Hakutulokset

  1. Lianne

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Hei vain kaikille! Mä olen hieman sivusta tätä teidän ketjua seuraillut ja voisin nyt liittyä mukaan! :) La oli alunperin toukokuun puolella, mutta np-ultrassa se muuttui huhtikuun viimeiselle päivälle. Eli la on nyt 30.4, mutta mieluusti silti toukokuisten kanssa kirjoittelen, kun vauvan...
  2. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Hei vain! Mä olen nyt pitänyt ihan tarkoituksella taukoa kaksplussan sivuista ja tästä ketjusta. Vähän tutkiskellut tätä omaa tilannetta ja sitä mihin se etenee. Niinhän siinä sitten kävi niin kuin olen kokoajan epäillytkin, ettei marrasvauvaa saada. Mut voi siis poistaa tuolta etusivulta. Ehkä...
  3. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Mixed en ole varannut aikaa varhaisultraan, mutta mieli tekisi. Saisipa ainakin varmistuksen tälle kaikelle. Ei mua oikeastaan tuo testin tulos niinkään huoleta, vaan tämä oireettomuus. Voiko ensimmäinen ja tämä raskaus olla keskenään niin erilaisia. Ensimmäisessä mulla alkoi pahoinvointi...
  4. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tsemppiä Nalle-Puh! Toivottavasti kaikki on vuodosta huolimatta hyvin, eikä vuotoa enään tule! Mä tein aamulla raskaustestin ja tulos oli raskaana 2-3. Eikö sen olisi pitänyt jo näyttää raskaana 3+? :o Viikkoja kuitenkin pitäisi tänään menkkojen mukaan olla 6+0.
  5. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Voi kuinka kurjia uutisia täälä. :( Osaanottoni Oodikas ja Hellan vanki! <3 Tänne ei kuulu mitään uutta. Epävarmuus tämän raskauden suhteen vaivaa vieläkin ja kävinkin tänään apteekista hakemassa uuden raskaustestin. Kaapissa se nyt odottelee ja ajattelin sen tehdä huomenna aamulla kun...
  6. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Oodikas toivottavasti tuhruttelu on tosiaan vain aikaisemman vuodon peruja ja kaikki on hyvin! Donnuska mä olen ajatellut että liitysin fb-ryhmään kun ensimmäiset sydänäänet olen masuasukilta saanut kuulla. Pitää nyt laittaa sinun nimimerkki muistiin, että tiedän sitten kenelle laitan...
  7. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Meillä mies ei pääse neuvolakäynneille mukaan varmaan kertaakaan, sillä hän on päivisin töissä. Kyllähän se pieni tulokas on ihan yhtälailla tulevan isän kuin äidinkin, joten wbä ota vain mies mukaan jos hän on sinne halukas tulemaan. :)
  8. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Oodikas niinhän se on ettei tässä vaiheessa järjellä ajattelu auta yhtään. Ei se ainakaan minun kohdalla huolta poista. Toivottavasti kaikki on hyvin sinulla ja pienellä yöllisestä tapahtumasta huolimatta.<3 Niukka vuoto alkuraskaudessa ei välttämättä tarkoita vielä mitään, mutta siinä taas yksi...
  9. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Oodikas mulla on ihan samanlaisia ajatuksia kuin sinulla! Varhaisultraan en ole menossa, mutta mieli tekisi kovastikkin kun raskausoireita ei ole juuri ollenkaan ja olisi kiva saada varmistus siihen missä mennään. Tuntuu jotenkin niin epätodelliselta koko raskaus. :s Alussahan tämä raskaus vielä...
  10. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Meitä alkaakin jo olla paljon. :) Kaikille uusille tervetuloa minukin puolestani! Alavatsakivut on minuakin huolettanut, mutta helpottavaa huomata etten ole ainoa. Edellisestä raskaudesta on sen verran jo aikaa, etten enään muista millaista silloin alkuraskaudessa oli. Fb-ryhmään en halua...
  11. Lianne

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Hei vain kaikille! :) Täälä yksi uusi odottaja ilmoittautuu varovaisesti mukaan. Nettilaskurin mukaan la olisi 4.11 ja viikkoja siis nyt 4+6. Hieman vielä jännittää tämä odotus kun raskaus on niin alussa, mutta toivon kovasti että kaikki menee hyvin ja pieni jaksaa mukana loppuun asti. <3...

Yhteistyössä