Hakutulokset

1. M

Inseminaatio 2013

Heippa! Meille ei oltas millään tehty enää toista inssiä ku pesun jälkeen eteenpäin liikkuvia vaan 18%. Mä kinusin ja saatiinkin se, mun kaverin miehellä oli aan 2% eteenpäin liikkuvia ja se tuli toisesta inssistä raskaaksi, niin aattelin että yritettäis ees toista! Mutta saatiin kuin saatiinkin...
  2. M

Inseminaatio 2013

Täälä niin murtunu olo. Taaaaaas ne menkat vain alkoivat, eli eka inssi ei tuonu toivottua tulosta.. Huh ku ottaa koville! Plussatuulia muille!!????
  3. M

Inseminaatio 2013

Meillä oli kaks ku eka oli kp 10 aukiolotutkimuksen yhteydes mut ei ollu johofolleja hoten kp 16 oli toinen ja siinä oliki sit mol. Puolin yhet n.20mm follit :)
  4. M

Inseminaatio 2013

Tervetuloa mukaan [B]Dominokeksi[B]! Täälä eka nega tehty ja on kyllä menkka oireet ihan kivat. Toki dbo vasta 10, mut eikö sieltä nyt joku haamuttelija olisi tullu jos raskaana oltas. Nyt jotenki tuntuu että alkaa mennä taas mieli maata kohti ja nokka uutta inssi kohti! Dominokeksi mä ainaki...
  5. M

Inseminaatio 2013

Täälä niin ihmeellisiä unia. Dpo7-8. Toissa yön "tein" positiivisia r-testejä koko yön, siis unessa. Viime yönä olin unissani kyselly et joko me ollaa onniteltu ku niille on tulos vauva ka mies kovsti yritti saada selvää kelle ja lopulta oli sit vaan silitelly mun päätä niin olin hermostunu...
  6. M

Inseminaatio 2013

Tulppu83!! Sulla on ihan huippu asenne ja oot ansainnu jokaisen pikkuisen jos vaan pysyvät kyydissä! Meilläki kaks iso follia niin sanoin just miehelleni et mulle kyllä kävis että molemmista tulis vauveli<3
  7. M

Inseminaatio 2013

Ja irrotus piikki laitettii ke iltana ku pe aamuna oli inssi.
  8. M

Inseminaatio 2013

Joo on mulla clomit ollu 50mg kierron 3-7 päivinä 1tabl/päivä.
  9. M

Inseminaatio 2013

Hei! Täällä uusi kirjottelija. Olen siis pian 21 ja mieheni 22. Lapsettomuutta pian 2 vuotta takana, mulla pco oireet ja miehelläni alentunut siittiöiden määrä. Eka inssi tehty ka nyt dpo3 ja testailu olis dpo14. Kovasti jännätään ja niin olis se oma nyytti ihana saada!

Yhteistyössä