Hakutulokset

  1. S

    Uusia hyviä blogeja

    Arjen miljonääri Tässä minun blogini, jonka pitämisen aloitin tämän vuoden alussa. Vauva syntyi kesäkuussa, ja pääosin kirjoittelen hänestä, mutta myös sisustusjuttuja ym. blogistani löytyy. Tervetuloa lukijaksi :)
  2. S

    Blogeja

    Leivänmuruja ja villakoiria Esikoisen odotusta, shoppailua ja sisustamista :) myös arvonta käynnissä!
  3. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Voimia Mangona! <3
  4. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Ihanaa kun arki alkaa, huomenna takaisin reilun parin viikon loman jälkeen ja mulla on ollut tosiaan ikävä töihin! :D tykkään työstäni, lasten parissa. Kevätkin lähenee, ja pian ollaan jo laitoksella... ;) mää meen vähän asioitten edelle. Tarvikkeista oli puhetta täällä..itse olen kerännyt jo...
  5. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Helou pitkästä aikaa, tänne tulee kirjoiteltua harvemmin kun oon tuolla Facebookin ryhmässä enemmän :) luen kyllä kaikki jutut täältäkin. Voihan peräpukamat...mullahan on nuita suolistovaivoja ollut aiemminkin ja nyt ne taas yltyy, piti alkaa käyttämään Vi-Sibliniä jos se vähän auttais...
  6. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Hei, pääseekö tänne vielä mukaan?? :) uskaltauduin vasta nyt np-ultran jälkeen tänne kirjoittelemaan, vaikka lukenut olen jo pitkään taustalla. Tänään siis np-ultra, jossa oli kaikki hyvin <3 pelotti mennä todella paljon tuonne, kun viimeksi kesällä siellä käytiin ja silloin selvisi että pieni...

Yhteistyössä