Hakutulokset

  1. D

    Onko Oulun rautatieasema ja linja-autoasema kaukana toisistaan?

    Riittääkö 15 minuutta vauvan ja kassin kanssa? Semmosella ajalla lähtis jatkoyteys..vai pitääkö katella vielä eri ajat matkustaa?
  2. D

    Pitkittynyt latenssivaihe, kokemuksia?

    Nostan tämän, haluaisin kuulla lisää! Olen nyt 39+6, tänään on keskiviikko. Ma iltana tuli osa limatulpasta, mikä on jatkunut koko ajan. Ma-ti välisenä yönä alkoi säännöllisen epäsäännölliset supistukset. Kuin pahat menkkakivut. Yleensä ne tulee 10 min. välein. En nukkunut koko yönä. Ti päivällä...
  3. D

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Joosukka mikä on seerumiseula? Sain tänään ekan neuvola-ajan, 24.10. Tuntuu että se on niin kaukana! Onko muille tullut jänniä suhtautumisia kun olette kertoneet? Onko kaikki onnitellu ja ollu onnellisia teidän puolesta?
  4. D

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    No niin, selailin läpi teidän edellisen ketjun. Tervehdys kaikille! Olen 28 v, mutta 29 tulee vuoden lopulla täyteen. Ja esikoista täällä odotetaan jännityksellä ja innolla. On toivottu lapsi :) Minun vanhemmille eka mummotettava, miehen vanhemmille toinen (onneks, jos tätä ei lellittäs niin...
  5. D

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Kiitos! Luen läpi tuon teidän edeltävän ketjun ja kerron sit lisää itsestäni :)
  6. D

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Jos teille passaa niin hyppäisin tähän junaan, kun kerran LA on toukokuussa, olette jo toisillenne tutuiksi käyneet, mutta olen vasta tänään varmistunut raskaudestani, verikokeen tulokset kun sain tietää. 30.5/ Diffi / 28/ 1/ KYS Haluatteko tietää muuta? :)
  7. D

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Moi! Sain tänään lääkäriltä vastauksen verestä tehtyyn raskaustestiin, Hcg oli yli 800 :) Tämä oli siis perjantaina. Tässä vielä linkki saman aamun pregCheck testiin testi - Image - Aijaa.com Kai se on uskottava viimein, raskaana ollaan =) Tiedän, olen sikaonnekas että näin pian...
  8. D

    hcg eritys alkuraskaudessa- taulukko!

    eli mulla 5+1 hcg oli yli 800 :) nostan samalla, kun itseänikin kiinnosti..
  9. D

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    kiitos ''Viimeinkin'' havainnollistavasta kuvasta, antoi toivoa :) Tässä oma kuva tältä aamulta, eli yli viikko sitten olisi pitäny menkat alkaa. testi - Image - Aijaa.com Pahoittelen kuvan tosi huonoo laatua. Viiva oli vahvempi kuin toissa aamuna, nyt ei tarvinnut silmiä siristellä ja...
  10. D

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Moi kaikille! Esikoista yritämme täällä, ehkäisyrengas jäi pois kesäkuussa ja kortsut elokuussa. Eli nyt on menossa eka kierto yrittämistä. Olen epävarma kierrostani, en oikein tiedä mikä sen ''normaali'' pituus on, viimeksi 29 pvä. Luulen että bongasin oviksen, ja nyt on menossa siis 36/29...

Yhteistyössä