Hakutulokset

  1. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    No, heipä hei Naiset pitkästä aikaa! Pääsinpäs minäkin kirjoittelemaan. Oon ollut superkiireinen enkä ehtinyt istumaan koneella. Meillä ollut koko kesän ja vauvan olemassa olon ajan paljon vieraita ja ollaan itsekin oltu mummoloissa kyläilemässä. Kesä mennyt ihan lomatunnelmissa siis täysin...
  2. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heipä hei naiset! Pitkään aikaan en oo kirjoitellut. En oo yksinkertaisesti oikein päässyt koneelle. Meillä on ollut paljon vieraita vauvaa ihmettelemässä ja sitten vapaahetkinä olen tehnyt jotain muuta kun surffannut netissä. Onnittelut kaikille vauvan saaneille! :D Ja onnittelut Letulle...
  3. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014**

    Heippa Naiset! Vihdoinkin ehdin koneelle. Vauva nukkuu nyt suht rauhallisesti muualla kun mun tai miehen sylissä, niin tulin koneelle vähän hoitaa asioita. Meillä on mennyt mun mielestä hyvin, mutta eihän tämä vauva-arki mitään auvoa koko ajan ole. Oikeesti välillä tulee itku silmään, kun...
  4. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Heipä hei pitkästä aikaa! Meille syntyi viime tiistaiyönä terve tyttövauva! Lapsivedet meni maanantaina ja juuri tiistain puolella syntyi. Oli pitkä synnytys ja jouduttiin käynnistää, kun omat supistukset ei alkaneet. Ponnistin melkein kaksi tuntia. Synnytyksestä jäi tosi hyvä ja levollinen...
  5. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Täällä vihdoin tapahtuu jotakin! Heräsin yöllä vessaan ja mahasta kuului noustessa sängystä ylös omituinen poksaus. No, jatkoin siitä sitten unia, mutta heräsin jonkin ajan päästä supistuksiin. Ei kamalan kipeisiin, mutta vähän kipeisiin. Sitten 7:30 maissa huomasin, että yhtäkkiä tuntui, kun...
  6. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Kiitos kaikille tsempeistä ja kannustuksesta! Kyllä se vauva sieltä syntyy :) Ehkä jo huomenna! Kyläilystä ja pöpöistä: Mun mielestä jokainen tekee niin kun tekee. Mitä väliä, jos joku haluaa vauvaansa esitellä ympäriinsä. Eikä silläkään oo mitään väliä, jos toiset haluaa käyttää käsidesiä...
  7. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Mua masentaa käydä täällä lukemassa, kun kaikilla muilla, kellä vähemmän viikkoja, kun mulla, tuntuu tapahtuvan jotain! Mulla laskettuaika tuli, oli ja meni jo ja silti ei mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Mutta ihanaa, että teillä on tuntemuksia ja vauvat ehkä kohta maailmassa. Mä...
  8. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Kiitos ihanaiset kun jaksatte kirjoittaa noita synnytyskertomuksia! Niitä on tosi kiva lukea. Onnittelut kaikille synnyttäneille! Ja ihana, että meitä on täällä kuitenkin vielä odottajiakin ja aktiivista keskustelua. Mä pelkäsin, jos jutut loppuu kohta kokonaan. Täällä ei mitään uutta...
  9. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Mä heräsin viime yönä siihen, että supisteli tosi kipeästi. Ei oo aiemmin noin kipeitä ollut. Ihan koko alaselkään sattui, alavatsaan, nivusiin ja reisiin. Mietin jo, että alkaakohan tää synnytys nyt. Mutta sitten ne meni ohi ja sain taas unen. Olin tosi iloinen, että tuli tuntemuksia ja oikein...
  10. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Kiitos Letulle uudesta pinosta ja kaikista ryhmistä jne! Kiva kun jaksat tehdä :) Kiitos myös kaikille kommenteista noihin sokeriarvoihin liittyen. Jännittää vähän, että millaiset vauvalla on ne sitten. Omani on ollut tosi hyviä nyt, kun olen päivittäin lenkkeillyt ja syönyt suht...
