Hakutulokset

  1. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nostin tuota listaa, kun oli edelliselle sivulle jäänyt. Huippua Melinda!!! Todella hyvät lukemat. Mulla esikoisesta oli pp15 otetussa verikokeessa hcg jotain 250. 4 soluinen alkio siirrettiin silloin. Esikoinen siis on saanut alkunsa ivf:n tuoresiirrosta.
  2. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: joku_raja…...…........ 1.ICSI.................................h uhtikuu 2014 Ciram.........……….... 4. ICSI .........………………......kesäku u 2014 Melinda84......……... 2. ICSI 3. PAS...……………......huhtikuu 2014 Aleksa2…………..…... 2. donor-IVF………………….....huhtikuu 2014...
  3. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tee Iitu sitten se digitesti niin ei tartte arpoa viivojen kanssa:). Minua jännittää sun puolesta varmaan yhtä paljon kun sua, ainakin melkein... Tuu sitten heti kertomaan miten kävi. Mulla on niin vahva fiilis sen onnistumisen puolesta! ON: torstaina punktio. Follien määrästä ei mitään...
  4. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Blastojen luokituksesta en tiedä mitään, mutta alkioissa 1lk on paras, 2lk on ihan hyvä, mutta siitä eteenpäin sitten aika huonoja. Meidän klinikalla (ainakin mun kohdalla) jo 3lk:n alkiot on menneet roskiin. Ei ole kuulema niitä järkevää siirtää, koska niissä on jo niin paljon vikaa. En tiiä...
  5. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kylläpä on ensiviikolla jännät paikat kun on niin monta testailijaa! Nuo rintatuntemukset kyllä kuulostaa lupaaville. Itsellä alkaa olla piikitykset piikitelty. Enää huomenna ja tietty sitten tiistaina se pregnyl. Torstaina olisi tarkoitus olla punktio. Tunteet on heilahdelleet laidasta...
  6. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Melinda tee ihmeessä se digitesti. Sen avulla kuitenkin näkee, että nouseeko se hcg, kun on se viikkonäyttö.
  7. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pikapäivitys kännyllä. Paljon näköjään tapahtunut. Tsemppiä kaikille piinailijoille, teitä onkin nyt monta. Joku_raja: me taidetaan nyt mennä samaan tahtiin. Mullekin oli punktio suunniteltu tiistaille. Ultrassa kyllä oli jo vähän ajatusta, että ei vielä ihan siihen ehtisi. No sen näkee sitten.
  8. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi Hippu. Olen niin pahoillani.
  9. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No niin. Uusi yritys aloitettu. Lääkitystä muutettiin, katsotaan miten käy. Kyselin tuosta alkioliimasta. Jonkin verran olivat sitä meidän klinikalla aikaisemmin käyttäneet, mutta merkittävää vaikutusta sillä ei oltu saatu aikaan, joten eivät siksi sitä enää käytä. Hippu: aika matalaltahan...
  10. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kai tässä pitää vielä kerran yrittää... Joseliini mitä on alkioliima??? Tuosta pitää kyllä heti kysyä meidän lääkäriltä. Huomenna on ekä käynti tälle kierrokselle ja aion tosiaan kysellä vähän vaihtoehtoisiä lääkkeitä. Mulla kun on menty aina melkein saman kaavan mukaan.
  11. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot joku_raja…...….........1.ICSI....... .............................huhtikuu 2014 Ciram.........……….....4. ICSI .........………………............k esäkuu 2014 Melinda84......……....2. ICSI 3. PAS...……………...........huhtikuu 2014 Aleksa2…………..….....2. donor-IVF…………………........…...hu...
  12. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nega testattu taas. Nyt pitää siirtyä pariksi päiväksi miettimään, miten jatkot. Olen nyt ainakin sitä mieltä, että enää yksi ivf ja se olisi sitten siinä. Kävi miten kävi. Mulla on kuitenkin jo tuo yksi maailman suurin ihme tuolla omassa sängyssään tuhisemassa. Ja se on paljon enemmän kuin...
  13. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No en sitten malttanut olla testaamatta! Ja se ensimmäinen nega testattu. Pitää varmaan vielä ainakin sunnuntaina ainakin testata. Mutta tuskinpa se siitä miksikän muuttuu, kun ei ollu edes sitä haamun haamua. Että tällaista täällä tällä kertaa. Alkaa jo epätoivo hiipiä siitä, että saako sitä...
  14. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Täällä edelleen piinaillaan Hippu. Mielihalu tehdä testi on ollut yllättävän vähäinen. Pieniä oireita on, mutta voi olla tietty ne lääkkeet mitkä vaikuttaa. Arvon tässä nyt sitä, että teenkö sen testin la vai su. Miehelle sanoin, että su, mutta aina oon testannut etukäteen mieheltä salassa:).
  15. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No Hippu, meinasitko uskaltautua huomenna testaamaan?
  16. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ajattelin että testaisin vasta sunnuntaina. Saa nähdä kestääkö hermo sinne asti...
  17. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Miksi aika ei kulu? Jos jonkinlaista oiretta on, alamaha turvoksissa ja hellä, selkää jomottaa, itku on herkässä ja vessassa saa rampata jatkuvasti kun tuntuu että rakko on jatkuvasti täynnä. Harmi vaan että oireet voi ihan hyvin johtua puhtaasti noista lääkkeistä. Mites Hipulla menee? Kirsi pp5
  18. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Jauhopeukalo: minä en kyllä tässä lääkkeellisessä pas:ssa ottanut ainuttakaan lääkettä suun kautta. Mulla käytettiin estrogeenilaastaris (estradot). Otappas se puheeksi lääkärin kanssa.
  19. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: joku_raja…...…........2. IVF/ICSI......……………......…....hu hti-toukokuu 2014 Ciram.........……….....4. ICSI .........………………............k esäkuu 2014 Melinda84......……....2. ICSI 3. PAS...……………...........huhtikuu 2014 Aleksa2…………..….....2. donor-IVF…………………........…...hu...
  20. K

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Kaksi 4 soluista siirrettiin. Toinenhan oli alkujaan 8 soluinen, mutta menetti sulatuksessa puolet soluistaan. Muistaako kukaan millaiset onnistumisprosentit oli kahden alkion siirrossa? Sen muistan, että kaksosraskauden riski oli vain 4%.

Yhteistyössä