Hakutulokset

  1. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -toukokuussa-

    Täällä raskaus ei sujunut loppuun ihan niin ruusuisasti kuin olisimme toivoneet.. Pääsiäisen jälkeen verenpaineet ei lääkkeistä huolimatta laskeneet ja ilmeni myös lievää ylävatsakipua. Onneksi verenpaine oli muutenkin seurannassa, pelkän vatsakivun takia oisin saattanut jäädä vain kotia...
  2. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -huhtikuussa-

    Helou heinäkuiset! Täällä ollaan, palstaa lueskelen mutta enemmän tulee kirjoiteltua kerhon puolella. Alkuraskauden pääsin helpolla, mutta nyt vaivoja on alkanut ilmaantua. Verenpaineet kohosivat pikkuhiljaa ja viime viikolla olivat sitten niin korkeita (yli 160/110), että jouduin sairaalaan...
  3. P

    4d ultrien hinnat eri lääkäriasemilla?

    Sama voisi kiinnostaa minuakin, mutta Jyväskylän osalta. Missä tehdään ja suunnilleen hinnat? Olisi kiva, jos jollakulla olisi tietoa (googlaamalla sain vähän laihoja tuloksia) :)
  4. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Mitäs teille kuuluu? Joko meillä heinäkuisilla alkaa kaikilla rakenneultrat olla takana? :) Hankinnoista: Seuraavaksi meillä alkaa vaunujen metsästys... huh ei yhtään huvittaisi sukeltaa siihen viidakkoon, kun ei niistä vielä oikein ymmärrä! Kahdella ystävällä on ollut Brion yhdistelmävaunut...
  5. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Kiva, kun kävitte vähän FB:n puoleltakin kertomassa teidän kuulumisia! :) Ja ihanaa, kun ultrakuulumiset on olleet niin hyviä! Tybyliinille onnea poikalupauksesta ja koulun puristamisesta loppuun! Varmasti hienoa saada pois alta :) Täällä ei kummempia kuulu, pikkuhiljaa raskaus alkaa...
  6. P

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Rakenneultra onnellisesti takana ja kaikki oli kunnossa, pieni vastasi täysin viikkoja ym. Huh helpotusta ja voi tätä onnentunnetta! :heart: Itkuthan siellä piti tirauttaa. Ja tyttölupaus saatiin, vaikka oli hyvin vahva poikaolo itsellä - nyt joudunkin tarjota miehelle ravintolapäivällisen :D...
  7. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Ihania ultrakuulumisia, onnea! Ja tervetuloa uusille! :) Tänään tunsin ensimmäisen kerran kunnon potkun vatsan päältä kädelle asti - jee! :heart: Liikkeet on olleet hyvin satunnaisia ja olen jo alkanut epäillä niitä, mutta tuo oli jo päällepäin niin selkeä et siellä se pikkuinen vaan...
  8. P

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Rv 18+3, ensimmäinen lapsi ja vahva poikaolo :) (toivottavasti kuva ei tule liian isona)
  9. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Oi ihanaa! Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja uutisista! :) Neuvoloita on täällä kyllä todella harvoin. 2 kertaa olen käynyt, ekan kerran marraskuun lopulla ja viime viikolla toisen kerran. Seuraava on puolivälin (?) jälkeen eli 17.3 tms. Ihan on tuntunut et oman onnensa nojassa tässä on...
  10. P

    Positiivista ajattelua harrastavat odottajat

    Sitä kyllä kannatan minäkin yleensä elämässä, että positiivisia asioita täytyy etsiä ja korostaa! Ja hetkistä pitää osata nauttia! Elämä on liian lyhyt, jotta sitä kannattaisi murehtimiseen käyttää :) Oma äitini on melkoinen huolehtija ja osin se piirre on yrittänyt minuunkin tarttua, mutta...
  11. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei, tuolla suljetun kerhon puolella on lähinnä tullut kirjoiteltua, mut laitetaanpas tännekin puolelle kuulumisia. Meillä oli viime perjantaina vihdoinkin neuvola piiiitkästä aikaa ja siellähän se pienen sydän sykki tarmokkaasti 152 vauhtia - maailman ihanin ääni! :heart: Paino ei ollut noussut...
  12. P

    Positiivista ajattelua harrastavat odottajat

    Ihana ketju! Ja ajattelutapa! :) Itse kovasti yritän pysytellä positiivisena, mutta en ehkä ihan aina onnistu... suurimmaksi osaksi onneksi! Mutta ehkä se kuitenkin on minulle näin ensikertalaisena myös helpompaa, koska ensimmäisestä odotuksesta kyse eikä huonoja kokemuksia ole taustalla...
  13. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Pilkku, Kiitos kerhon perustamisesta! Laitoinkin heti liittymispyynnön :D Olisi kiva, jos alkuun jokainen kertoisi enemmän myös omasta elämäntilanteestaan ym. Ja aktiivista porukkaa toivoisin minäkin :) Oireista, muuten ei ihmeempiä mut eilen iski melkoinen selkäkipu, joka säteili lonkkaan...
  14. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Pilkku: Hyvä idea tuo suljettu ryhmä tänne! Ehdottomasti sellaiseen haluaisin mukaan minäkin :) Liikkeistä: Olen ollut tuntevinani ajoittain pientä "hipsutusta" ja sellaista kuplintaa... eilen illalla sohvalla makoillessa ja tänään töistä kotia ajaessa. Mutta voiko muka tosiaan...
  15. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Oi ihanaa! Onnea Taffo hyvistä uutisista! :)
  16. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Oi ihanaa, että monia hyviä ultrakuulumisia! :heart: :) Täälläkin odotellaan hehkumisen alkamista, missähän viipyy?? :D Naama kukkii melkoisesti, lähes samanlailla kuin aina ennen menkkoja, mutta runsaammin ja kokoajan! Ja hah joskus erehdyin ajattelemaan et sithän on kivaa, kun on raskaana...
  17. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Oi kivaa, kun ketju on hieman vilkastunut! Taffolle tsemppiä ja hyviä uutisia toivoen! Samoin kuin tietysti ultraa jännittäville! :) Nyt ei oo vaan itse sit kerinnyt/jaksanut kommentoida, kun vähän haipakkaa ollut töissä ja niiden jälkeen olen aivan puhki. Vaikka ilahduttavasti päivien...
  18. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Undine, pahoittelut huonoista uutisista ja voimia sekä tsemppiä uuteen yritykseen! :hug: Tervetuloa uusille heinäkuisille! :) Eiköhän me tännekin saada keskustelua aikaiseksi?? Itse vähän vierastan tuota facessä kirjoittelua... musta jotenkin kivempi näin alussa (vai jo keskellä?! ;) ) pysyä...
  19. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Nausteri: Haha aika hauska sattuma! Tai esimiehen/työnantajan mielestä ei varmaan niinkään, mutta minkäs teet :D Itse tosiaan arvon sitä edelleen, että milloin kertoisi esimiehelle töissä... äh :S Vaikka lupasin nt-ultran jälkeen lopettaa huolehtimisen (ja siinä olenkin hyvin onnistunut...
  20. P

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Kiitos uudesta ketjusta sydänx3! Värejä en saa tabletilla vaihdettua, mut päivittäisitkö mulle et LA siirtyi 15.7->19.7 ja poikaolo? Kiitti :) pikkutikkuja ja mukula 11+5

Yhteistyössä