Hakutulokset

  1. M Y R K K Y

    Miksi viikko sitten paikattu hammas alkanut sattua??

    Ihmettelen miksi purtaessa alkanut sattua hampaaseen joka paikattiin viikko sitten. Alkoi jo toisena päivänä tuntumaan mutta musta se sattuu enemmän vaikka olen koittanut olla purematta sillä hampaalla. Alkaa epäilyttää kun mies on sanonut että tuo hammaslääkäri on täys puoskari, että on...
  2. M Y R K K Y

    Miten päättyi sunnuntainen Wallander-pappi??

    Peijakkaan digiboksi oli tullut täyteen ja juur loppuhuipentumat jäi näkemättä... :( Eli siinä alettiin epäillä tuon rakastajattaren miestä, oliko se ampuja hän vaiko oliko vaimo sekaantunut sittenkin miehensä kuolemaan jotenkin? Mä NIIN tykkään noista Wallandereista, niissä ei ole aina...
  3. M Y R K K Y

    Musta on outoa että nainen ajattelee näin!!!

    Että kotona lasten kanssa ollessa, pääsee jotenkin helpommalla. Jokaisen naisen pitäisi tietää että lasten kanssa kotona olo on raskasta henkisesti. Jää työtoverit sekä tärkein se näkyvä työ ja siitä tuleva välitön palaute. Ei se kotona olo ole mitään makaamista. Koti sotkuuntuu nopeammin...
  4. M Y R K K Y

    PPH kipenä silti hänellä oli yksi hoitolapsi siellä???

    Meillä pph sairastui ja soitin hänelle tänään. Taustalta kuului yhden hoitolapsen, hänen oma lapsenlapsensa ääni taustalta. Musta on outoa että on kipeänä ja hoitaa silti oman lapsenlapsensa. Onko tä yleistä??
  5. M Y R K K Y

    Teinien ero...

    Oon ihan allapäin, poika seurusteli tosi kivan tyttösen kanssa. Tultiin hyvin juttuun ja koko perhe tykättiin. Puolisen vuotta olivat ja nyt pojalla tunteet katosi. :( Eilinen ja tänään selvitetty suhdetta. Ihan ontto olo itselläkin, tuli sellainen olo että käsitän mitä mun isä tarkoitti...
  6. M Y R K K Y

    Mahtaako moottorikelkan osto kannattaa?

    Onko monella moottorikelkkaa? Tänä talvena oli todella hyvät kelit ja saimme sukulaiselta lainaan kelkan. No, iskihän siitä kaamee kuume ja nyt olis halpaa ostaa ens talveks. Mönkijöitä meillä on, ne kivoja mutta kuitenkin ihan erilaisia kuin tuo kelkka. Hämeessä asustetaan että talvet...
  7. M Y R K K Y

    Vieläkö yksi??

    Nyt isosti mietinnässä tehtäisiinkö vielä yksi lapsi. Meillä siis 6 lasta, kaks yhteistä ja miehellä yks ennestään ja mulla kolme. Nuorimmat ja yhteiset ovat kesällä 5 ja 3 v... Ikä alkaa tulla vastaan, mies täyttää 40 ja minä olen jo 35v. Tykätään hirveesti lapsista, ja panostetaan...
  8. M Y R K K Y

    Mitäs mieltä mun kynsistä?

    http://www.aijaa.com/v.php?i=5802039.jpg
  9. M Y R K K Y

    Mitä mieltä (tatska)

    Vähän tekis mieli tuollanen ottaa!! Ite tykkään kovin, joko niskaan taikka alaselkään. http://www.aijaa.com/v.php?i=5660455.jpg
  10. M Y R K K Y

    Paljonkohan Kcal kuluttaa zumba?

    Jos 45 zumbaa, paljonkos mahtaa kulua kaloreita?
  11. M Y R K K Y

    Moi! Mitä pe iltana...

