Hakutulokset

  1. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Onnea kaikille ultrassa käyneille :). Miltsu, toivotaan että vauvalla kaikki hyvin, tsemppiä stressaavaan tilanteeseen! Itsellä oli eilen lääkärinla ja siinäpä ei mtn ihmeellistä ollut. Uudestaan joudun pissanäytteen labraan viemään kun jokin bakteeritulehdus vaivana alakerrassa :(, siihen...
  2. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Dragonfly, pahoittelut sinulle ja perheellesi :'(.
  3. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Kiitos Pampulalle uudesta kuukaudesta :). Ihanaa kun toiset jo tuntee liikkeitäkin, itselläkin välillä pientä hipsutusta tuntuu olevan ja se saa hymyn huulille. Torstaina lääkärineuvola, jossa ei varmaan sen kummempaa. Itsekin jo miettinyt, että kauanko tuun kotona olemaan, aikaisemmat lapset...
  4. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Sarasofia, olen pahoillani :'(
  5. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Halaus ja pahoittelut Metsäläiselle minultakin :'(. Lurtsille onnittelut ultrakuulumisista, hyvä että vuoto osottautui vauvasta johtumattomaksi! Tuo gynenpoli ja äitipoli on jaettu raskausviikkojen mukaan mun mielestä :). Täällä meijän esikoiselle (5v) kerrottiin ensimmäisenä vauvauutiset ja...
  6. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Ultrakuulumisia täältä :). Liikuvainen sikiö, joka vastasi vkoja 12+5 eli la 29.11. Tuohan mulle annettiin neuvolassakin, mitta olin varma, että se ottaa vkolla takapakkia niin kuin AINA ennenkin. Mulla siis kierto 34pv, jonka vuoksi uä:ssa aina la muuttunut, mut nytpä pääsikin yllättään...
  7. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Myrtille pahoittelut. Lurtsi toivotaan, että vuotelu loppuu ja kaikki on hyvin! Mulla tuli eilen karsee nokkosihottuma jalkoihin ja käsiin ja tänään pihalla kutisi kauheesti silmiä ja yhtäkkiä ihottima levis myös kaulaan ja kasvoihin.. piti soittaa neuvolaan ja varmistaa mitä...
  8. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Ikiäiti, olen pahoillani <3. Ma&mi, ootko kokeillu auttaisko ne öljyiset nenätipat? Itse jossain raskaudessa muistaakseni kokeilin niitä ja keittiksiä myös, mutta ei auttanu :(. Tukiverkot meillä lähellä ja onneksi tarvittaessa auttavat. Nyt ei vaan olla tästä raskaudesta puhuttu.. huomas...
  9. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Lurtsille tsempit, itellä oli kuopusta odotellessa tuhruvuotoa jonku päivän raskauden alussa, tulkitsin menkoiksi, kun ne eivät olleet vielä edellisestä raskaudesta kunnolla alkaneet.. eli ei siis ollut menkkavuotoa vaan sellasta tuhruttelua paremminki ja loppuraskaus sujui hyvin :). Nämä viikot...
  10. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Täällä kans lievästi ylipainon puolella oleva, ja nyt kunnianhimoinen tavoite oiski vain 10kg:n painonousu raskausaikana jo tulleiden lisäksi :D. Mulla tyttöiltä tullu rask.aikana yli 20kg ja pojaltaki se 17, ja tympee se on synnytyksen jälkeen.. nyt vaan väsymys ollut niin mahdoton etten oo...
  11. C

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Hei kaikille :wave: Täällä uus ilmottautuu mukaan. Kierron mukaan la 5.12. Vappuaattona kävin ekä neuvolakäynnillä ja yllätykseksi syke saatiin vauvalta kuulumaan, niin uskallan liittyä joukkoon :heart: . Meijän perheen neljäs olis tulossa ja alkuhämmenyksen jälkeen tuntuu mukavalta. Väsymys...
  12. C

    <3Heinäkuiset2014<3~Loka-Marraskuussa~

    Heippa täältäkin kaikille heinäkuisille! Uutena mukaan huhuilen, neljättä odottelen ja eilen tein testin, vaikka jo oireet olivat niin tutut, että tiedossahan se oli. La ois n.heinäkuun 10pv, vähän laskurista riippuen, mulla kun tuo kierto on 34.pv:n tienoilla ni aina se la vähän heittää...

Yhteistyössä