Hakutulokset

  1. J

    Lokakuiset 2019

    Mä laitoin myös kaveripyynnön Arvon tässä itsekkin et meniskö varhaisultraan vai ei. Kaikista aijemmista olen käynyt. Esikoisesta ihan vaan jo sen vuoksi että hän sai alkunsa hoidoilla. Tokan kohdalla oli niin kova pelko tuulimunasta yms että oli pakko mennä. Nyt on ihmeen rauhallinen olo vaikka...
  2. J

    Lokakuiset 2019

    Heissuli vei! Eilen pärähti plussa tikkkuun vastoin kaikkia ennakko-odotuksia. Tärppäsi ekasta kierrosta jota on todella vaikea uskoa. Esikoista tehtiin aikoinaan 2vuotta ja toista 9kk. Oikea yllätysvauva jos ilman ehkäisyä ilakoineena näin voi sanoa Esikoinen täyttää keväällä 5v ja nuorin just...
  3. J

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Nii ja mulla la 5.12 Oon menossa gynelle varhaisultraan parin vkon päästä varmistaan et kaikki ok. Neuvolaan ajattelin silti soittaa jo huomenna.
  4. J

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Heippa vaan kaikki! Yllätysplussasin tänään (y) Tarkoitus oli tästä kierrosta aloittaa clomifen-kuuri mutta koska menkat oli ehkä myöhässä, mulla siis kierto epäsäännölinen niin testasin ja plussa pärähti. Tämä olis meidän toinen onko jo facebook-ryhmää? Olisin kiinnostunut.

Yhteistyössä