Hakutulokset

  1. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Kiitoksia onnitteluista!:heart: Meillä tosiaan tyttö syntyi lopulta kiireisellä sektiolla tiistaina 08.07. klo 00.23. Kirjoitin synnytystarinan blogissani ja seuraavasta linkistä pääset sen lukemaan:Lumoavaa elämää: Synnytystarina Sairaalassa vietettiin aikaa perjantaipäivään asti. Nyt on pari...
  2. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Meidän pikkuprinsessa syntyi 08.07. Klo 00.23. Paino 3988g ja pituus 53 cm. Synnytys ei ollut helppo ja lopulta n.36 tunnin kärvistelyn jälkeen päädyttiin kiireelliseen sektioon. Palaan kertomaan tarkempaa rapsaa kunhan pääsemme kotiin. -Liikkuja ja prinsessa reilu 1vrk-
  3. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Moi!!!! Sori Jadelyn, kun vastaus viipyi. Mutta joo, 10 liikettä liikelaskennassa pätee myös loppumetreillä. Tiedän kyllä, että se on melkein kaikilla vaikea saada lopussa, mutta kunhan liikkuu niin pääasia. Lopussa liikkeet vähenee huomattavasti, pitää tarvittaessa tökkiä vauvaa kunnolla...
  4. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Täällä ollaan edelleen yhdessä koossa. Lupaavat oireet loppuivat kuin seinään, nyt ei ole mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä. Noh, vauva tulee kun on siihen valmis. Olo on turvonnut, paino huitelee ennätyslukemissa... Onneksi kantoaikaa ei oo enään kauaa jäljellä... T: Liikkuja + vauva...
  5. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    Täällä tänään RV 38+0. Eilen käytiin käyrillä, kun vauva on rauhoittunut niin, että 10 liikettä oli mahdoton saada kokoon/h. Mulla myös tuntuvat supistukset alkoivat sunnuntaina RV 37+3. Ensin supistukset tuli vain illalla, mutta eilen ihan koko päivän, parhaimmillaan 3 - 5 min välein. Koko ajan...
  6. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -kesäkuussa-

    RV 36+0 Neljä viikkoa laskettuun aikaan. :) Kävin tänään synnytystapa-arviossa sairaalassa, koska viime raskaus päättyi kiireelliseen sektioon. Vauvalla on kaikki hyvin ja kasvaa normaalisti keskikäyrällä, painoarvio on n.2,8kg. Oli myös kääntynyt pää alaspäin kun vielä pari viikkoa sitten oli...
  7. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -toukokuussa-

    Tsihihii, lämpimät onnittelut prinsessan johdosta! <3 Meikäläisellä vauva painaa jo tosi kovaa alakertaan ja maha on laskeutunut paljon. Tuskin mitään merkkaa kuitenkaan :) Viikkoja just 34 täynnä, joten jos tässä lähtis vaikka kahvakuulatuntia ohjaamaan. :)
  8. L

    Lumoavaa elämää

    Lumoavaa elämää
  9. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -toukokuussa-

    Hei vaan pitkästä aikaa. Viikot vierii, vauva kasvaa ja synnytys lähestyy. . Minulla todettiin raskausdiabetes ja sen kanssa oon taistellut kevään. Ruokavalio on raakattu todelliseksi diettiruokavalioksi ja liikun edelleen n.5pvä/vko. Siitä huolimatta pitkä paasto heittelee edelleen paljon, muut...
  10. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Rasti seinään: meikä päivittää kuulumisia tietokoneella! :) Meillä nykyisin tietokone aukeaa harvoin, kiitos älypuhelinten... Supistaa, supistaa ja turvottaa. Piti istua vielä koneelle hoitamaan viikon viimeiset työasiat ja tässä samalla on sormet turvonneet muodottomiksi nakeiksi ja...
  11. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    IIhania ultrakuulumisia täällä, onnea! :heart: Mullakin oli vahva poika fiilis, mut vahva tyttöepäillys saatiin kuitenkin. ;) Huh, onpa ollut pitkä ja rankka työviikko. Fyysisen työn lisäksi henkiset paineet ovat käyneet koviksi. Teen esimiestyötä vähän niinkuin puun ja kuoren välissä ja sen...
  12. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Mulla ainakin kuva näkyy hyvin. :) Toiset tosiaan kerää kiloja herkemmin. Itsellä paino noussut nyt samaa tahtia kuin esikoisesta vaikka elän terveellisemmin ja liikun paljon enemmän. Tässä raskaudessa vaivaa älytön turvotus. Noh josko tää tästä. Koitetaan olla liikaa stressaamatta painosta...
  13. L

