Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei taas pitkästä aikaa! Edelleen yritellään. Oon koittanut loman ajaksi unohtaa koko yrittämisen, mutta nyt pakko kysyä onko teillä arvioita missä vaiheessa mulla oli ovulaatio (koska nyt on ihan erilaiset oireet kun normaalisti), eli: 15.6 kp1, menkat alkoi 27.6 kp13 rinnat kipeytyi ja venyvää...
  2. A

Olen vielä hieman kokematon ovulaatiotestien kanssa (muutaman yksittäisen tehnyt). Onko virtsan vahvuudella mitään merkitystä viivan tummuuteen? Eli pitääkö iltapissaakin pidättää se pari kolme tuntia, niinkuin raskaustestien kanssa suositellaan. http://aijaa.com/WvnVI4 Ylempi eilen illalla...
  3. A

Lokakuun lapsoset 2016

Teillä varmaan tuoreimmin muistissa, jos olette mittailleet lämpöjä ovulaatiosta plussaukseen? Nousiko lämmöt enemmän kuin negakierrossa? Mulla on viikon verran lämmöt seilannut 37.0-37.3 väliä. Yleensä negakierroissa ei ole mennyt 36.8 yli, joten nyt jännittää miten tässä nyt on käynyt!
  4. A

Lainaan alle edellisen viestini, johon sisältyy kuva ovulaatiotestistä viikko sitten. Silloin oli kp 8, nyt kp 15. Eilen sisältä pyyhittäessä paperiin jäi vähän vaaleanpunaista vuotoa, jonka pistin aamuseksin piikkiin. Tänään herätessä rinnat tuntui painavilta, valkovuotoon oli taas sekoittunut...
  5. A

Koko aamu mennyt taas Googlettelemalla Terolutien vaikutusta seuraavaan kiertoon, mutta ei ole mikään vastaus vielä tyydyttänyt. Terolutien aikaan saamat menkat loppuivat tuossa viikonlopuna ja sen jälkeen on tehnyt mieli seksiä koko ajan. Huvikseen tein nyt iltapäivällä ovulaatiotestin ja sehän...
  6. A

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Miten tuossa kuvassa ei näy mitään :( Luonnonvalossa katsottuna näkyi haalean haaleaa haamua. Liekö viivanpaikka sitten? WP 20140306 002 - Aijaa.com

Yhteistyössä