Hakutulokset

  1. Nadalie

    Seksi asiaa :)

    Elikkä, itse en saa yhdynnässä orgasmia ja mieheni on "kestävää" sorttia. En ole mitenkään löysä (kuulemma), mutta keksin synnytyksen jälkeen tekemieni lantionpohjanlihasten reenauksen yhdistämisen seksiin, eli jännitin niitä yhdynnässä. Mieheni huomasi sen ja tykkäsi kovasti ja itse huomasin...
  2. Nadalie

    Pienet rinnat ja naisellisuus

    Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleeni, että miten voi olla naisellinen, kun on hoikka ja kuten teininä sain kuulla, "lauta". Olen siis aina tuntenut olevani hyvin epänaisellinen. Raskaudet toki muuttivat muotoani, kun imetysaika nosti kuppikoon "naisen mittoihin", ja sitten taas olen saman...
  3. Nadalie

    Että pystyykin jännittään näin paljon.

    Usean vuoden kotona olon jälkeen, tänään aloitan opiskelut. Yön unisaldo on juhlavat 2 tuntia, kello soittaa vartin päästä ja väsymys on paha. Kaiken tämän päälle pitäisi vielä paniikkihäiriön vuoksi ottaa ennen lähtöä lääke, joka väsyttää lisää. Tuntuu muutenkin niin järjettömältä että olen...
  4. Nadalie

    Hei kaikki palstailijat :) Täällä tervehtii uusi käyttäjä.

    Täällä puolisen vuotta käyneenä, ja jokusen kerran keskusteluihin osallistuneena, oli pakko myöntää että olen ihan koukussa :p Paljon hyvää, pahaa ja ihmeellistä täältä oppineena, on mukava aina sopivan hetken tullen istua koneelle ja ihmetellä lisää. Mites te muut, mitä kuuluu? =) Niin, ja...

Yhteistyössä