Hakutulokset

  1. N

    Plussa ja eronnut..

    Näin on, kyllä tää ihme on :)
  2. N

    Plussa ja eronnut..

    Sitä mäkin olen miettinyt, että parempi pienen on tulla maailmaan, jossa sillä on rakastava äiti ja kaks koiraa vastassa ja rakastamassa sitä täydestä sydämmestä. Kuin se, että kotona olisi äiti ja isi, jotka riitelee koko ajan.. Kaikki vaikuttaa lapseen.. Eilen makasin sohvalla ja rupesin vaan...
  3. N

    Plussa ja eronnut..

    Voi että! Ihanaa, sunlaisia lisään tähän maailmaan :) Minäpä laittelen viestiä sulle !
  4. N

    Plussa ja eronnut..

    Ihana saada vastausta.. Minulla onneksi on läheisiä, jotka tukisi kaikin keinoin ja isä olisi lapsen elämässä mukana, mutta ei samassa asunnossa. Pääsääntösestihän kaikki jäisi minun hoidettavaksi.. Onhan tämä niin iso asia, mutta tänään kun kävin ultrassa, vaikka pienokainen oli niin pieni...
  5. N

    Plussa ja eronnut..

    Hei! Laitoin tännekkin tämän, että saisin vastausta.. Eli täällä tilanne se, että mieheni kanssa yritimme lasta aika kauan.. Lääkärissä käytyä kipujen, kuukautisten pois jäännin ja negatiivisten testien jälkeen aloin olla toivoton.. Lääkäri sanoikin jo, että sinun on erittäin vaikea tulla...
  6. N

    Plussa ja eronnut..

    Hei! Eli täällä tilanne se, että mieheni kanssa yritimme lasta aika kauan.. Lääkärissä käytyä kipujen, kuukautisten pois jäännin ja negatiivisten testien jälkeen aloin olla toivoton.. Lääkäri sanoikin jo, että sinun on erittäin vaikea tulla raskaaksi, koska mulle ei tule kuukautisia ilman...

Yhteistyössä