    <3<3 Heinäkuun Hellemasut 2014 <3<3 -maaliskuussa-

    Kiitos uudesta pinosta Pansku! :) Jadelyn kyseli vatsalihasten treenaamisesta aiemmassa pinossa. Suorien vatsalihasten treenaus täytyy tosiaan jättää ainakin viimeisellä kolmanneksella pois. Itse oon niitä lyhyenä rutistuksena sen verran tehnyt, että saan liikkeet näytettyä tunneillani. Mut...
  14. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Jeeeee, kiitos paljon. :) vastailen jadelyn sulle uuteen pinoon myöhemmin tänään. :)
  15. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Pikkutikkuja, sulla ultra lähestyy Tsemppiä! Voi kun tää palsta ei ihan kuihtuisi. Olen innolla seurannut muitakin ketjuja ja kurjaa jos heinäkuisten kuulumiset jäisi välistä. :( Tästä voi olla meinaan niin paljon iloa myös muille kuin meille. Ymmärrän tietty, että monet kirjoittelee jo...
  16. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Iltaa! Meikäläinen niin rakastaa vapaapäiviä. Ihanaa kun on aikaa viettää laatuaikaa perheen kanssa! <3 Pesänrakennusvietti on selkeästi puhjennut: nykyisin siivoan ahkerammin ja vietän aikaa hellan ääressä. Luulen, että homma senkun kiihtyy kunhan saan viettää kotona enemmän aikaa. Enään kaksi...
  17. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Tervetuloa uudet Hellemasujen odottavat. :) Vielä on vähän hiljainen palsta, mutta kun odotus etenee pidemmälle, niin emmeköhän kaikki aktivoidu. Itsekin sitä kovasti yritän. Tänään on julkaistu uusi äitiyspakkaus. Täältä löytyy kuvat Äitiyspakkaus - kela.fi Mitä ajatuksia tämä sinussa...
  18. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei! Ihania ultrakuulumisia jo monella! :) Ja niin myös meillä! :heart: Eilen oltiin ultrassa (20+0) ja tyttölupaus saatiin! Eli toinen prinsessa on näillä näkymin meille tulossa. Kätilö tiiraili moneen otteeseen alakertaan, mutta ei siellä mitään uloketta näkynyt! :D Ja näytti meille...
  19. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    Hei vaan kaikille. Täällä on kans masu pullahtanut esille. Ei oo enää vaan turvotuspöhö vaan ihan on pallo jo. Viime aikoina on alkanut tuntumaan hyvin vauvan liikkeet, ensimmäisen kerran mieskin tunsi kevyen potkun viikonloppuna. Mulla on valitettavasti alkanut selkä/nivusvaivat tuntumaan ja...
  20. L

    <3<3Heinäkuiset hellemasut 2014 <3<3 -Tammikuussa-

    PERJANTAITA! Täälläkin yrittää flunssa tehdä tuloaan. :/ Mutta en antaudu helpolla. 5päivää töitä takana ja nyt 2 vapaata edessä. Liikuntaa tullut harrastettua jokapäivä vähintään tunnin, yleensä vähintään kaksi tuntia (työn puolesta). Tänään lepopäivä, tosin kävelylenkille mieli tekisi mennä...

Yhteistyössä