Hakutulokset

1. W

Kerro kuumin seksifantasiasi!

\ Muista että et anna sinäkään ukolle suuseksiä etkä koske sen elimeen!! Ihme mies sulla :kieh:
  2. W

Mitä eskarilaiselle päähineeksi tänään Pirkanmaalla?

:flower:
  3. W

Sanokaa mikä tahansa raskausvaiva...

Hepatoosi(armoton kutina ja käynnistys vk:lla 38), himo mäkin ranskiksiin, masukarvat ja linea negra(?), mandariinihimo, pepsimax-himo, kahviyökötys. No joo, onko noi himot ny niin vaivoja. Niin ja tyttö tuli poikaoireista huolimatta ;)
  4. W

ohjeita kuulien käyttöön

\ Jos ne kestää ongelmitta, niin senkun lisäät aikaa. Muistaakseni jossain ohjeessa (olisko ollut MeNaiset tai Anna lehdessä) oli suositus alkuun 15-20 min. Sen jälkeen pitää vaan itse tunnustella itselle sopiva aika. ;) Omalla kohdalla alku oli vaikeaa. Eivät pysyneet minuuttiakaan, vaan...
  5. W

Mitkä ovat prolaktiini arvonne?

Minulla oli arvo lähes 700 ja kontrolloituna noin 600. Kontrollissa otettiin myös ns. makroprolaktiini, joka oli koholla ja siihen aloitettiin Parlodel-kuuri. Nyt parin kuukauden lääkekuurin jälkeen oli arvot laskeneet, joten lääke tehosi. Jatkan vielä kuuria, mutta tässä on muitakin mutkia...
  6. W

Ystäviä Seinäjoen seudulta

Hei! Äiti ja kaksi lasta etsii uusia ystäviä Seinäjoelta tai lähialueelta. Esikoiseni on kolme vuotta ja nuorempi puolitoista vuotta. Olisi kiva, jos sinulla olisi suunnilleen saman ikäisiä lapsia!! Kirjoittelehan niin tutustaan! :) T:Weera
  7. W

astmasta kysyisin

Itselläni astma alkoi oireilemaan yöyskänä eli heräsin usein öisin yskimään, se jatkui myös aamulla. Hengenahdistusta esiintyi rasituksessa ja myös silloin kun olin tekemisissä eläinten kanssa, joille olen allerginen. Yleensä astmassa on pitemmän aikaan oireita, mutta varmaan siinäkin on eroja...
  8. W

Äidin Astmasta

Kiitos paljon vastauksistanne! =) Selvitti paljon tilannetta, vaikka taitaahan se melko yksilöllistä olla jokaisella. Joten pian voidaan alkaa kokeilemaan, josko meillekin pienokaisia annettaisiin.. ;)
  9. W

Äidin Astmasta

Hei, Minulla todettiin vasta äskettäin astma, allergioista olen kärsinyt koko ikäni (lähes 30v), joka nyt sitten puhkesi myös astmaksi. Olemme suunnittelemassa perheenlisäystä, mutta nämä allergiat ja astma hieman huolestuttaa: kuinka niiden kanssa pärjää ja huononeeko tilanne esim. astmassa...

Yhteistyössä