Hakutulokset

  1. M

    Kuka lähtee mukaan, kauanko pärjäät 50?:lla kokeeseen?

    Minä kans! Ei taida tälle kuulle muuta rahaa ollakkaan kuin tuo 50euroa. Mies tankkaa ja säästöt on jos tarvii lääkäriä tai lääkkeitä mutta ruoka ym.. :wave:
  2. M

    Minkä ihmeen takia kotiäitiys on niin aliarvostettua????

    Ja ketkä tulevat maksamaan veroja eläkkeitä varten..
  3. M

    Minkä ihmeen takia kotiäitiys on niin aliarvostettua????

    URL=http://www.aijaa.com/v.php?i=1982823.gif][/URL]
  4. M

    minkä ikästä väkiä tääl palstailee??

    22! :wave:
  5. M

    Turhaa nippelitietoa

    Jos sinulla on parta joka painaa 5g, sinulle kertyy vuoden aikana 5 punnan edestä ylimääräisiä bensakustannuksia.
  6. M

    Olipas hyvä kirpparilöytö =)

    Oon myyny retroverhoja tooosi halvalla paljon..Niistä ois vissii saanu enemmänki :laugh:
  7. M

    Olipas hyvä kirpparilöytö =)

    En oo nyt ihan vasta löytäny paljoa..Hai-saappaat uudenveroiset 8euroa pari kk sitte. Tosin itse olen vienyt myyntiin paljon hyviä löytöjä!! :D
  8. M

    Ihaninta synnärillä?

    Kivat huonekaverit eka yönä. Loppuajaksi saatiinki perhehuone. Mies apuna oli parasta ku ite olin ihan töttöröö koko sairaala-ajan.. Kätilöt oli ihania. Terveisiä vaan OYS 15.-18.7.07! :D
  9. M

    Monta lävistystä sinulla on?

    2 korvissa, 1 navassa
  10. M

    Joko 8kk ikäiselle uskaltaa antaa "oikeeta" ruokaa?

    Ihan kamalaa tuo karkeaan totuttaminen kun toinen vaan kakoo ja kakoo.. Meillä poika just 8kk ja tykkäis vaan ihan sileästä ruoasta..
  11. M

    Miten teidän vanhemmat/appivanhemmat tulee sisään?

    Ei mun anoppi juuri vieraile. Asuu aika kaukana ja on sitkas lähtemään mihinkää. Oma äitini kulkee omilla avaimilla jos oon yksin kotona mutta pimputtaa ovikelloa jos ollaan koko poppoo paikalla..
  12. M

    synnytys ennen LA,kuinka käynnistynyt?

    5 päivää supisteli kipeästi 3-45min välein. viidentenä päivänä tuli vain muutama supistus kunnes sitten klo 18 tuli limatulppa, klo 19 lapsivesi ja klo. 22.10 oli poika maailmassa. Viikkoja 37+2 :heart:
  13. M

    voinko ärsyyntyä jos ystävä

    Jos kyse on alle 24 tunnista niin et voi. jos yli niin voit :p
  14. M

    Mitä kokoa toivoisit vastasyntyneelle vauvallesi?

    62 tai 68. Kannattaa vähän kahtoa että millanen vaate on, paksu talveksi vai ohut kesävaate ja ostaa sen mukaan minkä kokoinen vauva todennäköisesti on sitten siihen vuodenaikaan =)
  15. M

    missä iässä teillä on noustu seisomaan?

    Pari päivää on nyt noussu. Jätkä on nyt 7,5kk :heart: Kontannu on nyt viikon verran ja konttausasentoon nousi ekaa kertaa pari viikkoa sitte. Kaikki kehitys on tullu kerralla!
  16. M

    Okei, nyt saatte sanoa mielipiteenne.

    Tosi kiva! Remppaisin vaan vähän itteni näköseksi, mutta en paljoa muuttais..KAKLUUNI on tosi kiva =)
  17. M

    Kenen ihana taapero heräs jo 6.30?

    4.30!! :wave: Tosin sitte ku hetki valvottiin niin nukahti viekkuun tunteroiseksi :)
  18. M

    Uudessa vuokra-asunnossa on aivan kamala vessa..Oisko ideoita miten tehdä siitä kivempi?

    Vaude kiitos!! Just näitä hain! :D :heart:

Yhteistyössä