Hakutulokset

  1. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    CB Digi: Raskaana 2-3 vkoa!!! :heart: Toivottavasti toukka pysyy vauhdissa mukana! Ihan uskomaton tunne, että viimeinkin tärppäsi. Edessä olisi ollut lisätutkimukset yksityisellä. Menkkakramppeja on välillä silloin tällöin, tissit on kipeät ja pieni flunssa päällä koko ajan. Ne oli ne mun ekat...
  2. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Moi kaikille uusilla ja vanhoille! Ja iiisot onnittelut Babygreenille plussasta! :heart: Pahoittelut hiljaisuudesta, päätin ottaa joulukuun ihan iisisti, enkä ajatella "yritysasioita" sen kummemmin. Ja se näyttää tuottavan tulosta! :) Ihmettelin joulun jälkeen jatkuvaa pikkuflunssaa ja...
  3. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    murmelii: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Ovistesteissä haamuviivat ei merkitse ovisplussaa, vaan viivan tulee olla lähes yhtä tumma kontrolliviivan kanssa. Moni ovistesti tuntuu näyttävän hailakkaa haamuviivaa, vaikka ovis ei olisi lähimaillakaan. Tietysti testeissä on eroa ja oikeastaan...
  4. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Tänne kyllä mahtuu, ja jos ei mahdu, niin pukataan porukkaa plussailijoiden puolelle! :D Tuosta tikuttamisesta ja siitä stressaamisesta: Käytän ovistestejä ja niitä menee näin epäsäännöllisessä kierrossa aika paljon, jopa 7 liuskatestiä per kierto. Mulle...
  5. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    babygreen: Pahoittelut menkoista! Ja ei kun uusi tsemppi vaan päälle! :flower: iiris_lorea:: Voi miten hienoa, isot onnittelut!!! Kovasti tarrasukkia matkaan! :heart:
  6. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Onpas tosiaan ollut epätavallisen hiljainen viikonloppu täällä... En ole jaksanut kovin nyt piinailla itsekään, kun on niin paljon kaikkea muuta touhotusta. Babygreen: Olen huomannut, että saunajuomat kilahtaa hattuun nopeasti ainakin oviksen jälkeen ennen menkkoja. Keltarauhashormonilla...
  7. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Heippa taas. Näyttää olevan moni parhaillaan ovis-vaiheessa. Ehkä muutaman viikon päästä meillä on täällä plussauutisia niin maan kerpeleesti! :rolleyes: Iitukka81: Mulla on ollut oviskivut aika kovia. Alkavat pikkuhiljaa lisääntyä noin pari päivää ennen ovisplussaa ja ovat plussapäivänä sen...
  8. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    LilyAlice: Ihania, mahtavia uutisia! Onneksi olkoon! :heart: Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Aika hiljaista on muuten plussasarakkeessa ollut, ehkä kohta tulee oikein rytinällä plussia. Luotetaan tilastoihin! :D ON: Täällä on pitänyt hiljaisuutta. Karistan usein kuukautisten alettua...
  9. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Tulin vaan päivitt(elem)ämään, että täällä on sitten KP1 eli YK6 lähti käyntiin. Mulle voisi laittaa listalle KP 1/n.39. Näyttää tasoittuneen kierto tuohon noin 39 päivään, mikä on ihan kohtalaisen hyvä asia, vaikka tällä hetkellä ei tee mieli hurrata. :( Jostain syystä tässä kierrossa...
  10. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Babygreen, Yritys10 ja Miminda: Tervetuloa kuumeilemaan! Ja Mimindalle lämmin lohtuhali :hug: ja onnea uuteen yritykseen! Mariah33: Täälläkin tuttavapiirissa pukkaa toisensa perään vauvauutisia. Pienesti se kirpaisee, mutta olen huomannut, että katkeroituminen ja vetäytyminen ei kannata...
  11. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    pienestä kii, Dazzler ja Marjee: Isot tsempit uudelle kierrolle! ON: Lekuri oli toissapäivänä ja siellä todettiin, että mitään pco:ta ei ainakaan ole, on niin siistit "systeemit" kuulemma. Seuraavaksi pitäisi mennä sitten verikokeisiin, selvitetään onko hormonitoiminta kunnossa. Olin ihan...
  12. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Iiris lorea: Jaksamista! Lily Alice: Mahtavuutta! Oikein paljon onnea rouviintumisesta! Marjee: Mullakin oli tollanen pitkä luteaalivaihe yhdessä kierrossa. Ehdin jo vähän innostua, että nyt se on menoa, mutta testit pysyi negana. Menkat tuli sitten pari viikkoa myöhässä, ovistestistä...
  13. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    NancyC: Onnittelut plussasta! Teillä aika monilla tuntuu olevan mieluisia harrastuksia. Olen huomannut, että nyt on kyllä aivan loistava elämäntilanne harrastuksia ajatellen. On hyvin aikaa keskittyä omaan hyvinvointiin ja tehdä sitä mistä oikeasti itse tykkää, olla vähän itsekäskin. Edessä...
  14. P

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Hei kaikille. 30 vuotta tulee kasaan muutaman viikon päästä ja ajattelin josko saisin jo liittyä suoraan tänne yli 30-vuotiaiden joukkoon? :) E-pillerit lopetin keväällä 2012 ja siitä vuosi eteenpäin meni tjottaillen ja täysin seonnutta menkkakiertoa kuriin laittaen. 3 kiertoa söin Teroluteja...

Yhteistyössä