Hakutulokset

  1. J

    KUVITELLAAN tämmönen ero-yh-perhetilanne

    Niin juuri, tälläkin sivulla kaksi älykääpiötä lainaa samaa tekstiä joka on todella pitkä.. Äly hoi... :wave:
  2. J

    sanokaa mitä teen?

    No mä kans tossa ihmettelin, että mitä ihmettä se niinku kostaa...oman pettämisenkö...en tajuu!
  3. J

    Mies pilvenpolttaja...

    Mä oon Leevi sun kanssa just samaa mieltä ! Se on ikävä kyllä just noin, elämä on epäreilua lapsettomia kohtaan sekä niitä lapsia kohtaan, jotka syntyvät noihin perheisiin... :( Niin pistää. Siis vihaksi :kieh:
  4. J

    Milloin käänsitte turvaistuimen katse menosuuntaan?

    \ No kuule ei ole näyttää sellaista videota. Ja mitä se muuttaisi? Kuten täällä on jo todettu, niskat naksahtaa oli vyöt mitkä hyvänsä. Tunnetko piston omassatunnossasi kun noin raivoisasti puolustat omaa, turvattomampaa menettelytapaasi? Tuntuuko susta että olisi ehkä sittenkin parempi...
  5. J

    Milloin käänsitte turvaistuimen katse menosuuntaan?

    \ Edelleenkin mitä mä kysyin??? Miksei voi vastata kysymykseen, vaan jankata sitä samaa mitä täälä jauhetaan päivästä toiseen? Eli onko jollain näyttää videota kuinka se nukke menee kun se on istuimenvöissä nenämenosuuntaan mä en löydä...
  6. J

    Milloin käänsitte turvaistuimen katse menosuuntaan?

    EuroNCAP painottaa, että lasten on aina matkustettava turvaistuimessa, vaikka turvaistuimen testitulos olisikin vaatimaton. Lasten turvallisuudessa eniten parannettavaa löytyy tiettyjen turvaistuinten tarjoamasta suojasta, turvaistuinten asennusohjeista ja yhä edelleen turvatyynyjen...

Yhteistyössä