Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    minttumar, saisko nyt ensimmäisestä viestistä pois fb-ryhmään liittymisen?
  2. K

    Huhtikuun hurmurit 2017 *syyskuussa*

    Fb-ryhmästä terkkuja! Ollaan ryhmäläisten kanssa äänestetty ryhmän koosta ja siitä, että milloin ryhmä sulkeutuu. Päädyttiin siihen, että 15.9. on viimeinen päivä, jolloin otetaan uusia jäseniä. Tämä siksi, koska haluttiin pitää ryhmä mahdollisimman tiiviinä.
  3. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tervetuloa kaikille uusille :) Faceryhmään pääsee laittamalla mulle yksityisviestillä linkin omaan profiiliin tai nimen ja kuvauksen profiilikuvasta, niin lisään kaveriksi ryhmään lisäämistä varten. Appseista, mulla on kans ovia ja sit Vauvan joku odotus. Vaihtoehtoja on joo joku miljoona :D...
  4. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tervetuloa uusille :) Fb-ryhmään pääsee laittamalla mulle yksärillä linkin omaan fb-profiiliin, niin lisään kaveriksi ryhmään lisäämistä varten.
  5. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mulla on alkanut pahoinvointi tällä viikolla. Oksentelua ei ole, mutta sellaista kuvotusta. Ja ruoka maistuis koko ajan! Ja auttaa kyllä pahoinvointiinkin, kun syö. Kenke 5+6
  6. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Eveli90, jos sulla on käytössä joku raskausajan monivitamiini, niin siinä on foolihappo jo valmiiksi. Raskausaikana tarvitsee D-vitamiinia ja foolihappoa ja molempia on noissa raskausajan monivitamiineissa, niin ei tarvitse monesta eri purkista popsia :)
  7. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Meidän ryhmä on salainen, ei siis tuo haulla löytämäsi :) jos mukaan haluat, niin laita mulle yv:llä linkki sun fb-profiiliin tai nimi ja kuvaus millainen sun profiilikuva on.
  8. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    rriude, miten ankea lääkäri! Hienosti on munkin mielestä hcg noussut ja onneks pääset pian kivemmalle lääkärille taas! Mä elättelen toiveita raskausoireiden alkamisesta :LOL: ikään kuin tänä aamuna ei toinen kahvikupillinen maistunut enää niin hyvältä ja ikään kuin se vähän jopa ällöttäisi...
  9. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Tervetuloa uusille :) Mä oon kertonut raskaudesta esikoisen fb-ryhmästä muovautuneelle wa-ryhmälle. Muille ei olla vielä kerrottu, kun keväällä puhuin vähän laajemmin, niin oli tosi tylsää sitten km:n jälkeen kertoa siitä. Omalle äidille varmaan kerron lähiviikkoina. Tavallaan olen...
  10. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mä liikun aika epäsäännöllisesti, mutta joka päivä lenkillä koiran kanssa käyn kuitenkin. Hirveän työläältä tuntuu liikkuminen ja muutenkin on kestoväsymys, ei oikein jaksaisi tehdä mitään.
  11. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    koovee88, mä kans suosittelen ottamaan yhteyttä lääkäriin! Myös oman mielenrauhasi rannalta.
  12. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Joo, ryhmään liittyminen tai ryhmässä oleminen ei näy kenellekään sun kavereille millään tavalla :) en haluaisi itsekään huudella raskaudesta tässä vaiheessa julkisesti tai oikeastaan muutenkaan.
  13. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Fb-ryhmä on nyt luotu. Laittakaa halukkaat mulle yv:nä linkki teidän profiiliin, niin lisään teidät kaveriksi, että saan lisättyä ryhmään. Sen kauempaa ei tartte kavereissa pitää ;) Jos laitatte pelkän nimen, niin laittakaa myös tieto, että millainen profiilikuva teillä on, niin en väärää...
  14. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Mä voin sen ryhmän tehdä kyllä. Luonnosvaiheessa täytyy jo yksi kaveri lisätä, niin jos joku ryhmään haluava laittaisi mulle yv:llä linkin omaan fb-profiiliin, niin lisään kaveriksi. Ryhmä on siis salainen, ei näy teidän kavereille eikä sitä pysty hakemaan. Ja toki keskustelu jatkuu täälläkin :)
  15. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    rriude, ihania uutisia! Miten ihanaa, että pääsit vielä gynelle ultraan. Nyt voit olla rauhallisin mielin taas :) Tervetuloa uusille! Sniff, mua ainakin kiinnostaisi myös hurmureiden oma fb-ryhmä.
  16. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Periaatteessa saa itse valita, käytännössä menet sinne, missä on tilaa :) On toki totta, että Naistenklinikalle on keskittynyt riskiraskaudet sekä elektiiviset sektiot. Mielenkiinnolla odotan, että miten mahollinen Porvoon sairaalan sulku vaikuttaa Helsingin sairaaloihin. Kuitenkin...
  17. K

    Huhtikuun hurmurit 2017

    Heippa kaikille! Minäkin tulen tänne varovasti mukaan :) Nyt 4+2 ja ensimmäisen haalean plussan sain jo kp 26, vaikka yleensä kierto on ollut ennemmin pitkä kuin lyhyt. Kolme testiä olen tehnyt ja aina on viiva vahvistunut, joten ainakin jotain tapahtuu. Jo ennen testiä tiesin olevani raskaana...
  18. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    No joo, sieltä päin jos on, niin Porvoo on vähän hankalassa suunnassa. Naistenklinikalla hoidetaan etenkin riskiraskauksien synnytykset. Valtaosa pk-seudun synnytyksistä hoidetaan Kätilöopistolla. Lisäksi on tietysti vähän tuurista kiinni, että missä sairaalassa sattuu olemaan tilaa :) mutta...
  19. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Ilman muuta uskaltaa, onnea!
  20. K

    Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

    Riippuen vähän siitä, että missä päin asut, niin lämpimästi suosittelen Porvoon sairaalaa :) ihanat kätilöt ja kiireetön tunnelma.

Yhteistyössä