Hakutulokset

  1. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mua on ruvennu nyt häiriimään ku en tiedä mitä viikkoja seurata. Aion kyllä nt ultran yhteydessä pakottaa lääkärin vaihtamaan mun viralliset viikonki vaikka ne ei yleensä sitä tee 4 päivän takia. Toivottavasti suostuvat ku tää häirii mua niin paljon. :D Esikoinen vastas aina tismalleen oikeita...
  2. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Täällä olikin näemmä super nopeeta toimintaa. Ma kävin neuvolassa missä tehtiin lähetteet ja tänään tuli jo postin mukana kutsu nt ultraan. Se olis 2.6. ja sillon viikkoja 13+1 nyt sen mukaan mitä ultra tänään näytti. Virallista laskettua tuskin muuttavat kun ilmeisesti täytyy olla heittoa yli 5...
  3. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Ultrassa käyty. :) Katkis vastas viikkoja 9+0 vaikka laskennallisesti on nyt 8+3. Hivenen pelästyttiin ku ei mitää eka löytyny ja lääkäriki jo kyseli et oliko niitä raskausoireuta ollu, mut löyty se. Mun kohtu on jonkun ihmeellisen mutkan takana ja se mielenkiinnosta ultras sitä pitkään ja halus...
  4. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Hui, huomasin pyyhkiessä että oli tullu vähän punaista verta. Nyt kyllä pelottaa!
  5. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Varasin nyt sen varhaisultran. Olisin halunnu pe, mutta ei ollu aikoja niin se on nyt sitten jo huomenna aamulla. Hui! Viikkoja on huomenna 8+3.
  6. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Toi tollanen monta viikko koko ajan oksentaminen, saati koko raskauden kuulostaa ihan käsittämättömän kamalalta! Foreverforever onnea ja tsemppiä asian sulatteluun! :) Olis kyllä itellekkin aluks kova järkytys jos tuolta kaksi löytyisi, mutta varmasti se muuttuisi mukavaksi asiaksi pienellä...
  7. E

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Muakin närästää jo tosi usein ja vessassa saa ravata varsinkin iltasin! En mä muista et nää olis esikoisen aikaan näin aikasin alkanu. Lievää pahoinvointia on aamusin ja muutenkin jos on pitkä tauko syömisestä. Esikoisesta oksensin about 10-12 viikkojen välillä jos oli työaamu ja jouduin...
  8. E

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Joulukuun muruset 2016 1.12 Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS SaaraN / 37 / 4.lapsi Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos Not alone / 25 / 2.lapsi Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS Truuly / 38 / 2.lapsi 2.12 Cherokee / 34 / 2.lapsi Poppie / 31 / 1. lapsi Mantelikaneli / 1.lapsi mai-- / 24 / 1.lapsi 3.12...
  9. E

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei! Muistampa vihdoinkin ite myös tänne kirjottaa. Aina tuntuu tulevan jotain muuta kun muistuu tämä mieleen. Eli täällä olisi 24 vuotias toista lasta odottava äiti. :) 11.12. pitäisi olla laskettu ja viikkoja siis nyt 7+2. Varhaisultrassa ajattelin käydä ensi viikolla kun nyt saadaan...
  10. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Olisipa täälläkin tuo 4D mahdollisuus, mutta olen jo päättänyt että mennään ja maksetaan yksityisellä tuo 4D. Serkkuni sanoi että se on todellakin sen rahan arvoinen ja suosittelikin jo paikkaa jossa on käynyt kummankin raskauden aikana. Adelie, pistin sinulle yv:tä, mutta en ole yhtään varma...
  11. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Tänään käytiin np ultrassa ja kaikki oli hyvin. :) Olipas ihanaa kuulla sydänäänet ensimmäistä kertaa! Ultra näytti tismalleen samoja viikkoja millä nyt menkoista laskettunakin ollaan eli 12+4, pää-perämitta oli 6,2cm ja niskaturvotusta 1,2mm. Ainakin tällä kertaa oli aika rauhallinen tai...
  12. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yöenkeli, ihana kuulla että kaikki hyvin ja että pääset jo kotiin, kukaan tykkää sairaalassa maata. :) Pidän peukut pystyssä että sitten kontrollissakin kaikki on erittäin hyvin. Täällä on muuten hauska ollut huomata kuinka eri tahtiin eri kaupunkien neuvoloissa mennään. Neuvola käyntejä on...
  13. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    En huomannut viestiä Yöenkelistä ennen kuin laitoin tuon oman edellisen vastauksen. Eli paljon tsemppiä Yöenkeli! Onneksi pikkuisella oli kuitenkin kaikki hyvin.
  14. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Mirenna: Jos kerran työnantaja ei vielä tiedä raskaudesta, suosittelisin ettet vielä vähään aikaan kerrokkaan. Vaikka raskaus ei saa olla syynä edes koeajalla irtisanomiseen niin on olemassa kaikenlaisia työantajia, ei sitten ainakaan joudu tappelemaan oikeuksistaan. :) Minulla loppuu kanssa...
  15. E

    Mikä tekee sinut onnelliseksi juuri nyt?

    Tämä raskaus. :)
  16. E

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Joskoos minäkin jo uskaltaisin liittyä tänne. :) Täällä mennään nyt viikoilla 11+4. Varhaisultrassa käytiin 18.9 eli tuolloin olin 8+3 (ultra näytti sikiön olevan yhtä päivää jäljessä), kaikki oli niinkuin pitääkin ja nähtiin sydämensyke. Nt ultra onkin sitten jo 17.10. Päivä synttäreideni...

Yhteistyössä