Hakutulokset

  1. M

    lapsettomuusrunoja

    Tomi Metsäketo & Nina Tapio - Ethän käänny pois Kun sinut mä nään tunnen sulavan jään Olet uneni mun Nuo silmät, tuo suu niin ja kaikki se muu nyt jo hullaannun Mä voisin vaikka vannoinkin niin Koskaan lankeaisi en enkeliin Mua hämmentää myös tunteeni nää Mä oon niin sekaisin...
  2. M

    lapsettomuusrunoja

    Kaija Koo - Seison vierelläsi Kaiken päivää sinä jaksat yrittää, kerta kerran jälkeen urheata esittää. Etkö huomaa vieläkään, että minä kaikkeni vuoksesi teen, vaikka kaikki muu syksyn sateisiin huuhtoutuu. Minä seison vierelläsi sun, vaikka sinun luovuttavan nään niin minä jään...
  3. M

    lapsettomuusrunoja

    Tämä antaa toivoa niinä päivinä kun toivoa ei tahdo olla :) Voi kultani älä niin huoli, vaikka terävä ja viuhuva nuoli saatta meihinkin osua kyllä. Mitä huominen ottaa antaa sitä tänään vielä et voi kantaa. Eikä ne murheet meihin yllä. Ja meillä on aikaa vielä...
  4. M

    lapsettomuusrunoja

    Tämä kappale/runo kertoo toiveet niin repivän raastavasti :'( Kaija Koo - Sydän vähän kallellaan Kysymättä sä kävelet sisään niinkuin aina, Isältäsi näytät Sulla ei ole asiaa, kysyn onko nälkä, haluatko syödä Kengät sä jo riisuit pois Hetkeksi vain jäädä voit Tänään on kaikki hyvin...
  5. M

    lapsettomuusrunoja

    Happoradio - Vakava nainen Tuo mies ei ole se oikea mut ei se ole se vääräkään. En ole onnesta soikea muttenpä juuri itkekään. On onni tasaista laatua ja horisontti vuoretta. On päiväpeitossa ruusuja, aamuisin maito tuoretta. Onhan mun saatana saatava lapsi kaikki muu on kohinaa...
  6. M

    lapsettomuusrunoja

    Beyonce - Halo Remember those walls I built? Well, baby they're tumbling down And they didn't even put up a fight They didn't even make a sound I found a way to let you in But, I never really had a doubt Standing in the light of your halo I got my angel now It's like I've...
  7. M

    lapsettomuusrunoja

    Arttu Wiskari -Ikuisesti kahdestaan Siinä naapurien puolelta lasten äänet kaikuu Tällä puolen vuosi vuodelta kasvaa hiljaisuus ja kaipuu Kuin ankat Stenvallin taulusta, Raitalakanoissa toinen valveilla Kauanko jaksamme haaveilla kehtolaulusta? Kun me ollaan lähekkäin Itket kasvot...
  8. M

    lapsettomuusrunoja

    Yö - Laulu meille kahdelle Kaikki turhat kyyneleet ehkä loppuu jo sultakin kai ne loppuivat raskaaseen suruun jonka yksin sä kärsinyt oot ilman syytä sä kärsinyt oot sua kahleet vieläkin painaa jotka ahtaaksi käyneet jo on pian jo pystyt ne yksin murtamaan mut sitä hetkeä...
  9. M

    lapsettomuusrunoja

    Yö-Mona Mona, on kello aamuseitsemän Hän avaa oven väsyneenä, katse kirjaan kääntyneenä Liikkuu kuin aaveet kellarissa hän Kun kaataa teetä parvekkeella Huomaan kuinka hiukset sulaa hämärään Vain hetken viipyy niissä henkäys tuulen Hetkeksi vain jään, kai olla tahtoisi hän...

Yhteistyössä