Hakutulokset

  1. K

    Kuinka suuri kiinteistövero teille tuli maksettavaksi?

    Minulle noin 100 euroa, mies ei vielä saanut lappua. Koska omistaa puolet kiinteistöstä, niin todennäköisesti hänen osuutensa on myös noin 100 euroa.
  2. K

    Olisiko sinusta kauheaa olla 50kg ylipainoinen?

    Minulla on ollut joskus liki 30 kg ylipainoa. Kyllä se oli aika kauheaa, joten luulen, että 50 kg ylipainoa olisi vielä kauheampaa.
  3. K

    ei jaksa, ei.

    Ai, miten? Mies ei nuorena käyttänyt alkoholia, aloitti vasta lasten synnyttyä ollessaan noin 30-vuotias.
  4. K

    ei jaksa, ei.

    Minä en usko, että esim. miehen täti 20-vuotiaana aavisti, että miehensä on 45-vuotiaana juoppo. Jotenkin en vain usko, että sitä voi hirveän paljon etukäteen nähdä.
  5. K

    G:Missä ammatissa te olette joilla ei ole lukupäätä?

    Suunnitteluassistentti
  6. K

    Pystyisikö miehenne hoitamaan lapsenne jo kuolisitte?

    Totta kai pystyisi. Minä en tajua, miten joku on tehnyt lapsia sellaisen kanssa, josta ei ole vanhemmaksi.
  7. K

    Opiskelijoilla ei ole aikaa siivota? Kenellä sitten on?

    Mikä velvollisuus naisella on olla siistimpi kuin miehellä? Miksi ymmärrät Nikoa, mutta et Niinaa? Mikä oikeus Nikolla on sotkea ja tehdä kaikkea muuta kuin siivota, mutta Niina ei saisi tehdä niin?
  8. K

    Miten vaikeaa on tehdä diagnoosi??? ADD/ADHD

    Meillä menisi kaikki muu varmaan ilman lääkkeitä, mutta koulu ei.
  9. K

    Kuinka usein siivoatte jääkaapin?

    Liian harvoin. Viimeksi siivotessa löysin sieltä jotakin, jota epäilin muumioituneiksi perunoiksi. En ole varma, koska ne oli niin epämääräisessä kunnossa.
  10. K

    Mitä pahaa siinä muka on jos 4 vuotias käy pihalla sytyttämässä kynttilät lyhtyihin?

    Se on hysteeristä, että sinä et anna 8-vuotiaan opetella käyttämään tulta, kuten tuolla ylempänä mainitsit. Minä lämmitin sen ikäisenä jo uuneja, kertaakaan en edes meinannut taloa polttaa. Jo sille 4-veelle pitää opettaa, että jos vaate syttyy palamaan, niin pitää kieriä maassa.
  11. K

    Mitä ruokaa itsenäisyyspäivänä?

    Eipä mitään erikoista, ei juhlita.
  12. K

    Mitä pahaa siinä muka on jos 4 vuotias käy pihalla sytyttämässä kynttilät lyhtyihin?

    No tuskinpa tuossa tulipaloa syttyy. Sangen turvallinen tapa harjoitella, palaa korkeintaan omat näpit.
  13. K

    Sini Saarela ehdolla vuoden henkilöksi Briteissä

    Te siis olette sitä mieltä, että Venäjä tekee oikein ja Greenpeace väärin? Että öljyä saa pumpata ihan mistä sattuu, riskeistä huolimatta?
  14. K

    En vietä joulua, kysymyksiä?

    Miten se viettämättömyys näkyy? Ei lahjoja, ei jouluruokia ja -juomia? Onko sinulla mitään tapoja/tottumuksia pyhien aikaa joita tavallisesti jouluun yhdistetään?
  15. K

    Te jotka ette ottaisi uutta vaimoa/miestä jos jäisitte leskeksi niin

    Siis miten ihmeellisiä ne teidän miehet on? Siis kyllä minäkin rakastan miestäni, mutta en hetkeäkään epäile kykyäni rakastaa jota kuta toistakin.
  16. K

    Missä työssä saa työskennellä suht yksin?

    Rappusiivoojana.
  17. K

    Kerrotteko lapsille mitään yhteiskunnallisista asioista, aatteista tms?

    Sen verran paljon haukun kokoomusta ja porvareita, että eiköhän nuo ole jo oppineet, että niistä ei kannata tykätä.
  18. K

    Te jotka ette ottaisi uutta vaimoa/miestä jos jäisitte leskeksi niin

    Minä en tahtoisi olla loppuelämääni vailla kumppania. Enkä katso, että rakkauteni mieheeni olisi mitenkään ainutlaatuista (ihminen on minusta moniavioinen), joten todennäköisesti löytäisin itselleni kumppanin jossakin vaiheessa.
  19. K

    siis ihan oikeastiko jonkun lapsi nukkuu tyyliin klo 19.00- 7.00?!!

    Minä myönnän suoraan, että olen kateellinen hyväunisten lasten vanhemmille. Varsinkin viikonloppuisin olisi jumalaista nukkua edes seitsemään.

Yhteistyössä