Hakutulokset

  1. E

    Inseminaatio 2013

    Ei meille pienta ihmetta tule tana jouluna. Menkat alkoivat tanaan.
  2. E

    Inseminaatio 2013

    Tulin pikaisesti kertomaan kuulumisia samalla kun porkkanat kiehuu... Viimeisestä inssistä on dpo 13 ja kp 27/24-29 Eilen tein testin ja edelleenkin näytti negaa vaikkei menkatkaan ole alkaneet. Mietin pitkään kaupalla käydessäni hankinko vielä raskaustestin jotta voin joulun pyhinä testata...
  3. E

    Inseminaatio 2013

    Osanotto Luis ja Tahtisilma :'( Piti tulla tanne kertomaan omia tuntemuksia kun en viitsi miesta kuormittaa jokaisesta mielialan vaihtelusta. Insista on nyt 9 paivaa. Eilen en malttanut olla tekematta testia ja negaahan se naytti. Mulla vain oli eilen- ja toissapaivan iltana alavatsassa semmonen...
  4. E

    Inseminaatio 2013

    Jippii! Sain ensimmaisen luomu oviksen kiinni su aamuna. Aikaisemmat inseminaatiot tehty Pregnylin kanssa. Tanaan sit tehty inssi luomu ovikseen ja kehut tuli miehen siittioiden maarastakin. Jos kaikki menis talla kertaa hyvin niin saadaan jouluksi tieto onko pikkuinen olemassa vaiko ei.
  5. E

    Inseminaatio 2013

    Moi, pitkasta aikaa kaikille! Pettymyksesta toipuneena palaan taas "sorvin" aareen. Eli toinenkin inssi ei tuonut tulosta jonka takia ei minua ole taalla nakynyt. Pahoittelen etten ilmoitellut itsestani kuin vasta nyt. Seuraava inssi, kolmas ja viimeinen suunitelmissa ensiviikon alkuun. Tanaan...
  6. E

    Inseminaatio 2013

    En tieda onko tama raskaus oire mutta mua huimas eilen ja toissa paivana ja kiertopaivia 17-18. Mua kun ei ole huimaillut sitten teini vuosien. Mulla on kylla niskat ja hartiat jumissa etta huimaus voi johtua niistakin. Mulla kylla aikaisemmin lihasten jaykkyys on aiheuttanut paansarkya ei...
  7. E

    Inseminaatio 2013

    Mua kaskettiin pistamaan Pregnyl inssi aamuna jos ei sillo viela ovulaatio testi nayttanyt positiivista. Talla kertaa laakari ultras ennen inseminaatiota tarkastaakseen tilanteen mutta siihen mennessa ei viela munasolu ollut irronnut. Pregnylin pistamisesta tuolloin kaksi tuntia aikaa. Nyt sit...
  8. E

    Inseminaatio 2013

    Paljon täällä lueskelleena työnnän omat ajatukseni samaan soppaan =) eli tervehdystä vuoan kaikille :wave: Taustoja: Lapsettomuutta takana 2 vuotta ja 3kk:tta. Syytä tai syistä ei tietoa, kaikki pitäisi olla ok kummallakin osa puolella. Mun ikä 30vee ja mies 35vee. Eka inssi kahlattu lävite...

Yhteistyössä