Hakutulokset

  1. M

    Toinen lapsi 2014?

    Ihanaa ihanaa Vienda!!! <3 <3
  2. M

    Toinen lapsi 2014?

    Ja tänään kp1... Tiedättekö kun sanotaan että sen vaan tietää kun on raskaana? Mulla oli ihan sellainen tunne. Mut enpä sit tiennytkään. Noh, ei tuu jouluvauvaa eikä 2014 vauvaa, mutta toivotaan alkuvuoden 2015 vauvaa!
  3. M

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea myös SADIE! Saatiinpa listaa vieläkin lyhyemmäksi :) Joo, munkin osalta tämä pino alkaa olla kohta mennyttä. Ens viikon alkupuolella selviää että alkaako menkat vai olisiko voinut käydä tuuri. Joka tapauksessa 2014 alkaa jäädä taakse. Eiköhän jostain 2015 toinen vauva -ketju putkahda...
  4. M

    Toinen lapsi 2014?

    Yritän ehtiä tänään illalla tai huomenna läppärille ja päivittelemään listaa. Ihanaa nähdä täällä hyviä uutisia :) Mulla tuli eilen dpo9 pientä tuhrua, ihan vähän. Sitä edelsi pieni menkkamainen mahakipu, jota ei kestänyt kauaa. Tällaista ei ole ollut edellisissä kierroissa ja nyt tietty...
  5. M

    Toinen lapsi 2014?

    Hahaa, katos nyt, olipa nopee vastaus mun kysymykseen!!
  6. M

    Toinen lapsi 2014?

    Hentuntenttu1, älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Meillä on tytöt tää huhtikuu vielä korkkaamatta, kuka se ois...? :)
  7. M

    Toinen lapsi 2014?

    Sunnuntai 13.4.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen ensbe.................kp 51/40..................yk2............24..........08/07 Liv.....................kp 35/35-45..............yk3............26.........12/12 Meninha..............kp...
  8. M

    Toinen lapsi 2014?

    Lintsa: mäkään en tabletilla erota oikeastaan muuta kuin viivanpaikan. Enkä oikeen osaa sanoa tosta sun tilanteesta mitään, ei ole itselle tuttua :/. Toivottavasti pian selviää ettei tarvitse epätietoisuudessa elää! Meidän läppäri on tällä hetkelläutsensä irtisanoneessa statuksessa, joten...
  9. M

    Toinen lapsi 2014?

    Moikka! Meidä läppäri on viime aikoina taas reistaillut, joten on jäänyt palstailukin hiljaisemmalle. Päivityksistä sen verran että poistin tuolta MerinaK:n, koska ei ole vähään aikaan mitän kuulunut ja kp:t huiteli jo pitkällä. Jos haluat takaisin listalle niin ilmoita vaan :) Lämpimät...
  10. M

    Toinen lapsi 2014?

    Maanantai 31.3.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen Haaveileva-85......kp 48/?...................yk1............29..........02/11 ensbe.................kp 38/40..................yk2............24.........08/07 Hentuntenttu1......kp...
  11. M

    Toinen lapsi 2014?

    Mä voin kyllä päivitellä kerran pari viikossa, mut uudetkin päivittäjät tervetulleita! lanttu-anttu: en nyt laittanut sua taustalijoihin kun oot kuitenkin aktiivinen kirjoittelija. Toivotaan nyt kuitenkin parasta tuon sun tilanteen suhteen :hug: Omasta tilanteesta ei kyllä ole mitään...
  12. M

    Toinen lapsi 2014?

    Keskiviikko 19.3.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen MerinaK..............kp 65/?...................yk2............23..........09/10 Haaveileva-85......kp 36/?...................yk1............29..........02/11 SADIE*...............kp...
  13. M

    Toinen lapsi 2014?

    Tädin tuloa ei voi estää...uuteen kiertoon siis taas. Harmittaa vaan niin pirusti toi kierron pituus. Tällä menolla seuraavan kerran mulla on jännitettävää vasta huhtikuun puolen välin jälkeen. Grrreat! Mietin miija87 kans tosi paljon noiden ovistikkujen käyttöä. Jos petipuolella on tasaisen...
  14. M

    Toinen lapsi 2014?

    Torstai 13.3.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen MerinaK..............kp 59/?....................yk2............23..........09/10 Kiemura..............kp 56/29.................yk4..........................11/12 Hentuntenttu1....kp...
  15. M

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea orm ja Markke!!
  16. M

    Toinen lapsi 2014?

    Maanantai 10.3.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen MerinaK..............kp 58/?...................yk2............23..........09/10 Kiemura..............kp 55/29.................yk4.........................11/12 Hentuntenttu1....kp...
  17. M

    Toinen lapsi 2014?

    orm ja Haaveileva-85: jännäillään nyt teitä, toivotaan parasta!! Onkohan Hentuntenttu1 vielä linjoilla? Entäs mites Liv, testaillut jo? Mä tein testin tänään, edelleen nega, mut ei myöskään menkkaolo. Kp 39 siis menossa. Vitutuskäyrä vaan nousee... anteeksi kiroilu!
  18. M

    Toinen lapsi 2014?

    Sunnuntai 9.3.2014 Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen MerinaK..............kp 57/?...................yk2............23..........09/10 Kiemura..............kp 54/29.................yk4.........................11/12 Liv.....................kp...
  19. M

    Toinen lapsi 2014?

    Pahoittelut Vienda :( Mä voin päivitellä ainakin muutaman päivän välein.
  20. M

    Toinen lapsi 2014?

    Tervetuloa mukaan uudet ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Mä en malttanut odottaa vaan tein testin tiistaina, en tosin aamupissasta, ja selkeä negahan se oli. Menkkoja ei näy ei kuulu, tosin eipä ole muitakaan tuntemuksia. Kuten aiemminkin todettu niin toivoahan on niin kauan kun...

Yhteistyössä