Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapset 2013

    Hei minkäs verran teidän pikkuiset pulauttelee? Täällä alku menny ihan pikku pulautuksilla, mut nyt muutamana päivänä se on melkeinpä ollu enempi sääntö ku poikkeus, että ruokailun jälkeen puklua tulee. Ja tänä aamuna kun tyttö oli vielä sängyssä, hän alkoi hulluna ähistä ja kun nousin viereen...
  2. K

    Lokakuun lapset 2013

    Kovasti ajattelin, kun tänne oikein tunnukset loin, että osallistun keskusteluun edes suurinpiirtein aktiivisesti.. No, tässäpä se nähtiin :p Ihmeellisen äkkiä päivät kuluu, ja kun on omaa aikaa, tulee tehtyä jotain kotitöitä tai levättyä, enkä näitä juttuja kerkeä ku lueskelemaan illalla ku...
  3. K

    Lokakuun lapset 2013

    Kiitos uudesta ketjusta Leijonamama! =) Uskon, että tästä on hyötyä tällaiselle uusavuttomalle ensikertalaiselle =) Mä jo tonne edelliseen ketjuun hiukan tytön syntymästä kirjoittelinkin, mutta taidan mäkin nyt tarinoida miten meidän vauvanhakureissu sujui =) Olen kuullu huhua, että moni...
  4. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Heippa kaikki lokakuun äitylit! :wave: Olen seurannu teidän keskustelua jo useamman kuukauden, ja miettinyt kirjautuako vai ei.. Lähinnä mietin sitä, että onko mulla edes mitään sanottavaa :) ..se jää nähtäväksi :p Iso kiitos kaikille tänne kirjoittaneille, olen myötäelänyt teidän fiiliksiä...

Yhteistyössä