Hakutulokset

  1. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei ja onnea kaikille vauvan saaneille. En kerennyt kaikkia viikon aikana tulleita viestejä käymään läpi, tulin vaan pikaisesti ilmoittamaan että meille syntyi tyttö viime lauantaina: 14.6./4126g/ 49,5 cm/ tyttö/ rv 39+6. Synnytys sujui tällä kertaa ilman komplikaatioita, ja toipuminenkin...
  2. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea Nemelia pojasta, ja toipumisia! Mulla oli tänään se painoarvio ja vauvan asennon tarkastus polilla. Kaikki oli kunnossa, eli nyt voi ottaa rennosti. Eli vauva on raivotarjonnassa aika alhaalla ja painoarvio tällä hetkellä 3,5 kg. Eli hyvillä mielin nyt odottelen synnytystä. -Orange80...
  3. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei vaan ja onnittelut kaikille jo synnyttäneille. Itse kun laskettuun aikaan on enää viikko, niin tulee koko ajan kyttäiltyä omaa oloa. Odottelua odottelua.. Kyläilystä ja vieraista: itse suhtaudun nyt kolmannen lapsen kanssa varmasti hieman rennommin kuin ensimmäisen kanssa. Jos...
  4. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Hei vaan. AnnaOnni, minäkin oon viime aikoina miettinny tuota uimaan menoa. Mutta juuri nuo samaiset asiat mietityttää. Et pitää tosiaan huomenna kysellä nlasta. Olisi niin ihana mennä uimaan kun kuitenkin synnytyksen jälkeen sitä ei useampaan viikkoon suositella, ajattelin sitten...
  5. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heippa. Mulle nla läkäri sanoi että vien streptonäytteen vasta kun rv 36 on koossa, juurikin tuon neljän viikon voimassaolon vuoksi. Nla käynneistä, mulla oli nyt maanantaina rv 37+1, seuraavat käynnit rv 38+4 ja 40+1. Eli ei ihan viikon välein, kuten aikaisemmissa raskauksissa...
  6. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea kaikille jo vauvan saaneille. Uskomatonta että laskettu aika on jo niin lähellä : o Limatulpasta: kahdessa aikaisemmassa synnytyksessä en ole kummassakaan limatulpan poistumista havainnut, en myöskään minkäänlaista veristä vuotoa. Toinen tosiaan käynnistyi vesien menolla ja toinen...
  7. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea Amy_mam ja jenzei vauvoista. Jenzein tapauksesta vielä: itsekkin tuohon vuoronvaihtoon törmänneenä toisen lapsen synnytyksessä en vaan pysty ymmärtämään miksi yksi henkilö ei voi hetkeksi poistua katsomaan tilannetta ja auttamaan kun heillä kuitenkin on tiedossa että joskus synnytykset...
  8. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Tsemppiä Taniira ja Amy! Kesäkuu tosiaan lähestyy... Täällä taas tuntuu valvottavan. On jotenkin huono olokin. Mulla olis tänään lääkärineuvola, ja se tuntuu jonkun verran jännittävän. Olisi kiva jos se tarjonta jo varmistuisi rt:ksi. Viimeksi neuvolassa ei oltu varmoja. Lisäksi...
  9. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heippa, Mulle voisi päivittää nyt iäksi 34.. Loppuraskauden juhlista sen verran, että meillä on edessä molemmille pojille vielä synttärit. Eivät nyt niin isot juhlat, mutta kuitenkin vaativat omansa. Yritetään ne saada alta pois ennen laskettua aikaa, eli käytönnössä siirretään vanhemman...
  10. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heippa, Taidanpa teidän kokemusten perusteella käydä hakemassa sen Aventin manuaalisen :). Täytyy sanoa että tää viikko on ollut pitkään aikaan surkein oman olon kanssa. Alkuviikosta meillä jylläsi vatsatauti, tosin suht lievänä, ja nyt olo on flunssainen. Tietty päälle normaalit...
