Hakutulokset

  1. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Meilläkään ei onneksi tarvinnut käynnistykseen asti odotella :) Vaan pikkumies päätti syntyä 2.7. klo 21.04 kokoa miehellä oli 3965g, 51cm ja hattu 35cm. Sairaalasta päästiin kotiin jo 4.7 illalla, kun infektiokontrollit sai lopettaa. Nyt pari yötä kotoilua takana ja ihanaahan tämä on! Koko...
  2. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Voi kamalaa Tintsuliini! Toivottavasti kaikki kääntyy parhainpäin ja saatte pikkuisen kotiin, kunhan on keräillyt hetken voimia sairaalassa! Voimahaleja koko perheelle! Täällä edelleen yhdessä osassa. Kovasti mieli jo tekisi jakautua ja saada pikkuinen syliin! Mutta minkäs teet, kun poju...
  3. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea kaikille vauvaantuneille! Joka päivä on pakko käydä pariin otteeseen katsomassa onko pikkuisia kesäkuisia tullut maailmaan ja yhtä ihanaa on lukea kuinka kaikilla menee kotona pikkuisten kanssa! Täällä vietellään ihania odotuksen loppumetrejä. Hirmusti ei vaivoja ole, joten mikäs tässä...
  4. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Ihan pikaisesti vastaus Viuhdille :) Jos kaikki on hyvin sulla ja vauvalla...odottele vain rauhassa, kyllä se oma keho kertoo sit, kun on aika vauvan tulla. Nuihin painoarvioihin ei ole hirmusti luottamista, voivat heittää todellisuudesta melkoisestikin ja kalvojen pyöräytys tuskin toimii, jos...
  5. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Huomenta vaan kaikille! Ihanaa, että kesäkuu alkoi...meidän kuukausi :) Onnea kaikille, jotka varaslähdön ottivat pikkuisten kanssa! Mieletöntä, että saatte elää jo vauva arkea, kun meistä vielä suurin osa nauttii potkuista ja jännittää jokaista aamua, jotta jokos tänään....:) Se on kumma...
  6. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea kaikille synnyttäneille! Ja toivotaan, että Lettu on saanut jo Korneliuksen syliinsä :) Täällä on ihan pakko käydä lukemasa monesti päivässä, nyt tuntuu kesäkuisissa tapahtuvan niin paljon koko ajan. Ja tietysti jännittää pitää jokaisen mukana :) Itsellä, kun ei merkkejä suuntaan tai...
  7. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Eli kolmas kesäkuinen tulossa piakkoin...voimahaleja tulevaan synnytykseen Taniira ja toivotaan, että isi ehtii Norjasta mukaan!
  8. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Suzalle pikkumiehestä! :flower: Täällä on niin ihana käydä lueskelemassa joka päivä vilkasta keskustelua vaan tämä oma kirjoittelu aina jää vähälle :) Olin ajatellut, että loppuun asti mennään töissä, mutta aina ei käy niin kuin haluaisi. Nyt parina yönä supistellut oikein kunnolla ja...
  9. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Kunnon onnen halit odottava73 ja pikku prinssi :flower::heart: Ihanaa, että kaikki meni hyvin ja poikakin on jo kunnon kokoinen! Nyt vain jaksatte pikkuhetken sairaalassa ja sitten nauttimaan kesästä kotiin vauvantuoksuisesta arjesta!
  10. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Hirmusti haleja odottava73 ja toivotaan, että kaikki meni eilen hyvin! Mieletöntä ajatella, että ensimmäinen pikkuisista on jo maailmassa :heart: Toivotaan kuitenkin, että muut vauvat saavat vielä hetken kasvella masuissa. Täällä väsy painaa ja vapaa aika menee melkein torkkuen ja voimia...
  11. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Ihana Julianna, että kaikki masussa hyvin! Muista nyt vaan ottaa rauhassa, että pikkuinen saa kasvella vielä nuo kymmenisen viikkoa! Ikkunoita ehtii pestä myöhemminkin tai vaikka talkooväellä :) Täällä sokerirasitus aamulla takana ja hyvinhän tuo meni vaikka pelkäsin kovasti huonoa oloa...
  12. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Rakenne ultra jännityksineen vihdoin takana. Kaikki näytti hyvältä ja vilkkaan tuntuinen poika tulossa. Oli niin selvä tapaus, että kätilö sanoi ettei erehtyä voi :) auliisti herra paikkojaan esitteli. Olikin pakko käydä ostamassa uusi ainupupu ja tutti tulokkaalle edes jotain pikkuherralle...
  13. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Kyllä on ihana seurata tätä ketjua...keskustelu, kun on niin vilkasta! Äitiyspakkaus on mun mielestä aina aivan pakko ottaa. Se on mulla ainakin aina kuulunut jotenkin niihin ihaniin hetkiin joita raskauden aikana odottaa. Eli hakemusta heti kehiin, kun paperit neuvolasta saadaan vaikkakin on jo...
  14. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    On ihana lukea kaikkien hyviä ultrakuulumisia ja onnea kaikille hyvistä uutisista! Täällä Vaasan suunnassa kaikki hyvin tai ainakin niin luulen. On ollut mielenkiintosta huomata kuinka paljon enemmän sitä stressaa koko raskautta ja pelkää pahinta nyt, kun ikää on enemmän. Koko ajan sellanen...
  15. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Laitoin Lyde sulle viestiä siitä facebook ryhmästä! Toivottavasti tuo linkki toimii! Itse, kun olen aivan peukalo keskellä kämmentä näissä tietokone jutuissa :) Täällä alavatsa kipuillut pari päivää ja huolestuttaa. Katsotaan jos alkuviikosta kävis neuvolassa, jos ei helpota ennen sitä. Kuhan...
  16. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Eilen lääkärineuvola käytynä ja ihanaa oli kuulla taas sydänääniä. Pikkuisia potkuja ja siipien kutitusta tuntunut viikon päivät ja niitä ihana iltaisin odotelle :) Masu kasvaa ja kaikki käy todellisemmaksi. Ihanaa! Me ei aiota hirveesti ostella vauvalle uutta. Itse, kun nautin kierrätyksestä...
  17. N

