Hakutulokset

  1. M

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Huomenta :) Hitsi ajattelin, että Tinttu85:n jännästä tilanteesta olisi jotain :) Kertokaas tyhmemmälle, miten nuo ovistikuttelut toimii? Itse kun en ole niitä kokeillut. Ainoa mitä olen tehnyt, niin ensimmäistä lasta kun yritettiin, join greippimehua. Ainakin minulla toimi hyvin. Ei...
  2. M

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Heips! Ihan mielenkiinnosta, kuinka moni haluaisi pysähtyä tuohon neljään? Itse olen miettinyt, että jos meille lapsi nro 4 siunaantuisi, niin sitten vetäisin johdot umpisolmuun. Vielä en ole missään nimessä siihen valmis, ehkä tuntuu siltä, että yksi vielä puuttuisi. Saas nähä mitä mies sanoo...
  3. M

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Oo, mikä ketju! Ihanaa! En kylläkään ole teidän juttuja vielä lukenut, vasta löysin tämän ja oli pakko rekistreöityä heti! Kohta voisin alkaa kahlaamaan teidän juttuja (nytkin pitäisi kylläkin anatomiaa opiskella, kröhöm....). Eli meillä 3 tyttöä 08/07, 02/09 ja 05/12 ja tajusin just kauhukseni...
  4. M

    Opiskelevia äitejä?

    Heippa! Mulla onkin tästä kivasti kokemusta. Eli mulla 3 lasta. Lh-opinnot aloitin kun vanhin oli 2 ja nuorempi 11kk. Kolmatta aloin odottaa viimeisen vuoden alussa, oma kouluni venyi vain muutamalla kuukaudella (tein viimeisen työharjoittelun syksyllä, mies jäi koti-isäksi siksi aikaa). Olihan...

Yhteistyössä