Hakutulokset

  1. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tirpsi: samaa minullakin on menossa. Maitoa ei tule tarpeeksi. Olemme vieläkin sairaalassa, liekkö johtuu siitä kun maito ei ole lähtenyt nousemaan. Tänään hoitsut sanoivat että ei lisämaitoa ja sitten yöhoitsu huomasi että ups, paino on laskenut, korviketta kehiin. Onneksi joku sentään huomasi...
  2. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Kiitos, valosta päästy pois ja nyt odotellaan vuorokausi miten käy. Itkut ne piti tänään jo itkeä ja vielä hoitajalle vaikka ymmärrän kaiken todella hyvin! Saas nähdä kuin käy illan tuloksien..
  3. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Täällä vielä vaikutetaan sairaalassa. Kulta on nyt Sinivalossa ja huomenna aamulla otetaan pois. Arvot oli laskenut oikein hyvin mutta ne voi taas hoidon jälkeen nousta. Pidetään nyt kuitenkin peukkuja että selvittäisi yhdellä kerralla. Kotiväki on siellä ikävissään kun äitiä ei ole näkynyt...
  4. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Terveisiä vieläkin sairaalasta! Tänään olisi ollut mahdollisuus päästä kotiin mutta rakkaan bilirubiinit sitten nousivat. Huomenna olisi se kriittinen päivä jolloin tulokset tulee ja tulee tieto joutuuko valoon. Lapsen parhaaksihan tämä vaan on ja on hienoa miten Suomessa on näin mahtava hoito...
  5. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Oikein paljon onnea susimieli ja muut! Hienoa kuulla susimieli että sektio meni hyvin. Onpas neidillä ollut hyvät mitat :) itse nousin eilen jalkeille ja joka nousu on helpompi. Kipupumppu ja muut ylimääräiset letkut on pois niin on paljon parempi ja helpompi olla. Rinnoista ei vielä tule...
  6. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Ompa jännä että sulla on tollanen esilääkitys, ei minulla nimittän ollut muuta kuin paastoaminen. Olin kyllä itse syönyt puoli kahdeksan illalla ja vasta puoli yksitoista tänä aamuna pääsin saliin..tsemiä sinulle huomiselle ja nautinnollisia ensi hetkiä pienen vauvan kansa:)
  7. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Terveisiä sairaalasta! Poika syntyi tänään. Sektio oli kaikkea sitä ja vielä ehkä enemmän mitä olin toivonut. Kaikki oli otettu huomioon. Poika painoi 4200g ja oli 50cm pitkä. Väsynyt mutta onnellinen :)
  8. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onhan se haava vähän arka ja jokainen reagoi siihen omalla tavallaan .kunnon kipulääkkeet siinä on myös mukana. Itse olen aiemmista kyllä toipunut todella hyvin ja kävellyt jo seuraavana päivänä suhtkoht hyvin. Saahan sitä haavaa varoa pitkään ja esim. Yskimiseen tai aivastamiseen kannattaa...
  9. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Heipähei! Tässä olisi vielä viimehetken jännittäjä mukaanne! Olen kyllä seurannut kiireisen arkeni sivusta kirjotuksianne mutta en ole vain saanut aikaiseksi kirjoittaa. Tilanteeni on tämä:rv 38+6. Huomenna aamulla olisi sektio, kolmas sellainen jo minulle. Joka kerta sitä vaan jännittää niin...

Yhteistyössä