Hakutulokset

  1. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ihanaa, onnea Iitu <3 Tule kerhon puolelle juttelemaan!
  2. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Pahoittelut Nipsu <3 Hyvää kevään jatkoa teille :)
  3. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iitu: Mä totesin sen apteekin testin surkeeks ja kuulemma ei näytä hyvin alkaneita raskauksia. Mulla oli samanlainen haamu silloin keskiviikkona. Tänään tein digitestin ja mulla kävi melkein samalla tavalla kun sulle :D mutta en saanut näyttöön edes sitä kirjan kuvaa :/ Eli pelkkä tyhjä...
  4. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No voihan hitto nipsu, halaus <3 Mut olen kyllä kuullut, että pientä vuotoakin voi tulla, vaikka raskaus olisikin alkanut. Kannattaa varmuuden vuoksi kuitenkin testata ettet vaan jätä liian aikaisin tukilääkitystä pois.
  5. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Mäkään en löydä sitä kutsua puhelimella ja puhelimella täällä palstalla roikun :D
  6. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Melinda: Mustakin tuntuu et Luget laskee kropan vastustuskykyä. Mulla iski kaamee lentsu myös. Ja eiköhän täällä saa roikkua vaikka plussa on tullutkin :) Nipsu: Millon meinasit testailla? Kyllä Hippu tuoresiirrot taitavat paremmin tulosta tuottaa. Ei Iitu voi olla totta! Mäkin...
  7. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi Armi sua <3 Kaiken jälkeen jouduit kokemaan vielä tuon :( Onneks sulla näyttää kiinnittyvän alkiot hyvin, joten jospa kolmas kerta todensanoo! No joo heräsin tänään aamulla ja pakkohan mun oli testi tehdä. (Iitun innoittamana) Jotenkin tuli sellanen olo, kun aloin miettimään tarkemmin...
  8. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Iitu, mua alko jännittämään sun puolesta ihan kauheesti. Onnea huomiselle :) Tuu heti kertomaan miten kävi. Huippua Melinda ja onnea mitkä lukemat :) Nyt vaan nautit etkä murehdi muuta, koska mitään et pysty tekemään jos jotain käviskin. Mitäs oireita sulla olikaan ennen plussaa? Hippu...
  9. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Ai niin enkeli. Mullahan meni sen takia kierrot sekasin kun punktion ja negan jälkeen tuli niitä kystia. Nehän oli syypää mun sekaisiin kiertoihin. Hyvin voi olla et eka kierto vähän venyy mut sit normalisoituu. Lempiviola: Täällä juu kaikki ikäväkyllä taitaa tietää miltä nega tuntuu :(...
  10. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No voihan hitto Nipsu :( Toivotaan et mein intuitiot ei pidä paikkansa. Enkeli75: Mulla meni ainakin punktion jälkeen pari kiertoa ihan sekasin. Passin jälkeen luonnonkiertoon pysy normaalina. Mut kaikki taitaa olla niin yksilöstä kiinni. Mikäs sulla tilanne nyt olikaan? Oliko pakko pitää...
  11. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Voi ei Lempiviola :( Olen niin pahoillani puolestanne, halaus <3 Mites jatko? Kuulostaa kurjalle neitoperhon oireet :( Toivottavasti ne olis ohi meneviä kiinnittymis kipuja. Mähän olen ihan unohtanut Nipsun piinailut. Miten Nipsu sujuu? Mitäs oloja ollut? Täällä ihan oireetonta. Ja...
  12. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    joku_rajalle myös kovasti onnea punktioon!
  13. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Unohdin kertoa, että on näitä tissikipuja mulla ollut myös nega kierrossa, joten eipä tästä voi päätellä mitään! Luget saa vissiin nää aikaseks... Hippu: käsitin lääkärin puheista niin, että itse alkioon tai siis alkion ulkopinnalle laitetaan jotain liimaa ennen siirtoa. Yksityisellä tuo...
  14. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Nyt vihdoin ajan kanssa taas täällä. Ciramille onnea ja tsemppiä seuraavaan yritykseen! Kuulostaa tuo lääkesatsi aikamoisesta. Niinhän mä vähän jauhopeukalo meinasin, et kyl ne menkat ihan just alkaa. Onneks kaikki näyttää nyt paljon valoisammalta teillä. Jospa kaikki muukin menis nyt...
  15. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea Melinda <3 Uskalla nyt vähän nauttiakin :) Tuohan on hyvä tulos tossa vaiheessa!
  16. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Hyvä Iitu :) Näköjään rankka viikko teki tepposet ja tuli kp2 vaikka piti tulla pp2 Nyt siis jo pp3 ja tänään Gonapeptyl piikki. Mites Melindan kävi testauksessa? Täällä jännitetään peukut pystyssä :)
  17. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    No onhan tänne tullu taas ikäviä uutisia. Olen Armi todella pahoillani puolestanne :( Kenenkään näitä hoitoja läpi käyneellä ei tarvitsisi enää muita harmeja olla. Jaksamisia ja toiv. pääsette pian uuteen yritykseen! Melindalle ja Lempiviolalle rautaisia hermoja. Tää piinisaika on NIIIIN...
  18. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Taisin Nipsu vallan unohtaa kirjoittaa sulle onnitteluja kyytiläisistä ja vielä kaksin kappalein :) Onko mitään tuntemuksia vielä ollut? Miten sulla on jo testipäivä 22.4? Ihana Melinda, kuulostaa hyvälle :) Toivottavasti viivat vahvistuu. Eikä kahta kemiallista voi tulla peräkkäin...
  19. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Tulevat hoidot: joku_raja…...…........ 1.ICSI.................................h uhtikuu 2014 Ciram.........……….... 4. ICSI .........………………......kesäku u 2014 Melinda84......……... 2. ICSI 3. PAS...……………......huhtikuu 2014 Aleksa2…………..…... 2. donor-IVF………………….....huhtikuu 2014...
  20. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Onnea Iitu hienoista alkioista! Toivotaan, että nappais kiinni :) Hienoa ja onnea neitoperho kun saitte pakkaseenkin yhden alkion :) ON: Kyytiin saatiin erinomaisesti sulatuksesta selvinnyt alkio. Tarkempaa en kysellyt lääkärin kommentin jälkeen. Ajattelin että en stressaa sillä enempää...

Yhteistyössä