Hakutulokset

  1. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Menkat pärähti käyntiin joten tuulta päin taas. Oli odotettavissa mut kuiteski :/
  2. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kengumamma juu tiedän sen mut tuntuu tyhmältä jos melkein heikompi tulos tänään :/ en mä osaa odottaa:D ehkä jos mies ois kotona mut ku yksin oon ni tulee sekoiltua urakalla... Huomenna taas sit kokeilen jollei menkat ala tänään. yemina ootko kokeillu, joko on vahvistunut? onko jollain...
  3. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla ihan yhtä heikko ellei heikompikin viiva tänään apteekin omassa testissä :( Kyllä nyt harmittaa penteleesti. Voiko olla ettei muka olisi 24h tunnissa noussu sen vertaa että näkyis viivan vahvistumisena? Ja olkaa rehellisiä, ei mitään kannustavia väärään johtavia vastauksia :D Vitsi, miten...
  4. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Yemina kyllähän siellä jotain näkyy :) Voi juku kun nää meitin viivat pysyis ja vahvistuis. Niinku NeitiNäpsänÄidilläkin näkyy viivaa hyvin haaleeta :D Nää haamut on mulle ihan uutta vaikka puoli vuotta on yritetty ja nyt oon ihan seko.
  5. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Kengumamma :) kiva kun vastasit :) Täytyy toivoa joo että vahvistuu, ei vaikuta hyvältä kun toi earlykin on noin heikko... T: hermoraunio himotestaaja
  6. N

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei apuva, mulla on niin typerä tilanne nytten. Mulla on menossa kp 32/32 dpo 15. Yksi km taustalla ja nyt testiin tuli tälläinen testiajan sisäpuolella. Näkyykö tossa mitään? dpo 15 - Image - Aijaa.com No tein siis aamulla apteekin oman ja tuli tollanen samanlainen haamu joka haamuileekin...

Yhteistyössä