Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Kyllä mahtuu, laita vaan yv jos haluat mukaan! :)
  2. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Muistutan vielä viimisen kerran, tän viikon keskiviikkoon asti aikaa tulla faceryhmään, sit suljetaan se :) Mä koen facen enemmän omaks joten en varmaan täällä niin paljon tuu pyörimään sen jälkeen mutta käyn silti lueskelemassa kuulumisia sillon tällön :)
  3. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Ei näy kavereille. Jutustellaan, laitetaan kuvia ja linkkejä ym. On tietysti paljon enemmän keskustelua kun täällä ja "syvällisempiäkin" juttuja. Täällä jää pintapuolisemmaksi. Siel tietysti ihmisten kanssa lähenee eri tavalla ku täällä kun ollaa omilla nimillä avoimemmin että jos tykkää...
  4. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Moikka! Muistuttelen täällä että faceryhmään lisäilen porukkaa vielä tän kuun loppuun asti, sitten suljetaan ryhmä. Joten jos haluat mukaan, laita mulle yv niin lisään :) viikko aikaa ;) Maikki & Minimönet 15+2
  5. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Joo se eka näky koko maailmalle mut poistin sen ja toka meni ihan oikeeseen osotteeseen ja vastasin siihen :D
  6. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Moonlight laita yv:llä nimi ja kuvaus profiilikuvasta niin lisään ryhmään :)
  7. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Terkkuja faceryhmän puolelta :) Siellä juteltiin että suljettaisiin ryhmä sitten kun täällä kaikilla on np-ultra käytynä. Varmaan elokuun loppuun mennessä on viimeisilläkin ollut jo?? Joten halukkaat laittakaa mulle pyyntöä jos ryhmään halajatte, eikä kiirekään ole vielä jos on se ultra käymättä...
  8. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    En halua latistaa mitenkään mutta on kuulemma mahdoton luvata näillä viikoilla vielä tyttöä koska sukupuolielimet vasta alkavat kehittyä ja näyttävät täysin samoilta vielä näillä viikoilla. Joillain varhasilla voi olla jotain pippelin alkua jo näkösällä josta tosi perehtynyt lääkäri saattais...
  9. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Tervetuloa myös faceryhmään jos kiinnostaa :) kiva saada tänne melkein aika samaa ikää oleva toisen odottaja samoilta seuduilta, ja meil on vaan päivän heitto lasketuissakin näemmä :D tiä vaikka oltais samaan aikaan pusaamassa vauvojamme
  10. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Joo mulle yyveetä johon oma nimi ja kuvaus profiilikuvasta ni osaan lisätä oikean ihmisen :) tervetuloa!
  11. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Mäkin kokeilin eka kertaa 8+3 ja löysin :) sen jälkeen löytäny joka kerta :) vai oisko kerran jääny löytämättä.
  12. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Ehdottomasti kannattaa selvitellä! Kannattaa kysyä myös eri paikoista, on todella eri hintaisiakin. 25-60e per kerta maksoi meidän kaupungissa eri paikoista riippuen.
  13. M

    Helmikuun helmet 2017 *elokuussa*

    Bettinah oletko ajatellut kokeilla akupunktiota? Siin on iso mahdollisuus että olo helpottaa huimasti! Mä oksensin ja laihduin rajusti viikolle 24-25 asti, kunnes tajusin kokeilla akupunktiota. Ekan kerran jälkeen jäi oksentelu ja toisen kerran jälkeen koko pahoinvointi, tosin mul oli siinä...
  14. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mä en pystyny esikoisen odotusaikana syömään juuri mitään ja oksensin jonneki viikolle 24 saakka. Jossei nesteetkää pysy sisällä ja oikeesti heikottaa niin suositellaan mennä päivystykseen, ne ottaa verikokeet ja pääset muutamaks tunniks vähintään tiputukseen. Sen jälkeen olo kohenee toisilla...
  15. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mulle viestiä ne jotka haluaa fb-ryhmään :)
  16. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Eli kertauksena, jos haluaa Helmikuun helmet 2017 Faceryhmään niin laita mulle yv jossa kerrot nimesi ja kuvauksen profiilikuvasta ni lisään ryhmään. Ryhmä on salainen eikä sitä voi muut löytää eikä nähdä että oot siinä :) tervetuloa kaikki, meitä on siel jo tosi kiva ja aktiivinen ryhmä :)
  17. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Hei kaikki joilla on suunnitteilla liittyä face-ryhmään np-ultran jälkeen, tykätkää tästä viestistä ni saadaan vähän viitettä miten isosta porukasta on kyse. Uskoisin että hienosti mahtuu kaikki halukkaat :)
  18. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Eden84 ja Mylove93 mullaki on np-ultra samana päivänä :) voidaa yhes jännäillä! :D
  19. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Mä löysin viime viikolla jo eka hakemisella 8+3 sykkeen dopplerilla. Edellispäivänä en löytänyt ollenkaan mut eilen löytyi sit taas heti :) doppleri on kyl taivaan lahja! :D
  20. M

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Me ollaa kerrottu perheille niin että esikoinen 1v 10kk kertoi että hänestä tulee isoveli ja äidin masussa on vauva :) en ees aatellu etten kertois pojalle vauvasta. Tuon ikäsillä ei muutenkaan vielä juuri oo aikakäsitystä ja 9kk on ikuisuus niin mistäs se sen tietäisi vaikka menis kesken ja se...

Yhteistyössä