Hakutulokset

  1. R

    Ihana aaaaammuuuh

    Ensin herään painajaiseen, että meillä on vesivahinko. Yritän soittaa 020202 numeroon, mutta huoltomiehen numero on juuri se, joka puuttuu sieltä. Sitten kaikki puhelinluettelot ovat 1990-luvulta. Lähden johonkin ja joutsenet hyökkää kimppuun :o , jonka jälkeen murhaaja jahtaa minua ja ukkonen...
  2. R

    Hauskaa päivää kaikille!

    Nyt mentävä :wave:
  3. R

    SUONIKOHJU JALASSA meidän 4 vuotiaalla pojalla?

    Se ihan oikeasti näyttää suonikohjulle :o Kohollaan olevalle suonikohjulle. Eihän se sellainen voi olla? Vai voiko? :o Pitänee varmaan katsoa huomenna uudestaan ja soittaa terkkarille. :o
  4. R

    POHDINTAA SEURAAVISTA VÄITTÄMISTÄ

    Jokainen meistä tuntee seuraavat väittämät. Mitä mieltä olette niistä? Voidaanko ne todistaa oikeiksi tai pohjautuvatko ne todellisuuteen vai ovatko ne vain uskomuksia? Missä yhteydessä olet kuullut niitä käyttettävän? Mitä ajatuksia ne herättävät? Ja kernaasti voitte lisätä listaan muitakin...
  5. R

    Meidän nuorin nousi seisomaan

    ilman tukea ja käveli ottamaan seinästä tukea. :D :heart: Pöhelö :D
  6. R

    Eikös olekin upea toukka

    N. 7cm pituinen tämä yksilö. Arvaatteko mikä tämä on :D ? http://www.aijaa.com/v.php?i=838263.jpg
  7. R

    Minut on kursittu ihan vinoon!

    Ärsyttää, ehkä enemmän itseä kuin muita. Minut on oikeasti kursittu ihan vinoon, kun viimeinen lapsi syntyi sektiolla. Vielä vaaleana viivana näkyvä linea negra on alhaalta ihan keskellä ja sektiohaavan kohdalta alkaa yli puolitoista senttiä liikaa vasemmalta :snotty: |O Ärsyttää...
  8. R

    Palasin

    Valitettavasti. :D
  9. R

    Tytär haluaa yhä edelleen ET-tunneille...

    Onkohan tuntisuunnitelmat jo tehty kouluille? :/ Sotkenkohan mie koko konseptin jos pyydän vaihtoa näin "myöhään"?
  10. R

    Turha aloitus... meirän nuorimmaisesta pälpätystä

    :D Mummolassa pyrähti ensi askeleensa vahingossa ja nyt tänään mentiin myös. Kun ei ihan kädet riitä pituudelta päästä paikasta a, paikkaan b, joten pitkä kurkotus, muutama askel ja tadaa :D Tästä se alkaa!
  11. R

    Huomenna mie lähren!

    Keski-Suomeen, jee. Pitänee mennä käymään Jyväskylässäkin ensi viikolla :) Siinä on muuten kiva kaupunki :) Eli nähdään joskus tulevaisuudessa. Hauskoja kesäpäiviä teille jokaiselle :)
  12. R

    Tyttö pääsi musiikkiopistoon!

    Eli kanteletta soittamaan. Ostettiin jo kakku ja kohta paljastetaan uutinen. Tätä tulosta on odotettu pari viikkoa sydän pamppaillen. :D Seitsemän ja puolisataa hakijaa, 118 valittiin ja tytär yksi heistä :)
  13. R

    Meni tyttären juhannustaiat vähän mönkään

    Tytär keräsi viime yönä kukkaset tyynynsä alle ja kävi nukkumaan. Odotti innolla, että näkee tulevan sulhasensa. Vaan kuinkas kävikään. 8-vuotias tuli naureskellen alakertaan, että ei se mitään sulhasta nähnyt, kun pikkuveljensä lällättämässä ja nauramassa sille kukkia heilutellen. :D Voi...
  14. R

    Olipas se tuoli homeessa

    :o Syöttötuoli oli varastossa odottamassa että tämä nuorimmainen kasvaa. Ja niin kirjavia hometahroja en ole aikaisemmin nähnytkään, oli mustaa, oli harmaan sävyjä, oli vihertävää ja valkoistakin kasvustoa löytyi. Taitaa tuoli mennä roskiin ja ostosreissu olla paikallaan. :o
  15. R

    Hyvää päivän jatkoa!

    Viettäkäähän ihana päivä. Nyt on minun mentävä :wave:
  16. R

    Ehdottakaa uutta nikkiä

    Kyykeröinti riittää... Ehdottakaa jos vaikka löytyisi mieluisa minullekin, kiitos.
  17. R

    Toiset toivoo raskautumista

    ja minä näen sellaisesta painajaisia :ashamed: . Viime yönä näin unta, että sain kaksoset. Mies repi pelihousujaan ja mie itkee tyrskysin. Miulla alkaa olla paineita oikean ehkäisyn löytymisestä :snotty:
  18. R

    JÄTKÄ! (ANTEEKSI MUUT HÄIRIÖ)

    Vilkaise lootaan, joohan. Kun näet tämän, poista :)
  19. R

    VOI VEEEEEEE...LJET kun olen hyvä suunnistamaan

    Itku, minun PITÄÄ löytää perille MINUN suunnistustaidoilla ja SELKEILLÄ ohjeilla (on ne selkeät, mutta eivät minulle :D ). Ja tunnettuahan se on, että olen eksyksissä samantien kun kaupungin ulkopuolelle pääsen. Akku on finaalissa, laturi on miehen mukana ja minulla on niin armoton ketutus...
  20. R

    Koira Espanjasta löysi kodin

    Katsokaa nyt miten suloinen se on. Serkku adoptoi koiran siis Espanjasta. On muuten todella suloinen tapaus :heart: http://www.aijaa.com/v.php?i=652997.jpg Voi vitsit, että oli ihana =)

Yhteistyössä