Hakutulokset

  1. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Tervetuloa kaikille uusille! Tämä ketjuhan on paisunut aivan valtavasti :) Vaikka toisin epäilin, olen kuitenkin jumiutunut tuonne FB:n puolelle aika tiukasti :/ Kurja kuulla, että vieläkin on tullut keskenmenoja :'( Itse varmistelen pikkuisen olemassaoloa suunnilleen kahdesti viikossa...
  2. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Mariet: Yritin välillä ilman rintakumia, mutta vauva vaan ei osannut ottaa rintaa kunnolla suuhun tai siitä ei jotenkin saanut otetta. Itkuraivarithan siitä tuli, kun ei maitoa saanutkaan vaikka oli rinnalla. Välillä kun tuntui että tämä alkaa sujua ja otin kumin pois ja vauva suostui imemään...
  3. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Imettämisestä: Aion ehdottomasti imettää niin pitkään kun onnistuu ja haluan välttää korvikkeita mahdollisimman pitkään. Kahta ekaa imetin lähes täysin reilut 4 kk ja sitten soseita lisäksi. Imetykset lopettelin joskus 7 kk kohdalla. Mulla on tosi matalat rinnanpäät eikä imuote onnistunut...
  4. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Hyviä terveisiä nt-ultrasta :heart: Pikkuinen vastasi viikkoja 12+2 eli LA tarkentui 5.8. (Jotain sähläystä oli neuvolassa, kun siellä oli kirjoittanut täti neuvolakorttiin tuon 5.8. vaikka keskusteltiin että 10.8. Terkka ei sitten halunnut kuitenkaan korjata, päätettiin odottaa tuota ultraa...
  5. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    tyntti, voimia! Mathilda83: toivotaan parasta! :hug: Tuli muuten mieleeni näistä kaikista vuotojutuista yksi kaverini, jolla oli ns. hematoominen (?) raskaus kolmatta odottaessa. Oli vuodellut runsaastikin koko raskauden ajan ja tietysti kamala stressi asiasta. Oli sairaalassakin jo joskus...
  6. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Elämäntilanteesta olikin jo muistaankseni puhetta joulukuun ketjussa, mutta on tänne niin paljon tullut uusia mukaan että varmaan ei haittaa vaikka uusiksikin kirjoittelee... Yhdessä ollaan oltu jo 12 vuotta ja kesällä on 5-vuotishääpäivä. Asutellaan noin 10 vuotta vanhassa...
  7. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Elohiiri82: Voi ei! En voi uskoa miten surullista :'( Halauksia ja voimia, ei tässä muuta osaa sanoa :( :'(
  8. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Esterille hurjan paljon voimahaleja ja jaksamista! Tulin vaan ihan pikkuisen tänne fiilistelemään, kun löysin viimein sydänäänet kotidopplerilla :heart: Etsiskelin kolme-neljä kerta muutaman päivän välein enkä löytänyt. Nyt sitten tästä ketjusta saaduilla ohjeilla etsin vieläkin alempaa ja...
  9. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Heips, Hampaista: Käsittääkseni raskausaikana ei leikata tai muutenkaan mielellään poisteta hampaita. Esikoisesta jouduin odottelemaan synnytyksen jälkeen että poistettiin yksi viisaudenhammas. Mulla on kaksi tulematta, mutta kuvien mukaan poikittain, joten tuskin ikinä (toivottavasti)...
  10. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Kirppiksistä: Pirkanmaalla on tosiaan aika kivasti lastentarvikekirppiksiä. Nokialla on Vekaratori Fantti, Ylöjärvellä Lastenkirppis Into, Tampereella ainakin Nukkekoti, Minimii, Mugula ja Lastentori Peikonpesä. Sitten osuin sattumalta uudehkolle (?) lastentarvikekirppikselle Suvantokadulla...
  11. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Kaisa-Tuulikki ja Esteri76: Täällä ihan samat kokemukset. Katsoin juuri kuvia joissa odotan ensimmäistäni. Ensimmäisellä ja tällä kolmannella on vaan yksi päivä eroa LA:ssa, joten on hyvä vertailla kuvista miten eri kokoinen vatsa onkaan! Kuvassa olen huhtikuussa ja väitän että tämä nyt oleva...
  12. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa! Tervetuloa kaikille uusille :flower: Mammahousuista: Otin tällä viikolla käyttöön mammahousut, kun sain ne lahkeenlyhennyksestä ompelijalta viime perjantaina. Mulla on kirpparilta ostetut, hurjat 3 e maksaneet mustat suorat housut ja sit ostin h&m:ltä tummat...
  13. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Fiinaliina: Nenäsuihkeista sellaisia voi käyttää, mitkä on lähinnä merisuolaliuosta tms. Apteekista myytiin mulle ACC Sinus -merkkistä suihketta, joka siis vaan lähinnä tekee liman juoksevammaksi ni on helpompi niistää. Tullut myyntiin vasta nyt syksyllä kuulema. Se ei siis kuivata ollenkaan tai...
  14. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Esteri76 Toivotaan vielä parasta... Pinsuli Minkä mallinen AngelSounds teillä on? Niitä näyttää olevan sellaisia edullisempia, joita kuljetetaan koko laitetta vatsan päällä, ja sitten vähän kalliimpia joissa on pienempi se osa joka laitetaan vatsalle. Mulla on molemmissa aiemmissa ollut...
  15. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Heippa kaikille :) Hiljaiseloa olen viettänyt ja juttujanne lueskellut. Dopplereista: Kovasti alkoi dopplerit kiinnostaa. Minkä merkkisiä laitteita teillä on? Huonoja / hyviä kokemuksia eri malleista? Vakuutukset: Meillä on molemmilla lapsilla vakuutukset ja otan tulevallekin...
  16. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Ihanaa uutta vuotta kaikille! Ihan sydän syrjällään luin esikoista vailla juttua, onneksi kaikki on kuitenkin hyvin :) Täällä kärsitään kamalasta flunssasta. Eikä oloa auta yhtään se, ettei nenäsumutteita ja Duactia saa ottaa. No onneksi apteekista sain ostettua yhtä sumutetta (ACC Sinus)...
  17. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heipsistä kaikille ja tervetuloa uusille :) Lukemassa olen käynyt pari kertaa tässä välipäivinä, mutta kirjoittelemaan en oikein ole edistynyt. Puurosta Minullekin on ihmeesti maistunut kaurapuuro aamuisin, (kun anoppi on valmiiksi keitellyt jo lapsille). Muuten en yleensä puuroa syö, paitsi...
  18. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Juujuu, hengissä ollaan ja kaikki oletettavasti hyvin :) Lomaa vietellään... Mussukka82 + pikkumussukka 7+5
  19. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Pinsuli: Mulle vois vielä päivittää neuvolalääkärin 4.2. :)
  20. Mussukka82

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ainiin eikö teille muille muuten lähetetty neuvolasta materiaalia ja täytettäviä kyselylomakkeita heti kun soititte sinne ja varasitte aikaa? Mulle lähetettiin heti paikalla - Tervetuloa äitiysneuvolan asiakkaaksi, jossa oli oman terkan tiedot, varattu aika, tietoa seulonnoista...

Yhteistyössä