  11. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea kaikille vauvan jo saaneille. Muistankohan kaikki uudet eli Elpukka, Karoliina, Miinu ja Miikku! ONNEA! Onko täällä vielä meitä, joilla kesäkuun alussa laskettu aika ja vielä vauvoja odottelemme? Vai onko kaikki syntynyt jo? Meillä on laskettu aika HUOMENNA! :D Ihanaa! Toivoin, että...
  12. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onpa ikävä kuulla Lettu, että synnytys oli noin rankka! Onneksi vauva on nyt sylissä. Voimia toipumiseen ja toivotaan, että olo paranisi pian. Teet uudet listat, kun kerkiät.. ei mitään hätää! Voidaan vaikka kirjoitella tässä toukokuun ketjussakin ihan hyvin kesäkuun puolella...
  13. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnittelut NancyC ja Lettu vauvoista! Tulkaa kertomaan kuulumisia sitten, kun ehditte ja jaksatte! Tsemppiä kaikille, joilla jotakin oireita. Toivottavasti vauvat tulee pian, jos niin siis toivotte :) Mulla täällä 6 yötä laskettuun aikaan. Edelleenkään ei mitään merkkejä, että vauva...
  14. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Tsemppiä Lettu! Ihan kohta syntyy! Vau! Oon niin kade, mulla yksi päivä pidemmällä la ja täällä mä istun kotona perjantai-iltaa yhtenä kappaleena ja syön karkkia :) Ei mitään muuta merkkiä, että vois syntyä, kun se, että päätin nyt pitää pyyhettä sohvalla aina lapsivesien varalta. Autoonkin vois...
  15. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Letulle isot tsempit Kättärille! Mä oon vähän kateellinen, että saat kohta vauvan syliin. Meillä yhden päivän ero lasketussa ajassa ja täällä mä vaan oon kotona vielä ja juon kahvia :) No, kivaa tääkin on ja kohta se vauva tännekin tulee. Sockervadd Kiitos muistutuksesta, että tosiaan nuo...
  16. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Huomenta naiset! Alkaako meidän ketjussa kohta kaikki olla jo äippälomalla. No, ainakin vähitellen melkein kaikki. Nyt ei ole muutamaan päivään ketään syntynytkään, joten jännää nähdä kuka on seuraava! Mä ajattelin tänään tehdä vähän raskaampia kotihommia, kuten pestä saunan ja mattoja...
  17. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Amylle pojasta! Hyvä, että vauvalla on nyt kaikki hyvin ja tilanne vakaa. Toivotaan, että poika kerää nopeasti painoa ja pääsee pian kotiin.
  18. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Huomenta. Täällä ei edelleenkään mitään merkkejä, että vauva syntyisi. Uusia oireita tullut kyllä eli kädet ja jalat on turvonneet. Mun sormet on kuin nakit! Ihan hassun näköiset ovat. Kävely alkaa olla kohta vaikeaa, kun jalat turpoaa ja sitten niihin alkaa sattua. Mua kanssa mietityttää...
  19. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Susannalle osanotot ja voimia teille! Onnea Bumbikselle! Taniiralle tsempit synnytykseen. Kyllä se vauva sieltä kohta tulee! Pidä meitä ajan tasalla. Olis jo ihana itekin päästä vähitellen synnytystouhuihin. Vaikka on tää äitiyslomakin kivaa, varsinkin, kun vointi on niin hyvä. Tässä...
  20. N

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Jenzeille ja Amy_mamille pikkuisista! On se vaan hurjaa, että täällä alkaa nyt tapahtua jo.. Ja monille, joilla viikkoja vähemmän kun mulla! Ei vaan tajua vieläkään, että kohta se vaavi tuolta tuleepi. Ja voi tulla koska vaan. Tosin ei mitään merkkejä mihinkään suuntaan, että tuo tuolta...

Yhteistyössä