Hakutulokset

  1. K

    salatuista pohdintaa!! aaro/eero jupakka??

    eli miten se on kuvattu että teemu pystyy näytteleen yhtä aikaa sekä aaroa että eeroa?? ja mites kun aaro vangitti eeron ja meni jennin tykö niin siinävaiheessa sillekkin oli kasvanut jo pitkät hiukset.
  2. K

    te jotka olette plussanneet

    jos oireet jatkuu, ota yhteyttä lääkäriin ja käy tarkastuttaa tilanne. Voiko olla mahdollista, että se oli alkuraskauden keskenmeno?? ja siksi näytti vielä haamua. Hyvin voit kyllä ollakin raskaana. Tsemppiä :flower:
  3. K

    Kuinka pitkiä aikoja sitterissä?

    Meillä myös on istuskeltu sitterissä aina kun on viihtynyt 1kk.n iästä alkaen. Lastentautien erikoislääkäri suositteli lapsen nukuttamista flunssassa sitterissä, joten tuskin voi hirveän pahaksi lapselle olla.
  4. K

    Nimiehdotuksia poikavauvalle pyydän

    Tuomas ja Olli!! Mun mielestä ihanat nimet =)
  5. K

    Seksiviestittelyä.....

    Mulla on jo reilun vuoden ajan ollut niin kutsuttu puhelinseksisuhde erään miehen kanssa,joka on vanha tuttu vuosien takaa....Noihin aikoihin kun tapailin tätä miestä olin villi,nätti ja hoikka sinkkunainen.....Ja eikä välillämme tuolloin ollut todellakaan muuta kuin vain ja ainoastaan...
  6. K

    Gracon turvakaukalo Logico S

    minun mielestä se oli joku toinen istuin missä oli kiinnikkeet irronnu. tästä istuimesta ei ole suomessa vielä tehty testejä, kun niitä tehdään muutaman vuoden välein.
  7. K

    miten ilmotetaan rv:t ja kk:t?

    ei yhtään tyhmä kysymys, eiköhän meistä melkeimpä jokainen pähkäile näitä asioita. eli jos sinulla on esim. 12+3, olet 13. viikolla nuista kuukauksista en oikeen tiiä, ne lasketaan tyhmästi. eli yks raskauskuukausi on 4 viikkoa. kalenterikuukaudet ja raskauskuukaudet eivät ole sama asia
  8. K

    haaste lasten tulevaisuuden puolesta

    Kierrätys siis tarkoittanee sitä että mahdollisuuksien mukaan KAIKKI vauvan vaatteet, kestovaipat, vaunut, sitterit/kantoliinat jne. ja vanhempien omat vaatteet, huonekalut jne. on käytettynä ostettua ;) Siis olis sitä aitoa ekomeininkiä...
  9. K

    mistä saan ilmaiseksi imuroitua kotimaista musiikkia?

    joku muu kuin dc++ =)
  10. K

    Kuinka moni muu saa minimi- äitiysrahaa?

    \ vaikka mies käy töissä, niin ei se tarkoita että jää ylimäärästä shoppailuun. meillä on ainakin molemmilla lainanmaksut ja vuokrakin on melko korkea. ei siitä paljoa jää käteen. tottakai paremmin kun niillä, joilla kumpikin on opiskelijoita. tuli vaan mieleen
  11. K

    vaunuja oulusta

    mistä kannattaa oulun seudulta vaunut ostaa? onko jossain halvempaa, kun muualla? :)
  12. K

    sitterin päällinen

    kärsiiköhän pestä hienopesuohjelmalla koneessa? ohjeissa lukee käsinpesu 30 asteessa.
  13. K

    isyysvapaa

    kuinka pitkä on isyysvapaa? oon lukenu kelan kirjaset, mutta en yllättäen tajua niistä mitään. olisi kiva jos joku osaa auttaa =) kiitos :flower:
  14. K

    alkuoireitako vai ei??

    Huh huh,muistan että tuossa vaiheessa tuntui että kaikki olisi mahdollista...meinaa kipristelyt,kupristelut,kivut ja kolotukset.....Että kyllä se vauva siellä ilmottelee tuolla tavalla itsestään että ulos tarttis päästä....... ;)
  15. K

    SYDÄMMEN VAJAATOIMINTA!!

    Ei tietääkseni.... :attn:
  16. K

    Oma kokemukseni sektion myöntämisestä...

    \ En tehnyt ikinä mitään valitusta tämän lääkärin toiminnasta,koska kaikki kuitenkin päättyi hyvin:Vauva saatiin onnellisesti ulos...Mutta jospa kaikki ei tosiaankaan olisi päättynyt hyvin.....???En halua enään edes ajatella asiaa........ :ashamed:
  17. K

    Oma kokemukseni sektion myöntämisestä...

    \ Vauva oli siis 4960kg eli siis melkein 5kiloinen!!
  18. K

    Oma kokemukseni sektion myöntämisestä...

    \ Vauva oli tarkalleen 496kg syntyessään......Lopputarkastusessa lääkäri ihmetteli kun joku oli kirjottanut tietoihini että:"Perätilasynnytys mahdollinen". Lopputarkastuksen tehnyt lääkäri ihmetteli kommenttia ja totesi:"Siinä olisi voinut kyllä hullusti käydä......."Ja tämä lääkäri joka...
  19. K

    Oma kokemukseni sektion myöntämisestä...

    \ Minun olisi tosiaan pitänyt aikoinani olla tiukempi ja määrätietoisempi tämän kääntämisasiankin suhteen,mutta kaipa olo oli silloin niin sekava ja avuton.Olisikoha minun pitänyt hakata nyrkkiä pöytään ja kirota okeen kovaa,kun tämä itkuinen kieltäytymiseni ei tehonnut hoitajiin ja...
  20. K

    Oma kokemukseni sektion myöntämisestä...

    \ Halusinpa vaan kertoa oman kokemukseni ja tätä palstaa lukiessani tuntuu,etteivät kaikki tosiaan ymmärrä, että sektiota ei tosiaankaan myönnetä ihan hepposin perustein.Toisen lapseni synnytin normaalisti alakautta,(hän ei ollut perätilassa)ja nyt jos saisin valita sektion tai...

Yhteistyössä