Hakutulokset

  1. M

    Uskallanko täällä kertoa..?

    Kiitos kaikille onnitteluista!
  2. M

    Nyt tyttöjen nimiä jotka alkaa

    Louhi Lea Lilja Leeni Lotte Lahja Lyydia Lempi :heart:
  3. M

    Uskallanko täällä kertoa..?

    Me molemmat haluamme monta lasta, ainakin viisi. Ja täytyy sanoa, etten päivääkään vaihtaisi tai antaisi pois. Ihaninta on saada hoitaa omat lapset kotona. Ja kyllä tuo koulukin on mukavasti edennyt, opettajat ovat olleet todella joustavia ja ymmärtäväisiä. Opiskeluissa on se hyvä puoli, että...
  4. M

    Uskallanko täällä kertoa..?

    Onnea! :hug:
  5. M

    Uskallanko täällä kertoa..?

    Typsyt ovat 1v 7 kk ja pikkuprinssi kohta puoli vuotta.
  6. M

    Uskallanko täällä kertoa..?

    Meillä on tehty positiivinen raskaustesti =) :heart:
  7. M

    onko sun oma nimesi sellainen että oisit voinut sen vaikka antaa omalle lapsellesI??

    Olisimme voineet hyvinkinantaa minun tai mieheni nimen. Jos saamme vielä tytön, annammekin nimeni osaksi hänen nimeään. Mieheni nimi on osana poikamme nimeä.
  8. M

    Onko täällä ketään kuka ei juo koskaan alkoholia

    Emme käytä kumpikaan juopumistarkoitukseen. Leivonnassa ja yskänlääkkeenä kylläkin.
  9. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Halusin vielä palata kiittämään kaikkia niitä, jotka ovat "puolustaneet" minua täällä, kannustaneet minua ja osanneet olla onnellisia puolestani. Ihanaa, että sellaisia ihmisiä vielä täältäkin löytyy, joille toisen onni ei ole omasta onnesta pois! :heart:
  10. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Kiitos kaikille onnittelijoille. Mukavaa syksynjatkoa ja talventuloa! Ja muille sanon taas saman, minkä joka kerran täällä käydessäni, että menee taas vähän aikaa, ennenkuin palaan tänne haukuttavaksenne.
  11. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Emme varmaan ole ainoa perhe, jossa näin on päätetty. Huvittaa vaan lähinnä ne harmaan, jotka pyytelevät kuvia yms. Voit toki itse laittaa itsestäsi ja perheestäsi niin paljon kuvia tänne kuin haluat. Ja voit aloittaa vaikka rekisteröitymällä! :kieh:
  12. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Kiitos kysymästä, mutta emme halua laittaa lapsistani kuvia nettiin.
  13. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Kiitos! Typsyt ovat 1v 3 kk ja Arthur on kohta 2 kk.
  14. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Aleksi syntyi 30.8.Entä teidän poika? Arthur syntyi 7.9.
  15. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Kiitos! Typsyt ovat Emma ja Kiia!!
  16. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Lausumme itse Arthur, muut saattavat lausua Arttur, mutta ei se meitä haittaa. Halusimme antaa sen nimen, joka on meistä kaikkein kaunein.
  17. M

    Pikkuprinssimme sai viikonloppuna nimen!

    Onnea teillekin! Kaunis nimi lapsellanne! Milloin hän syntyi?
  18. M

    G: Mitä laitat yleensä leivän päälle?

    tuorejuustoa, salaattia, kalkkunaleikettä ja avokadoa
  19. M

    Juhlitaanko teillä nimipäiviä? Miten?

    Juhlitaan, tottakai! Kutsumme lasten isovanhemmat nimpparikakulle ja -kahville.
  20. M

    kestovaippailijat

    Huuhtelen heti ja laitan vesiämpäriin, jossa loraus etikkaa. Pesen joka toinen päivä tai tarvittaessa joka päivä.

Yhteistyössä