on tässä päällimmäisenä mieles...etova olo KOKO päivän...ja töissä oon koko viikonlopun, siis aiva järkyttävää. vielä ku huomisen jaksais niin sitten kyllä otan saikkua. vielä oon töissä sellases paikas jossa joutuu oleen eritteiden kans...
  18. E

    Seksinpuute parisuhteessa

    täällä kans yks "puutteellinen"nainen. 1 lapsi on. molemmat halutaan, mutta kumpikaanei saa aikaiseksi. jos saadaan, se tyssähtää kun mies haluaisi olla aina alla ja jos sanonettä nyt polviin sattuu tms. mieheltä menee halut saman tien ja"pitäskö mennä nukkuun".! useemman kerran kun noin käy...
  19. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    MEilläkin lasten ikäero tulee olemaan 4 vuotta. Emelea: voi kuinka nauroin ääneen tuon surullisen jalkapallon takia :D Mulla on selvä tyttö-olo! johtuiskohan siitä että haluan nyt tytön kun esikoinen on poika? tiiä häntä, mutta viimeksikin oli tyttö-olo joka vaihtui poika-oloksi! sen...
  20. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    heipparallaa ja joulukuuta! mulla on ÄHKY ja housuja puristaa, pala kurkussa ja tekee mieli SYÖDÄ :D lisäks on ollu nyt plussauksen jälkeen perus menkkamainen tunne mahassa. voi teitä jotka olette jo joutuneet yökkäillä. täytyy tosiaan vaan muistaa syödä heti ku siltä tuntuu. ja vettä...

Yhteistyössä