Hakutulokset

  1. Punapeppupaviaani

    Palstalainen, mitä toivoit joulupukilta?

    Kerrohan nyt :xmas: Minä toivoin uutta rannekelloa, sen tulen myös saamaan, jos vanhat merkit paikkansa pitää :p
  2. Punapeppupaviaani

    Miten aiotte viettää itsenäisyyspäivää?

    Katsotteko itsenäisyyspäivän paraatin ja juhlavastaanoton? Kuka aikoo palstailla koko päivän? :)
  3. Punapeppupaviaani

    Onko kellään palstalaisella rintaimplantteja?

    Onko kellään teistä? Kovin tekis mieli sellaiset laitattaa. Pyysin mieheltä joululahjaksi silareita, sanoi, että on ostanut jo mun joululahjan, mut ehkä synttärilahjaksi :D Jos teillä on niin miten iso muutos kävi? Minkä kokoinen implantti siis on? Kauanko olit kipeä leikkauksen jälkeen?
  4. Punapeppupaviaani

    Mitä koirarotua suosittelet meidän perheelle?

    Olemme kolmilapsinen perhe. Vuoden päästä voisimme lisätä perheeseen koirakaverin. Nuorin lapsista olisi silloinkaksi ja vanhin viisi. Pidämme ulkoilusta ja metsäretkistä. Käyn pari kertaa viikossa juoksemassa. Sohvalla loikoilu perheen kesken on myös mukavaa. Vuoden päästä olen joko kotona...
  5. Punapeppupaviaani

    Mikä olisi hauska pelottava/ällöttävä ruoka Halloweenpöytään perunan tms tilalle?

    Eli lihat, boolit ja salaatit on jo. Tai salaattiakin saa ehdottaa! Ja se peruna/pasta tms puuttuu? Mikä olis hyvä, ideoita?
  6. Punapeppupaviaani

    Onko kukaan eronnut samalla tavalla kuin me?

    Erottiin miehen kanssa, katotaan nyt mitä tästä tulee. Ollaan jo pitkään oltu vain äiti ja isä, kämppiksiä, kavereita. Asutaan vielä yhdessä, siis äitinä ja isänä. Halutaan, että lapset sais asua kotonaan. Aikoihin ei olla riidelty, eikä tästäkään riitaa aikaiseksi saatu. Rakastan...

Yhteistyössä