Hakutulokset

  1. M

    Clomittaret 2014

    Moi kaikille! Minut voitte poistaa listalta niikun vauvatoiveinen sanoi :) Plussasin 14.12 ja tänään oli eka käynti neuvolassa, nyt pitää vaan odotella ja sinnitella vielä kolme viikkoa että päästään ultraan. Pidän peukkuja teille kaikille että 2014 tuo paljon hyviä uutisia mennessään!
  2. M

    Clomittaret 2013

    Kiitos kaikista onnitteluista!! :flower: Soitin tänään erikoissairaanhoitajalle tyksiin ja sain häneltä määräyksen lopettaa metujen syömistä. Minulle kerrottiin että raskauteni on todella harvinainen kun oikeita hoitoja ei tarvittu/ehditty aloittaa. Ajoittain meidä plussa tuntuu liian hyvältä...
  3. M

    Clomittaret 2013

    Ajattelin tulla kertomaan että aloitin sittenkin testailla jo torstaina aamulla. Elikkä dop13 näkyi todella heikko viiva. Eilen testasin uudestaan ja viiva olia ehkä vahvistunut hieman, ei paljon. Tänään (dop 15) ilmestyi sitten paljon vahvempi viiva ja testasin heti perään digillä joka näytti...
  4. M

    Clomittaret 2013

    [B]Vauvva haaveissa[B]Ihanaa taas lukea hyviä uutisia! Minulla ainakin toive omasta onnistumisesta aina vaan kasvaa kun luen teidän mukavia uutisia. Ymmärrän että enemmistö meistä saa tsempata paljon ja pitkään, Jotenkin minusta kummiskin tuntuu siltä että jokaisesta plussasta mennään koko ajan...
  5. M

    Clomittaret 2013

    Minnikko, Pahoittelut ja paljon voimia!! En tiedä mitä sanoa. Onnea Luna, näyttää todella hyvältä. Pidän peukkuja!! Minulla on tänääd Dop10 ja perjantaina on tarkoitus testata jollei vuodot alkaa ennen sitä. Fiilis on hyvä mutta yritän pysyä realistisena. Minulla ei ole mitään tuntemuksia...
  6. M

    Clomittaret 2013

    kaathy ja hannuliini Minulla on aivan sama kokemus kuin Kaathy. Haamuviiva melkein koko kierron aikana :(
  7. M

    Clomittaret 2013

    Onnea Ambro!!! :flower: Montako päivää ovulaatiosta sinulla on tänään? Onnea matkaan!
  8. M

    Clomittaret 2013

    Anteeksi, en huomannut :)
  9. M

    Clomittaret 2013

    Haluaisin korjata.. dop0 vasta huomenna :)
  10. M

    Clomittaret 2013

    Kiitos Luna vastauksesta. Minut voi siirtää piinailijoihin, vai mitä? Tänään dpo-1 :) Jännää!
  11. M

    Clomittaret 2013

    Aloitin eilen tikuttaa ovulaatiota ja tänään täppäs. Oli pakko testata digilläkin kun siinä halvalla tikulla tuli hirmunopeasti se viiva, varmaan alle 30 sekunttia. Molemmat testit näyttivät siis "plussaa". Huusin ja itkin ilosta, en ole ikinä ennen saannut positiivista ovulaatiotestiä vaikka...
  12. M

    Clomittaret 2013

    Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Tovottavasti ne plussat kohta alkaa näkyä. Minulla olisi yksi kysymys. Mihin kellonaikaan vuorokaudessa te teette ovulaatiotestin? Ja miten te käytännössä teette sen. Käytättekö kertakäyttölaseja ym.? :)
  13. M

    Clomittaret 2013

    Olen syönyt metuja tasan viikon enkä ole saannut yhtään haittavaikutuksia, vielä! Tosiaan olen syönnyt ainoastaan yhden tabletin päivässä. Huomenna pitäisi tuplata annos, yksi tabletti aamuin ja illoin. Korotan taas annosta koleen tablettiin viikon päästä. Pidän peukkuja että en sivuvaikutuskia...
  14. M

    Clomittaret 2013

    vauvatoiveinen Minulla ei ole omia kokemuksia raskaudesta mutta minun serkkuni sai kaksosia kesällä ja hän on aina sanonnut minulle että ei kannata testata ennen dop14, aikaisintaan. Serkun testi oli negatiivinen kun hän testast dop14, vieläkin negatiivinen dop16 mutta dop18 oli sitten selkeä...
  15. M

    pco ja metformin (diformin retard)

    Tatja, kiitos vastauksesta. Ihanaa että ne auttoivat sinua!! Lääkäri kirjoitti meille jo clomifeenit valmiiksi jos en tule raskaaksi ennen helmikuuta. Puolivuosi olisi meille (liian) pitkä aika odottaa :)
  16. M

    pco ja metformin (diformin retard)

    Onko joku jolla on pco käyttänyt metformiini lääkettä tai vastaavaa diabetslääkettä? Miten kauan teille kesti kunnes kierto alko tulla ihan itsestään ja säännöllisesti? Auttoiko metformiini teitä tulla raskaaksi? Toivon pikaista vastausta :)
  17. M

    Clomittaret 2013

    Minut saisi miellään laittaa mukaan listalle.. mirzukka.......1/26-80........01/2013.....1.m..........pco, 1 lapsi, 26v Toivottavast kirjoitin oikein :)
  18. M

    Clomittaret 2013

    Kiitos vastauksista! Jos vaan teille sopii niin pysyn täällä mukana vaikka me emme vielä varsinaisia hoitoja saadakaan. Lääkärihän jo eilen kirjotti meille clomifeeniä, mutta niitä en saa ottaa ennen helmikuuta. Jotenkin minusta tuntuu että niitä tulemme vielä tarvitsemaan :(. Täytyy...
  19. M

    Clomittaret 2013

    Hei! Olen uusi täällä. Olen seurannut keskustelua reilu kaksi kuukautta. Minulla on todettu PCO ja kävin tänään ensimmäistä kertaa kliniikalla (tyks). Mieheni testitulokset olivat hyviä, onneksi! Jätin p-pillerit pois viime jouluna, elikkä ollaan kohta vuoden yritetty tulla raskaaksi...

Yhteistyössä