Hakutulokset

1. Z

Ivf hoitoja lapsettomille

Kiitos kovasti kaikille vastanneille :heart: Helpotti kuulla, ettei tarvitse pelätä punktiota tai mitään muutakaan. :)
  2. Z

Ivf hoitoja lapsettomille

Hei kaikille! Meillä lapsettomuutta takana 3 vuotta, selittämättömiä ollaan. Inssit takana ja nyt olis vuorossa lyhyen kaavan IVF. Pelottaa ihan vietävästi koko homma ja varsinkin punktio.Löytyskö täältäketään, joka vois kertoo mitä tuleman pitää :|
  3. Z

Inseminaatio 2013

INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Tähtisilmä*......3.IUI......… 30.12…........mp+ol+pr+l.........selitm. Grill.........……..2.IUI.........tammikuu?...……..g+pr+l..........endo Esikko83……….3.IUI…......tammikuu?....…....g+pr+l…….......selitm...
  4. Z

Inseminaatio 2013

INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Tähtisilmä*......3.IUI......…joulukuu…........mp+pr+l.........selitm. Grill.........……..2.IUI.........tammikuu?...……...g+pr+l..........endo...
  5. Z

Inseminaatio 2013

Luis ja Tähtisilmä*: Pahoittelut negasta :hug: Ja sorry Tähtisilmä*, kun kerkesin jo innoissaan hehkuttaa sun puolesta :( Itsellä oli tänään viimeinen inssi ja sitten seuraavaksi ollaan jonossa IVF:n. Ovis ei ollut vielä tällä kertaa kerennyt tapahtumaan, että ajankohta voipi olla parempi kuin...
  6. Z

Inseminaatio 2013

Tähtisilmä*:Ihanaa, onnee, onnee ja onnee :heart:Kyllä mä ainakin uskon, että jos haamuviivan saa, niin kyllä raskaus on alkanut :flower:
  7. Z

Inseminaatio 2013

Luis Mä pidän peukkuja, että sinne testiin vielä plussa pärähtää :heart: Mulla olis ens viikolla aika folliultraan ja todennäköisesti loppuviikolla on myös vimppa inssi. Sitten se kahden viikon painajainen taas alkais...Onneksi on tää palsta, niin tietää ettei oo yksin tän asian kanssa ;)
  8. Z

Inseminaatio 2013

INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Deja................1.IUI...........lokakuu.........pu............…selittäm. Sjusovare……....1.IUI…………marraskuu……….c………….....…kilppari Luis…………..…...1.IUI………...marraskuu……….g…………...….selit m...
  9. Z

Inseminaatio 2013

INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy Deja................1.IUI...........lokakuu.........pu............…selittäm. Sjusovare……....1.IUI…………marraskuu……….c………….....…kilppari Luis…………..…...1.IUI………...marraskuu……….g…………...….selit m...
  10. Z

Inseminaatio 2013

Grill: pahoittelut negasta Tähtisilmä*: osanottoni keskenmenosta Kaikille piinaajille toivon onnea roppakaupalla!!! Sitten omaa napaa...Nega testi tehty. Nyt putosin korkealta ja kovaa :'(Mitään raskausoireita tai muuta ei ollut edes, mutta toiveet oli tosi korkealla. Tympäsee nyt ja...
  11. Z

Inseminaatio 2013

Esikko83 :Kiitos, siis mää oon niin pihalla noista lääkityksistä. Mistähän semmosen ajatuksen olen edes saanut, että luget auttaa kiinnittymään :headwall: No nyt ollaan tässäkin asiassa viisaampia...Nyt ymmärrän täysin, että miksei ne mulle mitään määränneet tukilääkkeeksi :D
  12. Z

Inseminaatio 2013

INSSILÄISET 2013 Nimimerkki......Inssi........Ajankohta.. ..Lääkitys........Syy[/B] Deja................1.IUI...........lokakuu.........pu............…selittäm. Dominokeksi....3.IUI...........marraskuu .......lz+pr+l......PCO...
  13. Z

Inseminaatio 2013

Ompa jännä, että teille joillekin on inssin yhteydessä määrätty lugeja. Mää kysyin, että saisinko jotakin tukilääkitystä kiinnittymiseen. Kun oma epäily olisi, että siinä voisi olla jotain ongelmia. Mutta eivät antaneet, sanoivat ettei mitään sellaisia ole. Luonto hoitaa kuulemma itse homman : /...
  14. Z

Inseminaatio 2013

Eilen (kp11) oli ultra,jossa yksi johtava 18mm folli. 2IUI tehtiin tänään (kp12) juuri oikealla ajankohdalla. Tuntia ennen toimenpidettä tuli ovislimat, jolloin oletan munasolun irronneen. Simpat oli hyviä ja niitä oli todella paljon.Kierron alussa tukena clomit, mutta pregnyl jätettiin tällä...
  15. Z

Inseminaatio 2013

Tulppu83 Tuplaonnittelut vai pitäiskö sanoa triplasti onnea :heart::flower: Pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki kyytiläiset pysyy mukana loppuun saakka.
  16. Z

Inseminaatio 2013

Suuret onnittelut kaikille plussanneille :heart: Toivotaan Tulppu83, että sieltä kohdusta jotain elämää löytyi :hug: Mun ei tarvinnut tässä kierrossa testailla, vuoto alkoi viikonloppuna. Olihan se tiedossa toki, kun se ovis oli kerenny mennä sillon inssipäivänä. Nyt on sit varattuna aika...
  17. Z

Inseminaatio 2013

Daysleeper mainitsi jostain nesteestä en minä ;) Minuakin kiinnostaa,että missä nesteessä ne on? Hyvä tietää,että nää vihlomiset on normaaleja ja palautuupahan maanpinnalle.(unohtaa kuvitellut kiinnittymiskivut sun muut) Vaikka tiedän,että ei varmasti tärpännyt,kun se ovis oli jo menny.Mutta...
  18. Z

Inseminaatio 2013

Ensimmäinen inseminaatio takana 4 vrk sitten. Ovuloin normaalisti,mutta vahvistaakseen ovulaatiota söin clomeja kp3-7. Kp10 oli kaksi johtavaa follia 13mm ja 14mm.Inseminaatio kp14 ja munasolut olivat jo irronneet.Jostakin syystä kuitenkin pregnyl pistettiin. Mietin vaan,että onkohan...

Yhteistyössä