Hakutulokset

  1. R

    Toinen lapsi 2014?

    PikkuR, lämmöt olleet koholla (tänä aamuna +37.3), sellaista jatkuvaa menkkajomotuksen tunnetta, valkovuotoa, vessattaa (ja janottaa koko ajan) ja koko ajan nälkä, vaikka toisaalta ei tee yhtään mitään mieli :) Ja palelee! Vaikka kuinka on vaatetta päällä, niin menee sellaisia "vilunväreitä"...
  2. R

    Toinen lapsi 2014?

    Minullekin tänä aamuna tärähti CB:n digitestiin "Raskaana 1-2 viikkoa", joten ekasta kierrosta sitten tarrasi kuljetus mukaan! :D Oloa ei voi sanoin kuvailla...hämmästynyt, mutta erittäin ONNELLINEN!!! :D Onnittelut muillekin plussanneille ja tsemppiä plussaa metsästäville! Oikein hyvää...
  3. R

    Toinen lapsi 2014?

    Voi Sinadrius :hug: Olen todella pahoillani puolestasi :(
  4. R

    Toinen lapsi 2014?

    Minulla on aina nuo vihlaisut tuntuneet häntäluussa, ei siis häpyluussa. Jotenkin ne vain säteilevät tuonne häntäluuhun, että jopa istuminenkin arkoo siinä vaiheessa, kun sinne vihlaisee. Palelua, kylmiä väreitä, paineen tunnetta alavatsalla, turvotusta...kaikkea tätä löytyy tällä hetkellä. Onko...
  5. R

    Toinen lapsi 2014?

    RauRau, kiinnittymisen aikoihin oli häntäluun seudulla tuntuvia vihlaisuja. Sitten on tullut raudan/veren maku suuhun, jotkut kai kuvailisivat sitä "metallin makuna" :) Alavatsajomottelua, sellaista niin kuin joka kerta kun kuukautiset on alkamassa, eli "menkkajomotusta" :) Aika vähillä oireilla...
  6. R

    Toinen lapsi 2014?

    Hei vaan taas kaikille! Täällä on tehty tänä aamuna haalea plussa :eek: Täytyy nyt pari päivää sulatella ja testata sitten uudestaan... miten teillä muilla, onko plussia tullut tikkuihin? :heart:
  7. R

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä kyllä nyt erittäin suurella jännityksellä odotellaan ensimmäistä testausta... :) Tänään on häntäluuta vihlonut ja suuhun tuli jo esikoisen ajalta tuttu raudan/veren maku...plussatuulia toivon kaikille tuon lumisateen myötä! :) RauRau, joko pärähti plussa testiin?
  8. R

    Toinen lapsi 2014?

    Kyllä minäkin RauRau olen sitä mieltä, että viiva sinne on ilmestynyt! Ihanan kutkuttavaa! :D Kunpa pääsisi itsekin jo testaamaan, kovin jo polttelisi!! :D Taidan ollakin niin hoppuhousu, että testaan maanantai-aamuna (silloin kp 23/26)....ja toivon niin paljon, ettei tule tyhjää testiä. Ja...
  9. R

    Toinen lapsi 2014?

    Onnittelut jo nyt, Sinadrius! Toivottavasti kyytiläinen pysyy mukana loppuun saakka! :) :hug: Minulla viimeistä viikkoa viedään ja sitten pitäisi kuukautisten alkaa. Tuntuu hyvin todennäköiseltä tällä hetkellä, että näin tulee käymään. Aivastelua ja "kuivunutta nenää" lukuunottamatta ihan...
  10. R

    Toinen lapsi 2014?

    RauRau:lle peukkuja, toivottavasti on tärpännyt! :) Daisy D., täälläkin odotellaan malttamattomana ensi viikkoa. Kovasti toivon, mutta parempi olisi, kun ei ajattelisi koko asiaa...aivastelua, etovaa oloa, turvotusta. Niistä on minun tämä ilta tehty. Ihmeellistä menkkajomotusta ja repäisykipuja...
  11. R

    Toinen lapsi 2014?

    RauRau, miten kävi? :) Minullakin jännittää sinun puolesta! :popcorn: Itselläni menossa 18/26 (dpo 4) ja kun esikoisestani oli tässä vaiheessa lämmöt jo koholla, alavatsakipuja yms. niin nyt ei ole mitään. Ei mitään "oireita" suuntaan eikä toiseen. Ei ole jäänyt mitään muuta kuin suunnaton...
  12. R

    Toinen lapsi 2014?

    MammaLa, onnittelut ! Ja vielä päivitys, että minulla on tänään menossa 17/26 (dpo 3). Ei siis 18/26! :) Kivuliaita repäisyjä molemmissa munasarjoissa, enpä ole moisia aikaisemmissa kierroissa ovulaation jälkeen huomannut...
  13. R

    Toinen lapsi 2014?

    Minulla on jostain syystä närästänyt eilisestä saakka ihan älyttömästi, voisiko johtua noista antibiooteista? Viimeksi on närästänyt esikoisesta 2012, joten vaivaa ei voi olla tunnistamatta...en kyllä muuta keksi kuin nuo antibiootit. Kahtena yönä nähnyt tosi omituisia unia, jotka aamulla...
  14. R

    Toinen lapsi 2014?

    RauRau, en ole tikuttanut ovista, vaan luottanut puhtaasti oireisiini. Kiertoni muutenkin ollut melkoisen täsmällinen, joten mielenkiintoisia aikoja elellään seuraavia menkkoja odotellessa! :) Sinadrius, pidän sinulle peukkuja! :wave:
  15. R

    Toinen lapsi 2014?

    Hmm. Eilinen ovulaatio on täällä käytetty nyt hyväksi...eli onko minulla nyt dpo1 menossa? :laugh: Anteeksi tyhmyyteni, mutten ymmärrä näistä mitään! Sitten minulla on teille pari kysymystä. Minulla on tuntunut virtsatietulehduksen oireita eilisestä lähtien ja tänään sain antibioottikuurin ko...
  16. R

    Toinen lapsi 2014?

    Kiitos RauRau :) Itsehän olen 30-vuotias ja tässä on nyt enemmän ja vähemmän viime aikoina peittoa miehen kanssa heiluteltu, että saataisiin tärppi :saint: Esikoinen iski kiinni ensimmäisestä kierrosta, joten mielenkiintoisia aikoja siis elellään...! :D Toivottavasti ei käy niin kuin on saanut...
  17. R

    Toinen lapsi 2014?

    Moikka! Olen uusi tulokas tähän ryhmään. Ensimmäinen kierto menossa, mistä yritetään (nyt kp 14/26). Jännä nähdä, että kuinka käy ja lukea muiden jännäilijöiden kuulumisia :) Esikoinen on syntynyt 02/12, joten kiva olisi saada seuraa hänelle!

Yhteistyössä