Hakutulokset

  1. Moon_Dance^

    Oletko vienyt ikinä lastasi päivähoitoon siksi aikaa, kun..

    Kiitos vastauksista! Kaikki on mulle vielä aika uutta. Lapsi on perhepäivähoitajalla. Meillä ei tässä lähistöllä ole oikein ketään tuttua, joka voisi katsoa tyttöä, jos mulla on jotain menoa. No sain tässä omalle vapaapäivällä tatska-ajan (aamupv), jossa voi aika hyvin vierähtää useita...
  2. Moon_Dance^

    Oletko vienyt ikinä lastasi päivähoitoon siksi aikaa, kun..

    sinulla on jokin oma tärkeä meno. Siis sellainen, johon ei vaan lasta voi viedä mukaan esim. gynekologinen tutkimus, hammaslääkäri, tatuoinnin ottaminen jne... Ja tosiaan lähellä ei asu mummoa tai kaveria , joka voisi lastasi sen aikaa katsoa. =)
  3. Moon_Dance^

    Mikä viikonpäivä on teidän mielestä "pahin"?

    Ja nyt mulla on tiistai vitutus päällä . Huomenna on uusi päivä . JEE ! :D
  4. Moon_Dance^

    Mikä viikonpäivä on teidän mielestä "pahin"?

    Minusta on tiistai. Tuntuu, että joka tiistai on jotain epäonnea matkassa. Myös tyhmiä mokia teen ja asiat menee päin mäntyä. :D :---/
  5. Moon_Dance^

    Helteen aiheuttamat oireet

    Joo tiedän ettei saisi valittaa, kun nyt on kesä ! Ihana, ihana kesä. Lämmintä piisaa :) Mutta sitten voi luoja mua ottaa päähän .... Laattaan helposti näin kuumalla ja voin todella pahoin. Myös väsyttää lähes koko ajan. Töissä on tosi vaikea olla. Kylpy ja ulkoilu piristää hetkeksi...
  6. Moon_Dance^

    Hop! :) Muita pienikokoisia yksivuotiaita ?

    Jos teidän lapsenne ovat ns. pienempi kokosia , niin mitkä ovat olleet mitat yksi vuotiaana ? :) Meidän likalle neuvolassa aina sanottu, että normaalisti kasvaa ja vaan vähän hoikka. Minusta vaan tuntuu, että kaikki muut tän ikäiset muksut ovat kookkaampia. Meidän neiti siis noin 9 kg...
  7. Moon_Dance^

    syötänköhän lastani liikaa...?

    Meillä tyttö 1v syö toistaseksi 7 kertaa päivässä, voi olla että neuvolassa tulee sanomista liiasta syömiskerroista...! mutta toisaalta: nälkä tuntuu olevan ravitsevasta ruuasta huolimatta! :popcorn: Niin ja tyttö on hoikka, jopa liiankin. Niin kaikki ainakin mulle ilmoittaa. Kehtaavat vielä...
  8. Moon_Dance^

    Maitoallerginen lapsi, kysymyksiä siihen liittyen, HELP

    Mein neitykkä täyttää pian yksi vuotta, ja tosiaan pari viikkoa sitten todettu verikokeissa maidolle yliherkkyys. Testissä oli mukana myös muut tavalliset allergian aiheuttajat kuten vehnä, kananmuna.. Ensimmäinen kysymys kuuluu, että kuinka kauan maidon poisjättämisestä oireiden tulisi...
  9. Moon_Dance^

    Vertaistukea, juttuseuraa/kerran synnyttänyt ja uusi synnytys ahdistaa

    Onko täällä äitiä, joka on kerran alateitse synnyttänyt ja saanut siitä traumoja tai jokin asia muuten vaan jäänyt kaivelemaan mieltä niin ,että se herättää pohdintaa ja kysymyksiä liittyen seuraavaan mahdolliseen raskauteen. Haluaisin edes yhden ystävän, jolle kertoa ahdistuksesta ja...
  10. Moon_Dance^

    Pelot ja traumat liittyen papa kokeen ottamiseen

    Kokeillaanpas näin, että saisinko täältä miljoonien äitien ja muiden keskeltä vertaistukea kiperään, arkaan , mutta niin yleiseen aiheeseen. Onko täällä muita, joilla papa-kokeen ottaminen kuten muutkin alapään tutkimiseen liittyvät asiat aiheuttavat pakokauhua, jotka liittyvät esim johonkin...
  11. Moon_Dance^

    Lomailuehdotuksia talvelle ?! Vauvan kanssa Lappiin?

    Niin joo totta... enhä mä edes ajatellut tuota noin. Kuitenki eri viima käy täällä Etelässä.
  12. Moon_Dance^

    Lomailuehdotuksia talvelle ?! Vauvan kanssa Lappiin?

    Eli nyt auttakaa ihanat mutsit. Vauveli tulisi olemaan ensi tammikuussa 10 kuukautta, ja haluamme koko perhe lähteä lomalle tänne ihan Suomeen, koska en jaksa hakea passia. :) Nyt kuulisin mielelläni ehdotuksia ! Mitä kivaa talvista puuhastelua voimme tehdä koko perhe ? Lappi kiinnostaa...
  13. Moon_Dance^

    Kaikkien synnyttäneiden kysly; paino !

    Paino ennen raskautta: 63 kg Paino viimeisillään raskaana: noin 80 kg Paino 1 kk synnytyksen jälkeen: 65 kg Paino nyt: 62 kg Mainitse myös, kauanko kulunut synnytyksestä: 8,5kk :)
  14. Moon_Dance^

    Vauvan äidillä pitkät kynnet

    Minä vaan en ymmärrä pitkiä kynsiä laisinkaan. No joo ihan nätit toisinaan, ellei ole liian pitkät.. Mutta ite en voisi kuvitellakaan peseväni vauvan kakkapyllyä pitkillä kynsillä - tosi hygieenistä, kun sitä kakkaa aivan varmasti menee kynsien alle. Sit niillä samoilla käsillä meet...
  15. Moon_Dance^

    Kivuliaat, oudot kuukautiset - ei synnytys meikäläisel ainankaan vaikuttanu menkkojen kipuun jne :/

    2 kuukautta kesti minun menkat . Sitten tuli about viikon mittanen tauko =jes ne loppui!! Vaan ei loppunut sittenkään. Nyt alkoi TAAS! Juma*auta. Vuodan kuin hana. Jatkuvasti tiputtaa. Supertampooni kestää ehkä tunnin. Ja kyllä sattuu.
  16. Moon_Dance^

    Ac3 kokemuksia

    onko kellään ?
  17. Moon_Dance^

    Onko muilla tällaisia "vittu-päiviä" ?

    No siis. Koira vuotaa karvaa ihan perhanasti, en ole vielä harjannut. Se siis edessä. Lapsi kiukkuaa ja mikään ei ole hyvin, seuraa ja sotkee... Siivoan ja siivoan, silti nään vain joka puolella pelkkää loputonta kaaosta. Siihen ei yhtään auttanut se, että heti aamusta työkaverini...

Yhteistyössä