    Odottajia Vaasan seudulta

    Hei class! Onpas tässä ketjussa hiljaista :( Täällä neljättä lasta odottava mamma :) Vaasassa asustelen uuden miehen ja muksujen kanssa. Yksi on jo muuttanut omilleen, mutta kaksi oisi vielä kotosalla...onneksi! Tällä hetkellä viikkoja koossa 13+4 ja olo pikkuhiljaa helpottamaan päin. Olisi...
  18. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Vihdoinkin oli mun vuoro nt-ultraan :) sitä niin kovasti olen odotellut! Masussa kaikki hyvin...pikkunen oli liikekannalla ja kaikki mitä pitikin ultrassa nähdä näkyi ja oli mallillaan. Turvotusta oli 1,1mm ja riskiluvuksi 1:12000 eli melko olematon, kun ikääkin jo on niin et nostaa tuota riskiä...
  19. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Hirmusti lohtuhaleja Sunflowerille! Kipeetä tekee itelläkin ja kyyneleet sait virtaamaan, kun luin viestisi. Itelläkin edelleen pelko sydämessä, että joutuu pikkuisesta luopumaan nyt, kun kaikki elämässä on paremmin kuin koskaan. Tuntuu, et kaikki on liian täydellistä, kun on tuo aito rakkaus...
  20. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

    Varhaisultra takana ja siellä oikeassa paikassa meilläkin pikkuinen sydän sykki. Tänään 6+0 ja ultrassa vastasi 5+5. Sanoivat, että ihan ensimmäinen päivä, kun pikkuisen sydämen pystyy näkemään eli voin aikanaan sanoa, että äiti ja papa on nähnyt kuinka pikkuisen sydän otti ensimmäiset...

Yhteistyössä