Hakutulokset

  1. U

    Mustapekka nettikaupasta teitävät

    Ens kerralla kannattaa kysellä ensin ja tilata sitten. :D Kannattaa ottaa sinne yhteyttä ja kysyä mitä on tulossa. Paitsi jos tykkää ylläreistä. :D Mitä siinä tilausvahvistuksessa luki?
  2. U

    NYT: Suuri 2+ kysely on toteutettu! Palstan salat paljastetaan!

    Hauska! :D Kävin vastaamassa. :) Ja vastasin ihan rehellisesti! :D
  3. U

    Kuka tunnustaa omistavansa ainakin yhdet mummoalkkarit?

    Mulla oli ennen yhdet mut laihduin niistä ulos. :(
  4. U

    jokos on joululahjat päätetty/ostettu?

    Suurin osa joo, pari vielä puuttuu. Joka vuos sama juttu: sovitaan että ostetaan vain lapsille, sitten löydän jotain kivaa siskoille ja tasapuolisuuden vuoksi pitää ostaa myös veljelle, tai toisinpäin. Sovitaan että mies ostaa omille sisaruksilleen, muttei keksi mitä ostaa tai ei muista...
  5. U

    menisitko naimisiin miehen kanssa joka ollut jo kolme. kertaa naimisissa?

    En usko että menisin. Tai riippuu vähän. Jos mies olisi joku 7-kymppinen ja jäänyt leskeksi, niin silloin ehkä menisin. :D Siis ihan siitä syystä että aiempi/aiemmat liitto/liitot päättyneet "luonnollisesti" ("kunnes kuolema erottaa").
  6. U

    Saako kirjoittaa eri nimimerkeillä samaan ketjuun jos on just rekisteröinyt uuden?

    Ja mites nyt kun "vieras" on rekisteröity ja jos on kirjoittanut aiemmin ketjuun sillä?
  7. U

    Joku meni sitten rekisteröimään vieras-nikin??

    No huh huh! :O Joo, ap ja vieras ap:kin on rekisteröity. Tosi fiksua!
  8. U

    Mitä teidän mielestä tarkoittaa tasa-arvoinen parisuhde?

    Onko kaikki parisuhteet tasa-arvoisia? Pitäisikö olla?
  9. U

    Enhän mä nyt vienyt kenenkään vanhaa nimimerkkiä? :D

    Kiitos. :) Pelkäsin että jos joku on ollut tällä nimimerkillä ja poistanut. :D Mut en mäkään löytänyt haulla.
  10. U

    Enhän mä nyt vienyt kenenkään vanhaa nimimerkkiä? :D

    Rekisteröidyin just. :)

Yhteistyössä