  11. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    No olipas sulla Bumbis päivä. Enemmän ja enemmän käyn itsekkin miettimään tuota tarjontaa omalta kohdaltani, olisi se ultra kiva.. Tsemppiä myös muille, täällä tosiaan tuntuu tapahtuvan. Tulin tuota vaate-asiaa kommentoimaan. Itselläni kaksi aikaisempaa lasta olleet kesävauvoja, syntymät...
  12. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Kiitos Letulle uudesta pinosta ja hyvä että tarjonta on kunnossa :) Onnea Suza86! Bumbis ja Miinu84, mulla edellinen synnytys käynnistyi kipeillä supistuksilla heti, ja synnytyksen kesto oli noin 2,5h. Synnytyssalissa olin täysin auki kun kalvot sitten puhkaistiin, siitä alkoikin samantien...
  13. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Hyvä juttu Julianna40 ja paljon onnea Odottava73! Pikkumöntille paljon tsemmpiä tähän päivään, toivottavasti kaikki menee hyvin. Sykkeistä, ei ole kyllä mitään hajua, kun enemmän olen seurannut verenpaineita kun ne on niin alhaiset itselläni etenkin raskausaikana. Itse olenkin nyt...
  14. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Tsemppiä Julianna. Soita vaan uudestaan sinne jos ahdistaa yhtään, itse soittelin kun oli säännöllisiä supistuksia ensin kysyäkseni neuvoa miten pitäisi toimia, ja sitten noin tunnin päästä soitin että oon jo sinne matkalla, ja kerroin toiselle kätilölle mitä oltiin puhuttu. Ei siinä enää yhtään...
  15. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Moikka taas, Mullakin taitaa tää töissäolo jäädä ihan kokeilun asteelle. Kahden päivän jälkeen tuntuu että ihan lähipäivinä minäkin jään loppuajaksi pois. Neuvolan täti olisi laittanut jo maanantaina saitsulle, mutta halusin vielä kokeilla miten pystyy olemaan. Sovittiin että jos supistukset...
  16. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Heippa, Mulla vauvan liikkeet on pääosin omasta mielestä runsaita, vaikkakin iltapainotteisia. Välillä on pitkiäkin taukoja, mutta ehkäpä tyyppi vetelee välillä sikeitäkin :) Kun lueskelin teidän valmisteluista synnytykseen niin itsellekkin rupesi se jo pyörimään ajatuksissa enemmän...
  17. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Heippa kaikille. Niin hienoa että on jo huhtikuu :) Romanssi, miä kanssa oon miettiny tuota asiaa että pääsenkö töihin enää ennen äitiyslomaa, en oo ihan vielä valmistautunu siihenkään kun muutama työasia olis kiva saada päätökseen ja tuntuu et laskettuun aikaan on vielä niin kauan...
  18. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Mulla on satunnaisia kivuttomia supistuksia päivittäin, niistä ei ole ollut huolta. Mutta sairaslomaa sain kivuttomista säännöllisistä supistuksista jotka päivä päivältä kävi yleisemmäksi. Mulla ne on selkeästi iltapainotteisia, kivuttomia mutta kuitenkin täytyy aina vähän hengitellä. Tiheys...
  19. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Täälläkin saitsulla taas säännöllisten supistusten vuoksi. Lääkäri ei kovin huolissaan ollut kun kondunkaulalla ei havainnut mitään muutoksia. Pitäisi hieman rauhallisemmin ottaa ja kuunnella omaa kroppaa. Vaikeata sinänsä kun mulla supistukset tulee lähinnä iltaisin, ja olen silloin useimmiten...
  20. O

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Heipä taas, näköjään aktivoiduin nyt kerralla kun on niin paljon kommentoitavaa. :) Mulla on molemmat lapsukaiset syntyneet kesällä, ensimmäinen kesäkuussa ja toinen toukokuun lopussa. Mulla oli käytössä villahaalari jota ihan alussa käytin, mutta sitten melkein paksummat vaatteet olivat...

Yhteistyössä