    Mitäs teidän pe iltaan kuuluu? Meillä ei ole kuin kolme muksua kotona, eli on todella hiljaista!! :whistle: Kaksoset 10 v ja 4,5 v. Ukkeli tuli töistä hetki sitten ja ny se syö tuolla. Mutta meidän iltaan ei kuulu tän ihmeempää, oonkin sanonut että me ollaan kai varhaiseläkkeellä kun...
  12. M Y R K K Y

    Laserkarvanpoisto

    Sain joululahjaksi sellasen RioN laserkarvanpoistajan ja kyselenkin onko muilla sellasta ja onko tullut tuloksia? Mulla on vähän kehno aloitusaika,kun olen käynyt valohoidossa ja olen siis ruskeampi kuin normisti ja siinä olis eduksi jos iho olis mahd vaalea. Kokeilin jalkaani ja musta...
  13. M Y R K K Y

    Mitä lukisi äitiyskortin kohdassa G?P?

    Mulla lukis tällä hetkellä G5P4. Lapsia viis,synnytyksiä neljä.
  14. M Y R K K Y

    ns jäälyhty sisälle!!

    Nyt kun noita jäälyhtyjä on ulkosalla,ootteko sisälle tehneet myös jääkoristeita? Nehän ei ole jäätä vaan sellofaania. Eli suuri maljakko tai vaasi,siihen täyteen rutattua sellofaania ja sitten päälle vettä. Tulee todella nättejä koristeita. Tein meidän juhlapaikalle sellasia,laitoin...
  15. M Y R K K Y

    Influenssa jälkitauteina...

    Mulla siis viime keväänä oli influenssa joka oli todella paha.Sain pahan korvatulehduksen,tärykalvo puhkesi iteksiin.SE myös korvalääkärin toimesta puhkaistiin kahdesti ja söin kolme ab-kuuria siihen. Huhtikuussa alkoi tauti ja viimeisen kuurin söin kesäkuussa.¨Koskaan en ole niin kipeä...
  16. M Y R K K Y

    Kylmäallergiaa....=(

    Onko muita kohtalotovereita täällä? Mulla ilmeisesti keväällä puhkesi influenssan jälkeen jo, sillä kesällä kun kävin uimassa,oli kroppa kuin nokkospuskassa olisi pyörinyt. Tulikuuma ja sellasia vakeita pilkkuja,rokkoja nousi. Huimasi ja pyöryytti kovasti. Nyt nämä pakkaset kun...
  17. M Y R K K Y

    Moniko rokotuttaa tyttönsä HPV:tä vastaan?

    Itsellä 10 vee tyttö ja olen ajatellut rokotuttaa tuota papilloomavirusta vastaan hänet. Mitenkäs muut äiteet?
  18. M Y R K K Y

    Monenko miehellä vauvakuumetta?

    Onko mulla vaan omituinen mies vai poteeko toisten miehet myös liki kroonista vauvakuumetta? Meillä nuorimmat 2 ja 4 v ja nämä ovat yhteisiä. Miehellä oli ennestään 1 lapsi ja mulla 3. Ja vielä hän haluais lisää lapsia. Lisään myös että hän on lasten kanssa,tekee kotihommiakin ja suurin...
  19. M Y R K K Y

    Modet hei!!

    Toi itsemurhakeskustelu...Kantsis tehdä jotain asialle, siellä joku tosissaan hautoo itsaria. Jos pollarit sais selvitettyä missä se hautoo murhaa ja viekö lapset mennessään.
  20. M Y R K K Y

    Mä oon äiti, vaimo, siivooja, opettaja 4 lk ja 9 lk, sairaanhoitaja ja kokki!!

    Tän viikon olen tosiaan muiden vanhojen virkojen ohella myös opettaja! Eli me otettiin lapset kotiopetukseen jotta riskiryhmäläisten vasta-aineet ehtis vähän ees herätä ennen kuin tauti iskee. Kolmoset 4 lk ja 9 lk vanhin. Aika hauskasti mennyt viikko,välillä aika kiirusta kun kaikki tarvii...

Yhteistyössä