Hakutulokset

  1. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Tsemppiä Ricardina:lle piinapäiviin!:) Jospa löytyisi vielä piinailijoita joille nyt vasta siirretty. Tänään oli rv 6+4 ultra, syke löytyi ja pieni alkio näkyi :) <3 mittoja en huomannut kysyä, mutta vastasi viikkoja <3
  2. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Ultrakuulumisia: Yksi ruskuaispussi näkyi. Viikkoja vasta 5+2, joten alkiota ja sykettä ei vielä pystynyt näkemään. Ensi to menen uudestaan. Hui kun pelottaa kuuluuko syke ja pysyykö vuoto pois! Vuodon syytä ei selvinnyt. Lääkäri sanoi että toisen alkion pois tulo ei aiheuta tuossa vaiheessa...
  3. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Ei ole tutkittu muuta kuin hormoni arvoja verestä. Tukostaipumuksesta kysyin lääkäriltä, mutta sanoi ettei usko mun kohdalla km:ien johtuvan siitä,koska ovat niin varhaisia. Pari verikoetta voitaisiin vielä ottaa (en tiedä mitä niissä sitten tutkitaan) ja ajattelin ensi viikolla ottaa puheeksi...
  4. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Nyt alkoi sitten vuoto :( siinä oli tämä onni :( itkettää :( hyvästi taas pieni, johon ehdin jo kiintyä ja toivoa kun plussa oli niin vahva :/
  5. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Toiveessa, 15.9. pidetään peukut ja varpaat pystyssä että tulee ihania uutisia ultrakäynniltä <3 :) Mandala, kiitos paljon tarrasukista ja paljon tarrasukkia myös sinne <3 vielä 7 piinapäivää ja toivotaan että sitten tulee plussa <3 Ajattelitko pp 14 testata vai jo aiemmin? :) Oireista...
  6. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Testiraporttia pukkaa kuvien kera. :D Pyydän anteeksi näitä kuva postauksia, tämän enempää ei ole tulossa :D:stick: Tuossa ylempi tämän aamuinen. Toivoisin että pikkusen olisi vahvistunut. Viiva ilmestyi todella hitaasti testiin, mutta 5min sisällä kumminkin. Tiistain testin jätin itsekseen...
  7. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Voi että, ihanaa Toiveessa!! <3 <3 Tuo on tosi hyvä merkki että digitaalinen näyttää jo raskaana 2-3 :) mulla kaikissa pieleen menneissädigi on näyttänyt aina vaan raskaana 1-2. Eli siellä on nyt lujasti ja varmasti joku tarranut kiinni sulla! :) <3 Mikä sulla oli toinen testi ja oliko ihan...
  8. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Kiitos paljon Fenix-78 <3 Voi harmi että kävi noin teidän hoidossa :( paljon jaksamista!! <3 <3 Onko tietoa milloin seuraava icsi voitaisiin tehdä teille? Vaikka ymmärrän kylläettei heti jaksa uutta hoitoa ajatellakaan :(
  9. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Yritän vielä yhdesti josko näkyis isompana. Kiitos paljon teille ihanille tsemppauksesta :heart::heart: Kyllä se vaan vaikuttaa mielialaan tosi paljon, kun on vertaistukea :) ja hyvää sellaista :) Joku voi ihmetellä miksi mieliala on synkkä, vaikka plussa tulee, mutta kun on monta kemiallista ja...
  10. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Ääh, en mä saa kuvaa näkymään kun ihan pienenä :/ yritän uudestaan varmaan päivemmällä ja kirjoittelen mitä ivf-hoitaja sanoo.
  11. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Näkyyköhän kuva? tässä mun testi.. tästä se varsinainen piina taas alkaa. Mä olen niin tottunut kemiallisiin. pp 14 ja toinen viiva on hailukampi, voikohan siellä olla mitään kiinni :/ Niin ja oireita ei edelleenkään yhtään
  12. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Huonot fiilikset täällä :( Riidelty vaan, koska minä otin taas sijaisperhe ajatukset ja lapsettomuuden yleensäkin puheeksi. Huomenna aamulla testipäivä, ellei yöllä ala menkat. Ei varmaan tule nukuttua :(
  13. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Täällä ärsyttää ihan kaikki. Eilen alkoi kovat ärsytys kohtaukset. Keho varmaan yrittää saada menkkoja aikaan, siitä se varmaan johtuu. Tosin ekassa raskaudessa joka meni kesken tosi alussa mulla oli ärsytys raskausoire. Mutta silloin se alkoi heti oviksen jälkeen, nyt tämä on ilmaantunut näinä...
  14. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Minäkin luulisin että kyllä vanhat testit toimii, en usko että se päiväys on kovin tarkka :) Lugeista/lutinuksista, mun mielestä luget oli aikoinaan jotenkin siistimpiä. Niissä on päälläsellanen "kalvo" jota lutinuksissa ei ole, tuntuu että lutinus hajoaa ihan heti mömmöksi. Mulla on lievä...
  15. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Hei Mandala ja tervetuloa piinailemaan! :) Taitaa olla sulla pp 1 nyt menossa. Laskin alussa siirtopäivän ekaksi piinapäiväksi, mutta huomasin sitten että melkeen kaikkialla lasketaan sitä seuraava päivä ekaksi piinapäiväksi. Lutinusten kanssa kyllä aina säätämistä riittää! :D Osassa...
  16. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Tulehan Fenix-78 sitten kertomaan miten kävi huomenna :) voi kun alkoi itselläkin jännittämään. Aiotko toiveessa testata sitten 27. päivä? Mun testipäivä on 26.8. Niin ne testit vaan lähenee!
  17. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Testit saapui tännekin postissa :) yhä aion olla sinne viimeiseen piinapäivään testaamatta, saa nähdä miten käy kun nyt on testit kaapissa saatavilla ;)
  18. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Mulla oireet tulee ja häviää. Tosi piinaavaa, miksi ne ei voi vaan pysyä? Välillä tissit turvoksissa kuin ennen plussatestiä, välillä ei. Ja vasemmassa ja oikeassa ihan selvä ero ;D vasen turpoaa paljon enemmän kuin oikea, kohta jo ihan eri paria ;D Välillä hajut pistää nenään, välillä ei...
  19. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Toiveessa, suolaisille kuulostaa sun ostokset ja mulla myös on iskenyt suolaisen himo :P Makeaa ei tee yhtään mieli. Toivotaan et olis hyvä merkki :) Fenix78, kuulostaapa hurjalle tilanteelle, nyrkin iskuja?:( Tottakai saat hakea saikkua jos tuntuu ettet jaksa. En tiedä voiko siirron...
  20. E

    Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

    Tervetuloa Toiveessa3<3! :) Minulla oli myös pp 4-5 sellainen toivoton olo, että ei varmaan ole kiinnittyminen onnistunut. Nyt on olo parantunut kun olen vaan koittanut keskittyä kaikkeen muuhun, etten miettisi vaan oireettomuutta. Vaikeaa on, mutta pakko yrittää ihan oman mielenterveyden takia...

Yhteistyössä