Hakutulokset

  1. S

    ilmoitus. sain juuri munaa

    ja oikeen hyvän orgasmin. :heart: suosittelen kaikille. :p
  2. S

    obama pääsi valkoiseen taloon.. (kuva)

  3. S

    ruotsalaisia dancebändejä olkaa hyvä.

    ja lisää samanlaisia osoitteessa http://pics.yemii.com/swedish-dance-bands.html
  4. S

    nämä joka päiväset pissaantikkuunketjut saivat mut ihmettelemään, joten galluppia!!

    ihanko tosi olen ainoa, kuka ostaa yhden testin apteekista, testaa kun kuukautisten pitäisi alkaa, jos tulee plussa niin se on plussa, jos nega niin sitten se on nega! miks ihmeessä pitää vielä testata uudestaan ja uudestaan? mä en vaan ymmärrä tätä testien suurkulutusta... kai se on sitä...
  5. S

    (lue tämä!) the story of stuff

    Ota hyvä asento ja jatso kyseinen video: http://www.storyofstuff.com/index.html kun olet katsonut, heitä kommentti tähän ketjuun että aihe pysyy pinnalla. :attn:
  6. S

    tässä illan pahin ongelma!!

    prkl ukko makaa sohvalla ja piereskelee ja haisee NIIN PAHALLE et en pysty meneen sinne ja mun lempiohjelma alkaa!! (sairaalan syke) |O |O |O |O
  7. S

    puristatko miehesi finnit? antaako hän puristaa ne suosiolla?

    :D :xmas: :wave: ja tunnustan että taas tekis mieli mennä kurkkaamaan onko selässä uusia finnejä. :D
  8. S

    oisko kellään heittää jotain tosi hyvää sämpyläreseptiä?

    oon huono tekemään niitä, niistä tulee aina liian tiiviitä, ei yhtään kuohkeita ihania.. :/ ja en oikeen tiedä mitä pistäisi taikinan sekaan mauksi.. kaapista löytyy hunajaa ja siirappia ja porkkanaraastetta. ja seesaminsiemeniä. :D
  9. S

    feministi taas heräsi.. ottaa päähän!

    ja siis tää on tämmönen pikkujuttu, mutta ärsyttävä!! |O http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1566759 joo, seksillä myydään. miksi helvetissä mainoksissa kekkuloi pelkkiä alastomia naisia!! :kieh: miksei missään näy miehiä?tahtoo myös nähdä seksiä mainoksissa, ja mikäs sen...
  10. S

    tuli mieleen tosta caribia-ketjusta, että onko teillä kaikilla homotuttuja/sukulaisia/ystäviä?

    vois luulla et asun ihan perähikiällä, mutta en, ikäni kaupungissa asunut, ja erilaisuutta on ollut kaveripiirissäkin. mutta en tunne ainuttakaan homoa tai lesboa, tai eivät ainakaan ole kaapista tulleet. tuntuu et nykyään kaikilla on homokavereita paitsi mulla.. :'( :D
  11. S

    outoa ajatella...ollaan oltu ilman ehkäisyä jo yli vuosi, eikä mitään tulosta.

    tosi outoa. :o onhan meillä jo 3 ihanaa lasta. miksi mua vaivaa tämä? enhän enää ole lapseton. jotenkin vaan ne kaikki tunteet joskus iskee pintaan. ajalta, kun lapsen saaminen oli niin epävarmaa. oli ssg tutkimukset ja munasolupunktiot ja pco-diagnoosi. sitten tärppäsi ivf-hoidosta, ja...
  12. S

    kumman kaa, jos ois pakko?

    tämä vai tämä?
  13. S

    kuuminta hottia

    http://www.internetshouldbeillegal.com/ nauttikaa naiset. :p :laugh: :laugh:
  14. S

    raivostuttavaa, koko aamun on mahassa potkittu.

    :headwall: :headwall: ja selvennykseksi, en ole raskaana, haamupotkuja vaan. oikeen ärsyttävä elohiiri. |O ei sit yhtään tuu vauvakuume taas! jos ei just olis menkat päällä niin voisin vaikka vannoa että vauva siellä touhuaa. ja sillä on vielä hikkakin! :kieh: :D |O B)
  15. S

    jaahas, kuinkas moni täällä nussii menkkojenkin aikana?

    kauheesti panettais, mut menkat päällä.. :snotty: |O |O :headwall: :headwall: ennen onnistukin kun vuotoa oli niin vähän, mut nykyään vuotaa ämpärikaupalla.. :headwall:
  16. S

    onko miehesi karvainen vai karvaton?

    lauantaikalluppia!!! :kieh: eli onko rintakarvoja, selkäkarvoja, partaa, perskarvoja? ja tykkäätkö niistä? muoks vielä, ajeleeko jotain niistä?
  17. S

    gallup: kuinka usein miehesi nuolee sinulle orgasmin?

    :p :p ihan vaan vastapainoksi noille suihinottogalluppeihin. :kieh: ja vastaan että aina kun ei harrasteta pikaisia, eli joka toinen seksikerta, suunnilleen.. :p
  18. S

    onko sun mahaasi taputeltu ja sanottu että olet pieniin päin, vaikka et ole?

    pliiiz älkää sanoko että olen ainoa!!! |O |O prkl kun ottaa päähän! eikä mun maha edes ole mikään iso, toki vähän turvottaa nyt kun on tää pms-turvotus. mut ihan normi maha se kumminkin on! |O ja oon ihan normaalipainoinen!!! mikä ihme siinä on, että vanhat akat kyttää jokaista...
  19. S

    blääh, lapset olleet viikon päiväkodissa

    ja nyt ollaan kotona kipeinä. :headwall: kiva olla pois heti..noh, minkäs sille voi.. räkää valuu koko ajan, ja korvat pitäisi mennä tarkastamaan lääkäriin. ja ainoa aika mikä saatiin on tietenkin päiväuniaikaan, 12.30. :/ jooh, turhis alotus. :)
  20. S

    kuinka kauan niitä menkkoja pitää odottaa keskenmenon jälkeen?

    oli keskenmeno marraskuun ekoina päivinä, ja 3 viikkoa sitten verikokeessa hcg-arvo oli 2, eli ei raskaana. eikä menkkoja vieläkään kuulu. millon kannattais tehdä testi? tai kuinka kauan muilla on kestänyt kk-kierron alkaminen km:n jälkeen?

Yhteistyössä