Hakutulokset

1. P

Kuuluuko miehen maksaa

Lasit on kallis hankinta ja riippuen siitä paljonko miehesi nyt maksaa elatusta lapsestaan. Jos maksaa alle esim 150 /kk , niin olisi ihan hyvä osallistua erikseen laseihin.
  2. P

Pääsi poru kun katto tän..

Tuo videohan on amerikkalaisista Irakissa. Ei todellakaan mitään rauhan aatteen vuoksi hienoa työtä tekeviä koulutettuja turvaajia. Ja kylläpä olikin puhdasta sentimentaalista tunnep.askaa. \|O
  3. P

G: Oudoimmat kysymykset huuto.netissä?

Mitä ihmeellisiä kysymyksiä/ehdotuksia teille on esitetty huuto.netissä jostain kohteesta? Mulle ostaja ehdotti huudon voitettuaan että lähettäisin tuotteen hänelle ja hän maksaa sen + postikulut sitten kun on tarkistanut tuotteen ja päättänyt pitääkö hän sen vai ei? :o
  4. P

miten jollain on oikeesti vara ostaa

\ Mun mielestä 200 000? laina on aivan järkyttävä! Vaikka me miehen kanssa tienataan n. 3000? netto niin silti en koskaan ottais tollasta määrää lainaa. Ostettiin Riihimäeltä oma ja maksettiin siitä alle 100 000?.
  5. P

miten jollain on oikeesti vara ostaa

Muuttakaa Riihimäkeen ;)
  6. P

Alennusmyynnistä

Sori, mä kyllä putosin nyt kärryiltä ihan kokonaan, olisko aamukaffen puutetta vai miten... :D Huomenta vaan juo aamukaffet ihan rauhassa. Siis selvennyksenä että samaisia tuotteita samaisilla sisäänostohinnoilla tulee useampiin yksityisiin firmoihin mutta tämä ko firma laittaa myyntihinnan...
  7. P

Alennusmyynnistä

\ Kylläpä kyllä. Satun olemaan sisäänostaja joten sehän tässä sylettääkin. Kustannukset tuotteiden kohdalla eivät ole merkittävän erilaiset kyseessä kuitenkin sen verran iso yksityinen lafka. Hintahaitari jo yksityisten kohdalla samoilla tuotteilla on tämän firman kohdalla taivaissa. Tekisi...
  8. P

Alennusmyynnistä

Tässäpä kertomus tosielämästä. Vaateliike myy kovalla katteella samoja tuotteita joita saa myös ns. halpaketjuista. Katteet joidenkin tuotteiden osalla on miltei 100 % yleisemmin kylläkin n. 70%. Sitten laitetaan se kuuluisa alennusmyynti ja tuotteet menevät kuin häkä. Jopa 70% alennusmyynnin...
  9. P

NIMIASIAA... (Taas näitä)

Mites Aino??? Venla ja Aino =) ihanat
  10. P

Kannattaako lasten talvivaatteita viedä enää kirpputorille?

Kannattaa viedä! Ostin eilen tosi hyväkuntoisen villapuvun ensi talveksi pojalle 50 sentillä!!! Minä ainakin katselen jo ensi talven vaatteita!
  11. P

On sitten meillä taloyhtiön talkoot!

Sanos muuta! Meillä aina sama juttu. Meillä vielä vauva ja ei se oikein tuolla ulkona vaunuissakaan kovin kauan viihdy.
  12. P

Kyllä tuo Venäjäkin jaksaa...

\ Joo. Olen ihmetellyt samaa. Miksi Suomi hyssyttelee asialla. Ilmatilaloukkaukset on todella törkeitä. Jossain muussa maassa nuo olisi ammuttu jo alas! \|O
  13. P

G: Raaskitko ostaa kalaa?

samaa olen kironnut useasti. kala on liian kallista ainakin meille. yhden kala-aterian hinnalla me tehdään jopa 3 liharuokaa!
  14. P

Kyllä tuo Venäjäkin jaksaa...

pelleillä tuosta patsas-kiistassa. Voiko olla naurettavampaa kun yhdestä patsaasta tapella!!!! Kai Viro saa siirtää OMAN patsaansa vaikka Kiinaan jos sitä huvittaa! Taas näkee, että Venäjäkin on melkoinen kehitysmaa!
  15. P

Mitä mieltä olette kun jo tarhassa kerätään rahoja retkiin

Minä en kyllä muiden lapsia halua maksaa yhtään mihinkään. Jos se menee siihen, että muut maksaa niiden reissut joille vanhemmat ei kustanna, niin minusta saisi kyllä lopettaa koko päiväkodin reissut!
  16. P

Laivalle lasten kanssa

Koitin ohjelmatarjontaa sivuilta katsoa,mutta käytännön ja kokemuksen kommentteja kaipaisin. Vikingiltä oli myös matka kålmodenin eläinpuistoon.Onko kukan käynyt kyseisellä matkalla? Terminaalista kuljetukset yms.
  17. P

Laivalle lasten kanssa

Eli ajateltiin viedä lapset laivalle .Missä olisi lapsia ajateltu matkustajina? Järjestetäänkö jossain lapsille jotain? Mikä turvallinen ja rauhallinen? Viikolla ajateltiin mennä. Ja turusta tukholmaan.
  18. P

Kurittomista lapsista.

\ Minäpä olisin mennyt itse "kurittamaan " poikaa. Olisin karjaissut jo siinä vaiheessa kun otti kuulapyssyn esille!
  19. P

Uskallatko hymyillä muille miehille kuin omallesi puhuessasi

Tottakai uskallan hymyillä. Hymyilen silloin kun siltä tuntuu ja tanssin, pidän hauskaa jne. muiden miesten kanssa kuin omani. Miksi mies siitä suuttuisi, koska tietää, että siinä ei ole mitään syvempiä tunteita kuin kaveruus/ystävyys. Myös mieheni vitsailee, tansii ja pitää hauskaa naisten...

Yhteistyössä