Hakutulokset

  1. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Kultapupu, mulla on mennyt osa sun viesteistä ohi enkä tiedä ootko tästä jo kirjoitellutkin, mutta oletko kysynyt noista lantion ja selän vaivoista fysioterapeutilta tms? Kuulostaa tosi ikävältä. Mulla on jotain kipuja varsinkin jos istuu kauan ja niihinkin tahtoo mennä jo hermo. En oikein ole...
  2. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Unista on ollut juttua. Mulla on mennyt yöt ihan hulinaksi. Yleensä en todellakaan muista uniani enää aamuisin, mutta viime viikkoina unet on olleet mielessä pitkin päivää vielä. Yleensä niihin liittyy joku ahdistava asia ja herätessä on inhottava olo. Viime yönä olin Beverly Hillsin...
  3. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Haluaisin myös 4D-ultraan, mutta mies ei tahdo. On ihan varma, että siitä seuraava askel on joku muovailuvahasta tehty syntymättömän vauvan pienoismalli keskellä telkkaritasoa. :D Hänelle siis riittää hyvin tuo tavallinen, rakeinen ja epätarkka kuva enkä mä yksin jaksa lähteä 4D-kuvia...
  4. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Karviaismarja, mullahan oli edellinenkin maha loppuun saakka ihan onneton muihin verrattuna. Ihan normikokoinen vauva sinne silti jotenkin mahtui, mietin että puuttuuko mulla puolet sisuskaluista tms. :D Ja ne potkut.. sattui niin, tuntui että monotti suoraan maksaan ja munuaisiin. Oon alistunut...
  5. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Töiden aloituksesta ja raskaudesta kertomisesta sen verran, että pari viikkoa sitten mulle soitettiin ja pyydettiin töihin (se siitä, ettei muka kotoa tulla hakemaan töihin!). Se olisi ollut vähintään vuoden sopimus ja töitä joka päivä tän nykyisen puolikkaan viikon sijaan. Mutta.. mun entinen...
  6. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Kultapupu, onnea ultrakuulumisista! Mullakin meni viikot niin, että neuvolan täti sanoi yhtä, ultraaja toista ja sitten ultran jälkeen tuli vielä kolmas. Niissä ei nyt kyllä ollut suurta eroa ja monillahan ei ole laskettua aikaa muutettu sen parin päivän heiton vuoksi. Mulla vaihdettiin, mutta...
  7. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Ultra käyty, tosi vilkas ja liikkuvainen tyyppi. Turvotusta 0,9, yhdistelmäseulonta normaali, matallimmat riskit ja muutenkin kaikki hienosti. Tänään 12+0, vastasi kuitenkin viikkoa 12+2 ja uusi laskettu aika 23.4. Muiden kanssa samaan nippuun tuolta yksinäiseltä päivämäärältä, jossa olin ainoa. :)
  8. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Tervetuloa uusille! Oon niin jumiutunut tonne fb-ryhmään etten tahdo muistaa käydä täällä ollenkaan. Äitiyspäiväraha ressaa muakin. Tai se tuleva tilanne, mä saan ihan minimin. Sen siitä saa, kun lähtee vielä aikuisena vaihtamaan siihen unelma-ammattiin. :) Oon siis opiskellut 2012...
  9. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yeminalle :hug: vielä täältäkin. Talvis, mulla on vähän sama juttu tuon suhteen, mitä kirjoitit stressaamisesta ja neuvolakäynteihin "käpertymisestä". Tää nyt on toinen lapsi, neuvolassa mua pidetään ensisynnyttäjänä koska esikoista odotin ulkomailla ja nää Suomen systeemit on mulle uusia. En...
  10. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Hyvää kansallista korvapuustipäivää! (kuva makuja.fi) Kävin aamusta tekemässä kolmisensataa korvapuustia töissä ja nyt on omien murujen puustitaikina nousemassa. Työn alla myös iltapalaksi toivotut karjalanpiirakat. Tänään huomasin ensimmäistä kertaa töissä, että kovin kauaa ei enää jaksa...
  11. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Raidallinen, arvaa mitä vaatetta meillä oli esikoiselle sairaalasta kotiin menoa varten? No niitä pään yli puettavia bodyja. Kaikissa taisi olla vielä joku p*keleen rimpsu siinä kaulassa vielä. Se oli melkoista puuhaa kun alettiin pukemaan, mulla ratkesi tikki kun nauroin niin. No, siitäkin...
  12. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Tiukuliinalle :hug: ja jaksamista. Isovanhemmille kerrottiin viime viikolla. Tai me ei kerrottu, esikoinen kertoi. Kuten on kertonut myös kaikille muillekin kaupan kassasta bussikuskiin. :D Esikoista odottaessa kerrottiin isänpäivänä, isämme saivat "Onnea Papalle" -kortit (esikoinen syntyi...
  13. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Apua, kuka se oli kenelle piti laittaa viestiä jos haluaa FB-ryhmään? Olin sen joskus katsovinani hyvinkin tarkkaan, mutta enhän mä muistanut sen kun puoli sekuntia. Sitten unohtui nimimerkki ja koko homma.. Vitamiinit ei aiheuta mulle oloja. Käytössä Multitabs Raskaus Plus, lisäksi kalsium...
  14. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Lokakuu.. ehdin vanhentuakin tuossa pari päivää sitten, mutta saa aivan mainiosti olla toi 31 ikänä vielä. :D Perjantaina kävin verikokeissa ja tänään kuskattiin vielä labraan pissanäyte vähän jälkijunassa. Ei vaan pystynyt pidättelemään 4 tuntia niin, että olis voinut antaa senkin näytteen...
  15. P

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Hei, liittyisin joukkoon iloiseen. Saadaan sitten ensimmäinen LA tuonne 26. päivällekin. :) Saa nähdä sitten muuttuko vielä ultrassa, luulisin niin. Meillä oli muuttohässäkkä kesken viimeisimpien kuukautisten aikaan, enkä todellakaan muistanut merkitä kalenteriin milloin alkoivat. Toi LA on...

Yhteistyössä