Hakutulokset

  1. W

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Täälä meni Kesken menneen raskauden laskettu aika 10.6. Ja aika rankkaa ollut henkisesti olo... oonpainanu töitä ja koulua ja työharkkaa ja alkanu yrittämään ja pitäny itteni kiireisenä harrastuksilla. Nyt alkoi sitten vauvakuume tosissaan. Täytys puhua mieheni kanssa mitä mieltä on jos...
  2. W

    toisen alkion surkastuminen.

    Mulla huomattiin samanlailla esikoisen raskauden nt ultrassa sellanen ja sitten lopulta 13-14 viikolla tulikin todella järkyttävä vuoto oikeen "reisille" terveyskeskuksesta lähetettiin sairaalaan äitiyspolille kaavintaan tyyliin niin varma oli keskenmenosta, no sairaalassa ultratessa selvisi...
  3. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ihana uutinen :)
  4. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ihan hassu minimasu tännekkin jo ilmestynyt, siis semmonen joka näyttää jo joltain vauvamasun alulta ja tuntui hyvältä tänään mies ensimmäistä kertaan kommentoi sitö ja sellasella positiivisen ylpeällä tavalla ollessamme saunassa, mä en tiedä onko muita mutta täälä mies joka vähän jäyhä...
  5. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Itellä tänään 7+2 ja kans pahimpana raskausoireena järkyttävä väsymys. Tänään oln ollu myös kunnon nälkäpäivä. Oon vain syönyt jasyönyt ja syönyt suolasta liharuokaa ja perus ruokia muutenkin tekee mieli eipä paljoon muuta!
  6. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Varmaan Nette raskasta, paljobän tsemppii! Sulla on hyvin viikkoja toivotaan että pian huonot olot helpottaa kun alkuraskaus etenee
  7. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Munkin uudenvuoden juhlinta oli rauhallista ja menin nukkumaan jo yhdeltätoista haha :D ihan tosi väsynyt oon :/ tiistaina olis mulla vihdoin odotettu varhaisultra.. Sit jos vaikuttaa hyvältä ajattelin soitella neuvolaa :) toivotaan parasta <3 viel pitää jaksaa odottaa :)
  8. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ihanaa paljon uusia elokuun odottajia! <3 Ihanaa että tiuhti83 tärppäsi uudestaan <3 onnnea matkaan meille kaikille!
  9. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Täälä tehtiin joulun yli hommia ja söin aika vähän. Ihmettelin tietääkö kaikki kun kulaan ei tarjonnu alkoholia eikä ihmetellyt mun juomattamuutta tai mitään. Siis tosi hyvin selvisin eikä uskallus riittänyt kertomaan viel vaikka ajatus oli! Nyt mulla on pari vapaapäivää saa vielä syödä ja...
  10. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ihanaa tervetuloa uusille, ryhmä on salainen facessa et sinne vaan :) mulla varhaisultraan vieläkin jonku kaks viikkoa! Enkä vieläkään tiedä sitä laskettua jotain 25-30.8. Varmaan :) selviää ultrassa 5.1. Vitsi ku ei malttaisi millään odottaa sinne.... Hinta oli 70-90e hinnastossa ilmoitettuna...
  11. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Ihanaa Mimosa tervetuloa! Tuu kans meidän faceryhmäämn :)
  12. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Kirjoittakaa Saanulle tai Orgonille viestiä jos siihen vielä mahtuisi kurja jäädä ilman ryhmää :(
  13. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Tosiaan raskausajalle tarkotettuja :)
  14. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä syön niitä omegoja on sopinu. Arpia löytyy tältäkin jo valmiiks
  15. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    hihiii :D
  16. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mulla on hirvee pissahätä nälkä ja päänsärky niin pahana :( ei onneks okseta. Tänään varasin 5.1 olis varhaisultra. Siihen asti saa ny sit jännnittää ja pelätä. Tää on niin onnellinen asia mutta jotenkin vaan jännittää ihan hirveesti ertä pysyykö se pikkuinen matkassa kun joutuu riehuu navetassa...
  17. W

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    ihanaa Aavala :) tervetuloa
  18. W

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Löysimpä tänne uuteen ketjuun. Tää näköjään vaihtuu joka kuukausi vai? :D Oon huono käyttämään tätä vieläkin...:saint:
  19. W

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Nyt on nt-ultra tääläkin takana. Ihmeellisen ihmeellistä nähdä niin pieni mutta niin kehittynyt pikkuolento ja miettiä siinä et tuolla masussa se nytkin koko ajan potkii ja kaikkea. Ompas ihan hassua. Pienellä oli kaikki hyvin sydän löi ja kaikki oli normaalisti ja hyvin. Ojenteli jalkojansa...
  20. W

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Liityn mukaan.. Jos osaan käyttää tätä, kun just vasta rekisteröidyin ja oon ihan pihalla miten tää toimii. Laskettuaika on mulla 21.5. Ja mulle on ihan uutta tää kaikki.. Ensimmäinen lapsi kyseessä siis. Alan pääsemään alkushokista... :) Nyt on 9. raskausviikko menossa, ensi viikolla...

Yhteistyössä